Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:elleinspe schreef op 14 juni 2010 @ 14:12:

Wel ziploczakjes gebruiken hoor Janna, en het liefst 2 of 3 over elkaar.

De post is heel ruw en het gaat heel gauw lekken (ik spreek uit ervaring).

Oh, dan ga ik toch iets beters bedenken...

-denk denk...-
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:elleinspe schreef op 14 juni 2010 @ 14:10:

Ring of Roses --> zeep

Sweetie Pie --> shower jelly

The Olive Branch sg --> douchegel

Mange Too --> massage bar

Ultra Bland --> reiniger

Eau Roma Water --> toner

New Shampoo bar --> shampoo (neem ik aan)

American Cream --> conditioner

En voor de rest zepen, creme's, badballen etc. naar eigen geur!!
Haha, ik heb ook al uitgevonden dat je op het Lush forum spullen kunt ruilen, ideaal. Zo kan je van een heleboel dingen een klein beetje proberen voordat je het koopt

Ik heb hier: http://www.marktplaza.nl/winkel.php?shop_nr=558966 gripzakjes gekocht, heb volgens mij iets van 2,50 betaald voor 100 zakjes incl. verzenden. De prijs hangt ook af van de grootte en andere wensen. Het is er niet super snel, maar zeker binnen een week.
Oh, ik zal eens kijken en anders toch naar de V&D.

Heb nu wat in een diepvrieszakje gedaan, die met tape dichtgeplakt en er nog 1 omheen gedaan. En in een bubbeltjes plastic envelop... Dus ik hoop dat het heel aankomt
Iemand ervaring met de bruisballen?

Ik las ergens dat mensen ze in 2 stukken 'hakken'?

En welke ruiken lekker? (Niet te zoet/chemisch)
Ik heb toevallig laatst een badbruisbal gebruikt.

Wat viel dat tegen!

Ik heb geen bad, maar omdat ik een nachtje in een hotel verbleef heb ik maar een badbal gekocht.

Ik wilde de helft gebruiken maar ik merkte niets in het bad, dus in 2 stukken hakken om 2 keer te kunnen gebruiken werkt dus niet.

De geur was wel lekker, het was die roze met bloemetjes weet zo niet meer hoe die heet.

Maar geen lekker luchtje wat blijft hangen.

Nee, voor mij niet weer. Veel te duur in gebruik.
Hallo, hier een nieuwe Lush fan. Heb zaterdag de DreamCream gekocht omdat ik een hele gevoelige, vlekkerige huid heb. Om te proberen ook wat op mijn gezicht gesmeerd als nachtcreme. Mijn puistjes zijn in twee dagen echt een stuk beter geworden. Zelfs mijn vriend zag het. Gelijk maar een bestelling geplaatst bij Lush UK. Ik ben zo stom geweest het via DHL te doen dus ik hoop maar dat ik het pakje te pakken krijg aangezien ik overdag aan het werk ben.

Heb besteld: AOBS, Fresh Farmacy, Vanishing cream, Tea Tree Toner en Happy Hippy douchgel.

Ben benieuwd of de rest van de producten ook zo goed bevalt. Ik kijk nu al zoooo uit naar mijn pakje!!
Leuk Pipo! Heb je om proefjes gevraagd? Dat moet je namelijk apart doen... Klinkt raar, maar anders krijg je er meestal geen, of soms 1tje. Je kunt zelfs vragen om bepaalde proefmonsters. Of bijv. voor de gevoelige huid, of voor de droge huid ofzo...

Leuk om vanalles te proberen!
Ik zou ook graag dingen van lush gebruiken, maar ik heb zelf een hele gevoelige huid die snel droog word.

Ik lees bijna niets daarover op de site van Lush. Wat raden jullie mij aan?

Overal lees ik die leuke reacties dat de badkamers zo heeeeeeeerlijk ruiken naar die geuren... word er helemaal vrolijk van en wil dit ook :P
@Janna: jaaah, ik heb ook proefjes gevraagd! Dreamwash en Herbalism. Ben benieuwd of ik dat erbij krijg. Ongelofelijk trouwens hoe snel je een verslaving kunt ontwikkelen. Ik heb zaterdag mijn eerste product ever gekocht bij de Lush en ik kan nu alleen nog maar lushlushlush denken. Dat is toch bizar? Ik vond het altijd maar een rare winkel met opdringerig personeel en ik 'snapte' die producten ook nooit zo goed ,maar nu ik me er een beetje in verdiept heb, ben ik helemaal om.

@Clean: op de site staat vrij goed beschreven wat geschikt is voor welke huid. maar ik ken nog niet zoveel producten verder... misschien even op het forum van lush kijken?
dubbel
Nog even een tip: bij de Lidl verkopen ze trouwens zip lock diepvrieszakjes, ze zijn wel groot, maar denk dat ze prima zijn om Lush in te bewaren.
Clean and Healthy, hihi! Toepasselijke naam, of heb je die speciaal hiervoor aangemaakt?

Ik zou de Dream Cream proberen. En de Sympathy for the Skin is ook voor tegen een droge huid.

En Lemony Flutter, dat is een nagelriemcreme, maar die kan ook op droge plekken, zoals je ellebogen.

De Fair Trade Foot Lotion vind ik ook fijn. (ziet er wel errug rose uit, maar voelt heerlijk!)

Qua zeep, misschien de Porridge

Ik zou gewoon wat bestellen (in de UK, als je een Credit Card hebt) en wat monsters voor een droge/gevoelige huid erbij vragen.
Pipo, van dreamwash heb ik ook een monstertje gekregen. Herbalism ken ik ook (nog) niet.

Ik ben ook verslaafd... mag nu echt even niets meer kopen... hihi! (maar, ik herken dit wel van mezelf, ook met Postcrossing en Wreck this Journal ging dat zo... gelukkig allemaal 'gezonde verslavingen'!)

Clean, je kunt op de site op de productnaam klikken he, dan krijg je iets meer info. Of anders een keer in een winkel langs gaan en daar vragen. (en goed opschrijven)
quote:pipo79 schreef op 16 juni 2010 @ 15:51:

Nog even een tip: bij de Lidl verkopen ze trouwens zip lock diepvrieszakjes, ze zijn wel groot, maar denk dat ze prima zijn om Lush in te bewaren.Ik bedoelde eigenlijk kleine, om iemand een beetje creme op te sturen om te proberen... Maar toch bedankt!
quote:Janna80 schreef op 16 juni 2010 @ 16:03:

Pipo, van dreamwash heb ik ook een monstertje gekregen. Herbalism ken ik ook (nog) niet.

Ik ben ook verslaafd... mag nu echt even niets meer kopen... hihi! (maar, ik herken dit wel van mezelf, ook met Postcrossing en Wrech this Journal ging dat zo... gelukkig allemaal 'gezonde verslavingen'!)Uhm, help me even Janna, wat is dat? Geen Lush producten volgens mij??!!
Postcrossing: ansichtkaarten sturen en ontvangen

Wreck this Journal: een creatief boek met opdrachten 'om het boek kapot te maken'

Van beide is op 'Overige' een topic.

Geen Lush producten idd!
OK thanx. Weer wat geleerd. Ik hou het voorlopig maar even bij mijn Lush verslaving denk ik Hoop echt dat mijn pakje snel komt! *duim*
Ik hoop ook dat je pakje snel komt! Wanneer heb je het besteld? En met dat Royal Mail of met DHL? Meestal duurt het iets minder dan een week, als je in de UK besteld. Alhoewel, laatst ging het zelfs sneller. Had ik op zaterdag besteld, kreeg ik het woensdag al, met DHL. Maar meestal is het 6 dagen. (vrijdag besteld, donderdag gekregen)

Moet je dan nog lang wachten??
Heb maandagavond bestelling geplaatst -> dinsdag berichtje gekregen dat ze het ingepakt hadden en ik neem aan dat het dinsdag gelijk meegegaan is dus ik hoop stiekum zaterdag (omdat ik dan thuis ben om het te ontvangen ) Heb het trouwens via DHL gedaan. Waarom weet ik niet, ik dacht dat het 'beter' was omdat het meer kostte. Stom he!

Weet iemand wat DHL doet als je niet thuis bent? Bij mij in de buurt zit een DHL punt, ik hoop eigenlijk dat ze het daar naartoe brengen zodat ik het zelf een keer op kan pikken.
Als je boven een bepaald gewicht zit, dan mag je niet meer kiezen, dan krijg je het via DHL. Dat andere had ik laatst een keer, was net zo goed. Alleen dus goedkoper en het kan dus alleen als je niet te zware (en niet teveel) dingen hebt. Gewoon dat doen dus, de volgende keer.

Volgens mij brengen ze het idd naar zo'n depot ja. Ik weet het eigenlijk ook niet. Denk dat je best kans hebt dat het zaterdag komt hoor!
Hoi Janna.

Haha ja ik heb dit profiel net aangemaakt, aangezien ik anders niets kon vragen. Maar clean and healthy is omdat ik helemaal clean ben kwa drugs, ook sigaretten en alcohol. Healthy omdat ik 5 dagen per week sport ;)

En nu nog de goeie lichaamsverzorgings producten :P

Ik heb ook de Full of Grace 20g in mn winkelwagentje gedaan. Ben je daar bekend mee? Er staat bij:

Dit fantastische serum geeft je gevoelige huid net even wat extra verzorging.

Serum ben ik niet bekend mee. Moet ik die afspoelen? Is een soort van fash wash dan?

Maar er staat ook bij dat ik hem kan laten intrekken, 's nachts??
Ooooh ik heb mijn pakje gemist Ongelofelijk hoe snel het er al is! Morgen komen ze weer, maar dan ben ik weer niet thuis ivm werk Hoe moet dit toch aflopen??!! Keep you posted !
C&H, dit staat op de site: Wil je je huid echt eens goed verwennen? Laat de bar een ietsje smelten tussen je (schone!) handen en masseer de olie zachtjes in op je schone huid. Laat het tien minuten intrekken en breng dan een van onze verse maskers aan. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon inmasseren voor je gaat slapen, zodat je huid 's nachts de werkstoffen op kan nemen.

Dus blijkbaar hoef je het niet af te spoelen?

Ik ken het niet. Zag dat het een nieuw product is.

Misschien dat Kaatje, Elleinspe of Lola het kent? Of iemand anders?

Pipo, dat is zeker snel!! Bij mij was het de laatste keer ook al sneller dan normaal! Je kunt een briefje ophangen dat ze het bij de buren af kunnen geven? Dat doen ze dan meestal wel. En anders moet je het denk ik bij zo'n depot ophalen... Balen zeg...
@Janna: niet normaal hoe snel, wel goed hoor. Mijn werkster is er vanochtend. Ik hoop dat ze de deur open doet. Maar ik denk dat ze dat niet durft (ze spreekt geen NL). Ach, ik zie het wel, moet als het vandaag niet lukt bellen met de DHL lijn. Hopelijk kan ik dan gewoon een tijd met ze afspreken want dat depot ligt op een afgelegen terrein in de middle of nowhere. Als ik het binnenheb en wat getest heb kom ik hier ff verslag doen.

@C&H wat goed dat je zoveel sport, dat doe ik je niet na. Die bar lijkt me wel lekker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven