3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
dinsdag 15 juni 2010 om 18:06
Morgen komt er nog iemand en daarna hoor ik het. Maar ik heb volgende week maandag ook nog ergens anders een gesprek en dat wil ik eerst ook afwachten, want dat is ietsie gunstiger, alhoewel me dit wel heel erg leuk leek als ik de werkplekken zo bekeek. Afwachten maar weer, in het meest ongunstige geval ben ik miv 4 juli toos werkeloos
dinsdag 15 juni 2010 om 18:20
Hahaha Choco... ik denk niet dat ie gaat klagen
Wij hebben 'ultiem verlangen' echt een gaaf spel. Het leuke is dat het met opdracht- en vragenkaartjes gaat. Wij hebben weleens allebei een kaartje moeten 'trekken ' en zijn toen uit eten gegaan. In het restaurant moesten we het kaartje (zachtjes) voorlezen...
we hebben heel snel alles naar binnen geschrokt!
Wij hebben 'ultiem verlangen' echt een gaaf spel. Het leuke is dat het met opdracht- en vragenkaartjes gaat. Wij hebben weleens allebei een kaartje moeten 'trekken ' en zijn toen uit eten gegaan. In het restaurant moesten we het kaartje (zachtjes) voorlezen...
we hebben heel snel alles naar binnen geschrokt!
dinsdag 15 juni 2010 om 19:14
Straat, wat een gedoe weer zeg. Weer die ene aso-fam?
Choco lekker aan het inpakken? Als ik je niet meer spreek, je vertrekt morgen toch?: heel veel plezier en heel veel genieten van elkaar en alles om jullie heen.
Appel, ik hoop dat je weer wat rust in je hoofd hebt
Bam, geen afspraken bij de fys. meer vergeten.
Min, gefeliciteerd met je tentamen. Goed joh!
B, is lekker aan het kapoeren of zo iets en idd in ieder bedrijf is wel wat.
CN en wat was die muziek nou?
Pet, ik duim mee hoor voor een baan.
AnneR, Iry, Roos, Bi, Friez en hierboven natuurlijk ook:
Ik ga kaarten.
Choco lekker aan het inpakken? Als ik je niet meer spreek, je vertrekt morgen toch?: heel veel plezier en heel veel genieten van elkaar en alles om jullie heen.
Appel, ik hoop dat je weer wat rust in je hoofd hebt
Bam, geen afspraken bij de fys. meer vergeten.
Min, gefeliciteerd met je tentamen. Goed joh!
B, is lekker aan het kapoeren of zo iets en idd in ieder bedrijf is wel wat.
CN en wat was die muziek nou?
Pet, ik duim mee hoor voor een baan.
AnneR, Iry, Roos, Bi, Friez en hierboven natuurlijk ook:
Ik ga kaarten.