ponytailloop
donderdag 17 juni 2010 om 11:54
Het lukt me niet om een plaatje te plekken. Maar het is een haarding van Zenner om een paardestaart "aparter" te maken. Het is een plastic circel met daaronder een recht plastic staafje.
Ben inmiddels bij 4 filialen van Kruidvat geweest, bij de plaatselijke drogist. Drogisterij.net heeft hem ook niet en Zenner heb ik gemaild maar helaas daar krijg ik tot nu geen antwoord van.
Mijn vraag is dus: weet iemand waar ik zo'n ding nog kan krijgen (online zou helemaal mooi zijn, maar ik kom er niet uit met google)
Of heeft iemand er 1 om over te nemen ?
Ben inmiddels bij 4 filialen van Kruidvat geweest, bij de plaatselijke drogist. Drogisterij.net heeft hem ook niet en Zenner heb ik gemaild maar helaas daar krijg ik tot nu geen antwoord van.
Mijn vraag is dus: weet iemand waar ik zo'n ding nog kan krijgen (online zou helemaal mooi zijn, maar ik kom er niet uit met google)
Of heeft iemand er 1 om over te nemen ?
donderdag 17 juni 2010 om 12:03
donderdag 17 juni 2010 om 12:08
http://forum.girlscene.nl ... 2df6575378249f713bc0aab9d
Hoe je er zelf eentje kan maken vind je hier.
Overigens heb ik er zelf eentje maar vind dat ik er nogal gereformeerd uit ga zien als ik hem heb gebruikt.
Hoe je er zelf eentje kan maken vind je hier.
Overigens heb ik er zelf eentje maar vind dat ik er nogal gereformeerd uit ga zien als ik hem heb gebruikt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 17 juni 2010 om 12:44