Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me hier volledig bij aan...
Wesley Sneijder Cabau...

Ik ben voor emancipatie en (naam)keuzevrijheid, maar ergens (mogelijk in combinatie met de personen in kwestie) vind ik dit zó sneu!
Hmm ik wou zeggen 'ik ook' maar stiekum ben ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar wat ze allemaal verzint en uitkraamt
Vraag is natuurlijk wel: wie genereert het nieuws?

Belt Yolanthe elke dag naar 538 en de NOS om in het nieuws te komen... of is het zo verschrikkelijk komkommertijd dat zelfs het stofzuigen van Wesley nieuws is?
En dan open je er maar een topic over?

D'r zijn er al 100 trouwens.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Oriane,

Ben het helemaal met je eens...

Dat Balkenende al op tv. moest verkondigen dat Jan Smit en Jolanthe uit elkaar waren, te triest voor woorden, dat heeft toch niets te maken met de politieke partijen.

En nu Jolanthe met Wesley. Laatst hoorde ik in Voetbal International nog dat ze een ordinaire starfucker is. Doodziek wordt je ervan, dat blijkt hier wel uit:

http://www.youtube.com/wa ... 8&feature=player_embedded
quote:La Vie en Rose schreef op 16 juni 2010 @ 10:55:

En dan open je er maar een topic over?

D'r zijn er al 100 trouwens.Jep, dan open ik er een topic over.
Waarom een topic openen om er nog eens lekker over te praten? Ik zou zeggen, leg het lekker naast je neer! Of ben je misschien stiekem jaloers op haar luxe leventje?
Nogmaals Johan Derksen...

http://www.youtube.com/watch?v=18VBPmF4Qmo
quote:louisavuitton schreef op 16 juni 2010 @ 10:59:

Waarom een topic openen om er nog eens lekker over te praten? Ik zou zeggen, leg het lekker naast je neer! Of ben je misschien stiekem jaloers op haar luxe leventje?

Weet jij veel in welke van haar villa's Oriane vandaag weer is wakker geworden, hm?
nu pas Y moe?

Heb je nog knap gedaan....ben haar al zooo lang dikke zat
quote:Tia Dalma schreef op 16 juni 2010 @ 11:01:

[...]

[afbeelding]

Weet jij veel in welke van haar villa's Oriane vandaag weer is wakker geworden, hm?De grote vraag is,lag er een voetballer naast. Je kan wel villa´s bezitten, maar zonder man met een beetje naam en een beetje credit card ben je tegenwoordig nergens. Kijk maar naar Yo die haar saaie leventje in haar villa in het saaie bekrompen Volendam zonder pardon inruilde voor een voetballende millionair.
quote:Oriane schreef op 16 juni 2010 @ 10:57:

[...]

Jep, dan open ik er een topic over.Dan ben je blijkbaar toch niet zó Yolanthe moe als je doet voorkomen. Is heus niet erg hoor
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Kom in België wonen! De eerste keer dat ik deze dame op tv zag was tijdens het Songfestival, toen ze de punten voor Nederland mocht geven. Man en ik vroegen ons af wie dat onnozele, ordinaire wicht was. Aha, is dat nou die Yolanthe.

Hier in België zijn we Yolanthe-vrij en trouwens ook grotendeels WK-vrij. Ik kan het erg aanraden.

Ik heb persoonlijk wel een vrij hevige allergie tegen BHV ontwikkeld, je hebt geen idee hoe dankbaar jullie mogen zijn dat je daar waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt.
mahna mahna tuduuuudududu
hihihi ik ben ook lekker snugger vandaag.

ik d8 dat jolanthe moe was......... hahaha...

maar goed ik ben zelf al jolanthe-moe sinds dat hele gedoe met Jan....... komt @#$*! in het nos-journaal dat het uit is.......

waar gaat het heen met dit land..

ik hoop echt dat met die wesley ergens op een onbewoond eiland gaat wonen want het interesseerd me geen * wat ze uitspookt.......
quote:Feesie schreef op 16 juni 2010 @ 11:10:

Ik heb persoonlijk wel een vrij hevige allergie tegen BHV ontwikkeld, je hebt geen idee hoe dankbaar jullie mogen zijn dat je daar waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt. Om díe soap kijken Dalman en ik nog wel eens graag het Journaal van de VRT.
Hm nee niet Yolanthe moe. Ik vind haar stiekem toch altijd wel erg mooi om naar te kijken..
Wie is Yolanthe? Wie is Wesley? Wie is een stofzuiger? Wie is een inktplaatje? Wie is een keffertje?
Oke nu word ik nieuwsgierig.... BHV is...?

Wat betreft Yolanthe... vraag me altijd af hoe die er na 3 kids en 20 jaar "hip" leven uit zal zien.
quote:Tia Dalma schreef op 16 juni 2010 @ 11:01:

[...]

[afbeelding]

Weet jij veel in welke van haar villa's Oriane vandaag weer is wakker geworden, hm?

Dat dus ;)

On topic;

Wat een onzin, je mag er niks van vinden anders zou je jaloers zijn. Hmmm, vreemde wereld. Ik heb dat hele Balkendende gebeuren over Jan en Jolanthe niet eens meegekregen. Is dat echt waar?
BHV? Vertel!
Trouwens, dan kun je een heleboel topics openen van al die BN-ers die je veel te vaak overal ziet langskomen en die totaal niet interessant zijn.

Yolanthe is gewoon erg mooi en daarom veel in het nieuws. Mensen kijken nu eenmaal meer naar een mooi persoon dan naar een quasi modo. Met uitzondering van Jaap dan..
quote:Tia Dalma schreef op 16 juni 2010 @ 11:19:

[...]

Om díe soap kijken Dalman en ik nog wel eens graag het Journaal van de VRT.

Wow!

En snappen jullie het ook nog? Zo ja:

Ik heb het tot nog toe aan geen een Nederlander uitgelegd gekregen op zo'n manier dat ze snappen waar iedereen zich zo druk om maakt.

Maar goed, het ging hier over Yolanthe.
quote:Oriane schreef op 16 juni 2010 @ 11:26:

BHV? Vertel!

Tia, over to you girl!

(BHV is Brussel Halle Vilvoorde, een kiesdistrict dat gesplitst moet worden omdat het tweetalig is. Aan beide zijden van de taalgrens leidt dit tot veel geschuimbek en een aaneenschakeling van politieke soapverwikkelingen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven