Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Oh leuk, de bugaboo bee, ik dacht een kruiwagen Oh nee, dat was natuurlijk voor al die pakken doekjes (proest)
Ja dat is heel leuk- dat ik ge entertaind wordt

ik weet nog niet zo goed wat ik van de bee moet vinden maar hij LIJKT handig ( of dat ook zo is ) en de oude easywalker moet nog opgeknapt.

*** hoe plak je die banden zelf *** wat een rot systeem!!

Ik wilde eigenlijk roze maar de verkoper van de roze wilde meer geld dan die van de gele.

En geel is ook leuk. Ik houd van fleurig.

Maar roze staat ( okeee ik ben raar ) wat beter bij mijn kleding enzo want waar staat geel nou bij !?? En lekker meidenachtig.

En ik was dat gehannes met de easywalker zat ( ook basic Easy walker ) zonder zwenkwiel.
Kruiwagen !! Ha ha!! Lekker boeren wagen ...
ha ha 18 pakjes.... nouja, jongste is ook nog in de luiers en het was 4+2 gratis bij de appie en ook nog eens 3 voor 25 euro. En aangezien ze het kwamen brengen van de albert.nl dacht ik; hop mooi handig, dan is het maar binnen.

Oh telefoon maakt geluid.. geen mail (zie ik hier op de computer). Mss een sms. Eens kijken maar...

Ai, ik heb jongste aan zijn arm getrokken (nouja, per ongeluk en hij trok zijn benen op) en toen moest ie heel hard huilen en zijn arm deed pijn. Hij kon niet zeggen waar maar we mochten er niet echt aankomen. Hij gebruikt hem niet.

Nu ligt ie te slapen, hopelijk 'doet' ie het daarna weer...

Gezellig hoor, verlof Sardegna
Hoi, kwam ff zwaaien... *zwaai*

Amalia, ik heb dat bij oudste ook een keer gehad... zij bleek toen een 'zondagselleboogje' te hebben, oftewel elleboog uit de kom
Goh, als je een persoonlijke avatar maakt, word je vanzelf een lekker wijf!
Dat mis ik dan weer via iphone
Hoe'st met zoon, Amalia?? Arm weer normaal?

Ik hoop, dat je vlk gelijk heeft en je vandaag of morgen aan de bak mag! Lijkt me ook niks om tot maandag te moeten wachten...

Sardegna, lekker verlof!!!! Kom maar lekker veel schrijven hier! Gezellig!!

Wbt die zonnekap. Ik heb em hier besteld:

http://www.stofnestje.nl/c-420751/zonnekappen-bugaboo/

Heel veel vind ik lelijk, maar die ik nu zelf heb besteld vond ik echt zooo mooi. Maar dat was dus ook de laatste.

Hier kan je ze ook krijgen:

http://www.baby-slofje.nl/nl/onderweg/kappen-bugaboo/

Maar bij bugaboo zelf kun je vast ook gewoon losse kappen bestellen. Ik vind het iig wel leuk om de kinderwagen straks een beetje meisjesachtig te maken!

Viool, alweer bijna 30 weken! Dat heb je toch maar weer voorelkaar! 30 weken is al veel! Jippie!

O, loop maar even naar het dakterras. Kinderen maken bonje...
Hoera mijn baby is gedraaid! Nu heeft ze zeker een naam verdiend, ik denk dat het de ierse gaat worden.

Ze is zelfs al een beetje ingedaald, joepie, dan blijft ze nu vast wel liggen.

Uma, zwaai terug! Hoe voel je je, buikwond een beetje genezen al of nog veel last? Zo'n elleboogje heeft mijn buurmeisje ook een keer gehad, echt zielig ja, wat voel je je dan schuldig, zonder dat je er iets aan kan doen.
Jongste werd huilend wakker dus meteen ha gebeld. Man is nu met hem daarnaar toe.
voor Sardegnababy. !!!!

Nouja, ik had hem natuurlijk ook niet bij zijn arm kunnen pakken... maar hij had ook niet weg kunnen rennen en mee kunnen lopen ipv zijn benen op te trekken en gaan hangen.

Echt balen.. hopelijk valt het mee.
Coole avatar Rikst. Ik dacht even dat we een meelezer hadden die ook iets wilde posten, je bent onherkenbaar!
Arme B, goed dat je gelijk even laat kijken Amalia. En misschien valt 't mee.
Buikwonjd herstelt wel goed, soms nog wat buikpijn op plek waar ze het verwijderd hebben en heel snel moe. HCG was goed gedaald maar nog niet goed genoeg, dus komende week weer bloedprikken. Heb mijn werkgever in anderhalve week al 4x aan de lijn gehad, onder het mom van 'belangstelling' maar hij wil wel steeds weten wanneer ik weer begin. Alsof het niks is allemaal.

Wat fijn dat je meisje gedraaid is Sar!

Toen oudste dat meesleurarmpje had, had ze net de dag daarvoor een blauwe plek/buil opgelopen op de creche, op haar hoofd. Volgens mij vond huisarts het allemaal erg verdacht
Was een zondagsarmpje idd. B moest heel hard huilen toen het gezet werd, maar stapt net uit de auto, kijkt heel blij en zegt; ja, kan weer bewegen!

Schattig.

Aaaah Rikst, heb jij nou ook al zo'n avatar?? Ik vond het katje leuker....

Uma, irritant dat hij zo vaak belt. Snap het wel maar het geeft zo'n druk lijkt me.

Dat irritante strippen helpt weer niet hoor.
Ach zondagsarmpjes ! Jeeee dat dat kan he !

Ze gaan i d d vaak lekker hangen zo als ze driftig zijn of moe

Uma wat vervelend dat je werk zo achter je aan zit en je niet even op adem kan komen dan...

Sardegna ... Dat is mooi !! Nu de naam.. En gaan
Jippie! Baby is gedraaid! Fijn Sardegna! Je hebt gelijk! Nu heeft ze wel een mooie naam verdiend!

O, arme B. Gelukkig is ie nu weer ok, Amalia, maar kan me voorstellen dat je je dan wel een beetje schuldig voelt...

Uma, wat vervelend, zeg, van die werkgever van jou! Wat inlevend vermogen zou niet verkeerd zijn voor een heleboel leidinggevenden...

Net echt een hartverzakking. Was even met de jongens naar de boekenwinkel gelopen. Na het afrekenen, rent jongste dus zou de winkel uit. Ik er snel achter aan, maar goed hij rent dus gewoon zo de weg op. Brrrr, gelukkig geen auto's, maar stond te trillen op mijn benen. Word er inmiddels ook wel een beetje (boel) moe van dat hij ZO slecht luistert...
sardegna wat super dat je meisje gedraaid is!!!!

Amalia arme B. fijn dat het weer goed is, niet schuldig over voelen hoor kan iedereen gebeuren!

En weer gestript, snap dat je niet wil wachten tot na het weekend, vind het ook wel een beetje eng als je zolang moet doorlopen. Maarja volgens de vlos gaat het dus snel gebeuren? Ik ga voor je duimen!

rikst eng zeg dat zo de straat op rennen, hoe was je jongste er zelf onder? Kun je niet met een tuigje dreigen

Lekker dat het weer beter weer is he, krijg er gelijk meer energie van! De kinderen hebben de hele middag bij de buurvrouw gespeeld dus dat was relaxt! En baby heeft een slaapdag dus ik heb ook lekker rustig aan gedaan.

uma fijn dat het wat beter gaat, het is ook allemaal niet niks, neem de tijd hoor!!!
Rikst herkenbaar zeg!! Mijn jongste deed dit vanmiddag ook, schrikken. Van de week had ze, toen ik heel even de kamer uit was, het gasstel aangezet (inclusief vlam!). Tsjonge. Krijg je spontaan grijze haren van.

Amalia moed niet laten zakken hoor! 15/16 juni, prachtige datums!
Oh, kinderen die de straat op rennen, gas aanzetten... ik geloof dat een zondagsarmpje in het niet valt

Ach, jongste ging vertellen wat er was gebeurd, zo schattig. Brabbel de brabbel en als je het weet en verhaal kent klopt het allemaal zo goed, echt lief.

Zie hyves krabbels!
Oh- ik denk dat ik kit kat ga etenX-D
Heb vanavond m'n eerste rijles gehad!
ADL hoe was dat ??
Echt super leuk om te doen! Spannend, maar niet meer dan een gezonde spanning. 1e les was alleen sturen, en uitleg over veel dingen! Ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt!
Leuk ! Klinkt goed !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven