2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

@raar, mjah ik twitter wel eens... jij?

@Mayala, ik ga ook maar even aan de voetbal

oh ja raar, ik heb nog steeds geen kwaaltjes behalve moeheid. Dus in de week die jij noemt had ik ook nog heulemaal niks. Maar wie weet he, wie weet.
Hahaha lijkt me idd gek Juuls om dat te zeggen :-) Alsof je een groot geheim met een vreemde moet delen.

Hier nog geen nieuws, nu 4 dagen overtijd. Manlief vind dat ik weer moet gaan testen, ik vind van niet.. Maar vind t wel moeilijk. Vandaag weer even m'n zwangere collega uitgehoort die nu 5 weken is, we hebben echt exact dezelfde verschijnselen, steken in de buik en rugpijn. Verder nergens last van. Ik heb t met vlagen, zondag en gisteren voelde ik niks, vandaag echt steken ineens. Kan me totaal niet concentreren op m'n werk, wat een onzekerheid dit!!
Hee Angie, jij ging toch vandaag trouwen... Gefeliciteerd :-)

Hebben jullie het lekker op jullie manier kunnen doen, geen enge schoonmoeders die zich er nog tegenaan gingen bemoeien ?
@lily; wat je zegt over je profiel, dat heb ik ook. Geen idee hoe of wat. Ik weet alleen dat je deze pagina bij je favorieten kan zetten door onderaan op het hartje en 'mijn viva' te klikken. Hoe je andere uit je favorieten verwijderd...........geen idee, dat lukt mij niet.
Bij mij staat er ook 0 dagen lid, snap dat ook niet hoor. Als ikt forum maar kan vinden, ik doe dat altijd via mijn laatste reacties dan zit ik meteen in t goede forum en lees ik alle berichtjes vanaf mijn laatste reactie.
@mayala; ik volg voetbal, alle wedstrijden het liefst. Is inderdaad leuk en goed om je gedachte even te verzetten...........hoewel, ik zit nu met de laptop op schoot voor de t.v.........mmmmmm loslaten is het sleutelwoord.
Heb hem ook weer gevonden

nelleke.....

Durft het bijna niet te vragen ... maarehh zou ik ook in het tabel kunnen/mogen??hihi. Ik begin gewoon opnieuw met tellen dus als ik het goed heb heb ik mijn NOD 11 Juli.. ben 25 jaar.

Voelt het voor mij ook wat officiëler..

@joda;

hahaha wat grappig hoe je dat zegt;

Net met mijn vriend even het klus-schema doorgenomen en tactiek besproken. gelukkig kunnen we er samen heerlijk om lachen en genieten we ergens ook wel van deze periode.

@thir10senses;

Haha wat vervelend.... Is bewaren een optie?? hihi Succes deze ronde iig!! Zal voor je duimen!!!

@Lily30;

Sorry geen idee... Je zult het ondertussen al gevonden hebben? Zoniet.. succes

voor iedereen.
@ Joda: ik inmiddels ook met laptop voor tv haha. Multitasken hè, daar zijn we goed in

Voor wie ben jij? Ik voor Noord-Korea; ben altijd een beetje voor de underdog haha.
Haha was een pagina vergeten met lezen...

@raarmaarwaar;

Ja voel me wel weer oké! Nee geen idee hoe ik moet gaan tellen, maar doe het rustig aan, en laat de natuur zijn werk doen

Morgen ga ik naar de dokter, heb die beste man zó veel te vragen hahaha..

Spannend zeg!!!! Ga voor je duimen meid!!

@Angie getrouwd?? Gefeliticeerd meid! wens jullie veel geluk en liefde!

@lily;

THnx voor de tip mop!!! nu weet ik ook hoe ik dit onderwerp erin kon zetten hihi

@joda;

Hahaha loslaten is moeilijk ook hé?! ken het probleem!!! zit ook weer met de laptop op schoot en manlief aan de voetbal.. wel lekker hoor hihi
Hey Meiden Ik heb het topic ook weer gevonden hihi :-) dan kunnen we hier mooi weer verder kletsen gezellig!
Oja!

Angie: gefeliciteerd!! Heb je een mooie dag gehad?
Om te beginnen: voor iedereen.Gewoon.Zomaar.Omdat ik jullie lief vind!

Ik lees nu even een tijdje wat meer,dus reageer niet specifiek op iedereen, wacht nog steeds op nenstruatie en ben me aan het verdiepen in de Billingmethode. Binnenkort meer, en dan reageer ik ook weer lekker mee!

Nelleke, fijn dat jij de tabel wil gaan doen in het nieuwe topic, ik ben in de vorige eruit gevallen,maar mis mijn plekje wel hihi. Johanna-25jaar-maart-NOD hopelijk zsm
@angie o ja, gefeliciteerd!

volgens mij heb ik de enige man die niet van voetbal houdt. wij hebben dus eh... een oorlogsfilm zitten kijken
@angie o ja, gefeliciteerd!

volgens mij heb ik de enige man die niet van voetbal houdt. wij hebben dus eh... een oorlogsfilm zitten kijken
@marloes: spannend hoor, wanneer ga je wel weer testen?

@raar: ik had in de week voor het testen nog helemaal geen klachten, ik had het daarom ook helemaal niet verwacht! Achteraf gezien was ik hoogstens wel wat moe die week. Ik heb trouwens nog geen zwangerschapskleren aan, maar sommige dingen zitten wel heel strak....

@mayala: ik kijk ook wel graag de voetbalwedstrijden hoor, vooral die van nederland, maar verder kijk ik gewoon als ik kan (en als ik nog niet in bed lig...)

@Angie: gefeliciteerd met je huwelijk! Kom je nog even vertellen hoe het was?

@allen: het is me eigenlijk nooit echt gelukt met die favorieten bij VIVA. Ik heb dat ooit eens nagevraagd en met zei toen dat dat een bug in het forum was. Ik heb hem nu gewoon bij mijn favorieten in internet explorer gezet, werkt wel zo makkelijk! Als zwangere vrouw die meestal rond 8 uur naar bed gaat 's avonds is dit topic wel heel druk zeg pffff
Gevonden!

@raar; mijn cyclus was naar mijn idee redelijk regelmatig, 28,29,30,30 en nu dan 26... ?!

Het zal wel, ga volgende maand op geen enkele kramp/steek/zucht/borrel letten pfff (als dit lukt haha)

Want die heb ik dus nu al twee maanden gevoeld, dus bij mij zegt het in ieder geval niets.. Sorry!

@Liliy; geen idee

@Mayala; Ja voetbal! Kijk ook (als het lukt) de meeste wedstrijden.. Nu ik zelf zomerstop heb helemaal hihi..
Oeps pagina vergeten te lezen!

@Angie; gefeliciteerd

@Johanna; Billingmethode? hihi..

@Marloes; ow blijft spannend!! Knap dat je zolang kan wachten.. Wanneer wil je weer testen dan?
vraagje; plassen jullie over de ovu-testen heen of vangen jullie urine op in een bakje?

Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik plas in een bakje, maar kan blijkbaar niet altijd even goed mikken.............smerig!!
Pfff wat een gedoe zeg... Maar de tabel staat er weer!

Volgens berekeningen zou ik mijn ei vandaag moeten hebben (dag21), maar niets te zien op de ovutesten, maar goed dat ik een grote hoeveelheid had besteld van die dingen, ben er nu al zo'n 2 weken mee in de weer. Ondertussen gewoon lekker door met vrijen en dat vindt vriendlief echt niet erg! (om de dag!)

@Meike; heb hem opnieuw gemaakt, kon inderdaad niet kopiëren en plakken.

@Joda; Ik plas in een plastic bekertje en eigenlijk is dat alleen nog maar goed gegaan, niks gemorst haha
Goed werk,Nelleke!
@joda: ik plas in een bakje en hang dat staafje daar dan een paar sec. in. Maar dat staat ook zo in mijn gebruiksaanwijzing....

ik kan inmiddels redelijk richten, haha: groot bakje gebruiken....
Voor in de tabel: NOD tussen 22 en 25 juni.

@Marjosa: Bewaren? Uhmmm...., hoe?
@joda; ik hang er een emmer onder. haha nee, maar wel een groot bakje. en desondanks spetterde ik alsnog gisteren de hele boel onder. ts...

@all; een blaasontsteking, hoe voelt dat?

@nelleke, ik ben er na dag 22 meegestopt (ex en testen), heb het idee dat het niet meer komt...
Hi girls, ben r ook weer bij en lees lekker weer mee!!
@Raarmaarwaar: Hier de expert op het gebied van blaasontstekingen! Gemiddeld zo'n 4/5x per jaar..helaas. Hoe het voelt? Alsof je continu naar de wc moet. Vaak gepaard met een soort kou-gevoel (alsof iemand met een ventilator tussen je benen zit....ahum) en pijn bij het plassen. De vorige keer plaste ik zelfs klaar bloed. Met een antibioticakuurtje is het na een paar uurtjes al een stuk minder, de scherpe kantjes zijn er dan vanaf en je hoeft niet meer zo idioot vaak naar de wc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven