* 186 * Bar Too Much * 186 *
woensdag 16 juni 2010 om 19:58
Ai Hela, ik durf nauwelijks meer iets over mijn werk te melden , gatver meid, wat kalote voor je!
Ze weten soms gewoon niet wàt ze aan de straat laten staan, die bedrijven.
Waar had je op gesolliciteerd eigenlijk? wat heb je nog lopen?
Wou dat ik je kon helpen!
He, hebbie al eens in de bedrijfscatering gewerkt?
Ze weten soms gewoon niet wàt ze aan de straat laten staan, die bedrijven.
Waar had je op gesolliciteerd eigenlijk? wat heb je nog lopen?
Wou dat ik je kon helpen!
He, hebbie al eens in de bedrijfscatering gewerkt?
woensdag 16 juni 2010 om 23:56
donderdag 17 juni 2010 om 09:26
Geude morgen, hopelijk zonder al te veel zorgen!
Jahaaaaaa, vandaag uitslagen van de eindexamens!!!!
Heeeeeeeeel erg spannend, mijn oudste dochter is vrees ik niet te genieten.....
Hela, da's mooi vet kut en zooooo, dat je niet lang kan vol houden!
Heb je al gezegd over de ijsbaan he, solliciteren hoor! Eind augustus gaan de vacatures de lucht in, blijf de site in de gaten houden!
Jahaaaaaa, vandaag uitslagen van de eindexamens!!!!
Heeeeeeeeel erg spannend, mijn oudste dochter is vrees ik niet te genieten.....
Hela, da's mooi vet kut en zooooo, dat je niet lang kan vol houden!
Heb je al gezegd over de ijsbaan he, solliciteren hoor! Eind augustus gaan de vacatures de lucht in, blijf de site in de gaten houden!
donderdag 17 juni 2010 om 10:08
Goedemorgen.
Bloesje, wat gezellig dat je 2 weekjes naar deze mooie stad komt. Heb je al onderdak?
Hela, gofferdekut van sollicitatie. Jij bent uit 550 mensjes veruit de leukste, aardigste, beste, hebben ze zich dat wel gerealiseerd? Ik gun het je zo.
Bloesje, wat gezellig dat je 2 weekjes naar deze mooie stad komt. Heb je al onderdak?
Hela, gofferdekut van sollicitatie. Jij bent uit 550 mensjes veruit de leukste, aardigste, beste, hebben ze zich dat wel gerealiseerd? Ik gun het je zo.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 17 juni 2010 om 10:10
quote:Solomio schreef op 17 juni 2010 @ 10:08:
Goedemorgen.
Hela, gofferdekut van sollicitatie. Jij bent uit 550 mensjes veruit de leukste, aardigste, beste, hebben ze zich dat wel gerealiseerd? Ik gun het je zo. Hoi HB!
Goedemorgen.
Hela, gofferdekut van sollicitatie. Jij bent uit 550 mensjes veruit de leukste, aardigste, beste, hebben ze zich dat wel gerealiseerd? Ik gun het je zo. Hoi HB!
Je weet toch!
donderdag 17 juni 2010 om 10:11
donderdag 17 juni 2010 om 10:11
quote:muchacha schreef op 17 juni 2010 @ 10:10:
Trouwens zo slim ben je nu ook weer niet want je hebt geen idee wie die 550 mensjes zijn...Nee, maar ik weet wel wie Hela is, dat is genoeg.
Trouwens zo slim ben je nu ook weer niet want je hebt geen idee wie die 550 mensjes zijn...Nee, maar ik weet wel wie Hela is, dat is genoeg.
donderdag 17 juni 2010 om 10:14
donderdag 17 juni 2010 om 10:16
quote:muchacha schreef op 17 juni 2010 @ 10:14:
[...]
Oh verkeerd gesnapt, dacht dat het om Bloe ging, sorry dat ik zwakzinnig ben Nou ja, Bloe is natuurlijk ook de leukste en de aardigste en de beste. Daarom moeten Bloe en Hela niet op dezelfde baan solliciteren.
[...]
Oh verkeerd gesnapt, dacht dat het om Bloe ging, sorry dat ik zwakzinnig ben Nou ja, Bloe is natuurlijk ook de leukste en de aardigste en de beste. Daarom moeten Bloe en Hela niet op dezelfde baan solliciteren.