Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Zo... 4 auto's gestolen... jee! Je zou bijna zo'n opvallend stuurslot kopen, zo'n groot geel ding... Tsss!

Kaatje, veel plezier bij Kiss!

JJ, succes met afstuderen!

Juuf, dat klinkt niet fijn... Beterschap!

Steph, hoe gaat ie? Nog veel regel dingen, of hebben jullie een beetje tijd om uit te rusten na deze heftige tijd?

Noa_Lynn, hoe gaat het met jou? Je bent wel weer veel aan het werk nu he? Gaat het goed?

Ligaa, hoe gaat het met jou? Voel je je alweer wat lekkerder in je vel zitten? Zonlicht helpt vaak ook wel mee he?!

Kozoo, al weer een beetje uitgerust na je verjaardag? Stom is dat altijd he, je weet dat het heel vermoeiend gaat zijn, maar als je er middenin zit is het zo moeilijk om op je grens te letten... en pas later voel je hoe moe je echt bent...

Anita, gaat alles goed met je kleine man? Hij is vast al niet meer zo heel klein, hihi! Hoe vindt je dochter het dat ze nu een broertje heeft?!

C_Estelle, nog leuke date verhalen??

Voor iedereen die af wil vallen, op lijf en lijn is een topic waar het nu heeeel rustig is, maar waar ze graag wat mensen erbij willen. Het heet; afvallen < 5 kg, van TO Lemonade. Dus wie zin heeft?! Ik schrijf er ook, al gaat het bij mij om regelmatig sporten, hihi!

Verder nog geen PC nieuws hier...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ja!! Ik heb een kaartje! Uit Duitsland, een leuke
Hallo dames! Ik ben hier ook nog eens.

Hier al 2 dagen geen kaartjes! Ook qua hurray's is het stil. Vandaag wel een hurray uit UK. Maar de rest is nog onderweg

Australië en China: 58 dagen (die gaan beide expired, Australië is al 38 dagen niet meer online geweest en China heeft het nog niet gekregen, had een bericht terug. Maar een ander kaartje die ik diezelfde dag heb gestuurd is wel al aangekomen, dus het is niet dat ik ze vergeten ben)

Polen: 31 dagen

Rusland: 10 dagen

Canada: 8 dagen

Finland: 7 dagen

Duitsland en USA: 5 dagen

Dus nog een 2-tal dagen wachten, dan zijn die 2 expired en dan schrijf ik weer kaartjes. Voor 2 doe ik de moeite niet meer :P

Ik heb niet alles terug gelezen, maar op de vraag hoeveel onderweg denk ik dat ik het op max 10 hou. Ik mag er nu nog maar 10 onderweg maar anders wordt het zo duur. Al is er een kans dat ik er toch 11 dag versturen hoor, ken mezelf
quote:Ligaa schreef op 16 juni 2010 @ 23:48:

[...]

Echt?! Haha dat is grappig. Mijn strijkmethode is: ik strijk niks. Alleen mijn werkblouse.

Ik heb ook nog nooit een huisgenoot/vriend/vriendin gehad die ik kon betrappen op strijken (hooguit werkkleding). Generatiedingetje?Ik strijk hier trouwens alles, behalve pyama's. Denk dat ik wel van jouw generatie ben. Ik strijk alleen niet graag maar doe het meestal wel, het komt hier echt verkreukeld de wasmachine uit, ook als ik het deftig op hang.
Ik strijk alleen blouses en t-shirts.

Mijn 400 kaart is aangekomen, 16 onderweg dus. Zijn er nu maar door twee hurray's 8 onderweg. Ik spaar een beetje voor volgende week, de meeting.

Twee kaarten binnen. Finland, met alleen het nummer erop (lege hurray, sorry hoor) en een volgeschreven uit Praag. Verhaal ging over de schaatser Martina Sablikova, er leuk zeg.

Vanochtend bril en zonnebril gekocht bij Hans, hoef alleen de zonnebril te betalen. Hippe bril zeg.

Het meeste geregel is gebeurt, auto is verkocht maar de papieren ed moeten nog wel geregeld worden.

Juuf, dikke hug en sterkte ermee.

JJ, succes met het afstuderen meid.
Juuf --> net is er een stukje tekst weggevallen heb ik het idee, maar wou nog even zeggen dat ik het zwaar k*t voor je vind met je buikklachten! hoop dat je er snel vanaf bent!!

Steph--> gefeliciteerd met je 400ste kaart, netjes hoor! wat tof een nieuwe bril, ben ook echt toe aan een nieuwe maar dat kan er helaas nog niet echt uit.... fijn dat het meeste nu wel geregeld is!

ik heb trouwens wederom een vraagje, weet iemand nog wat leuks om te trakteren? volgende week donderdag wil ik op mijn werk trakteren maar gezien het zo'n 70 kinders zijn! mischien leuk om gewoon een kleine traktatie te doen (iets van, tjah een spekkie ofzo) en daar een kleinigheidje bij (ballon, potlood weet k het).. loop er een beetje op vast, dus ik dacht misschien weten jullie nog iets leuks

Nou ik ben ervandoor, wie weet tot morgen! alvast bedankt
Chayuz, snoepsleutels met draadjes vastmaken aan een plu en dan mogen de kindjes er allemaal eentje afknippen (of zijn het nog heel heel kleine kindjes)

Voor dochters verjaardag heb ik laatst varkentjes gemaakt, maar dat lijkt me niet zo'n geweldig idee om een keertje of 70 te doen.

Steph, gefeli met je 400-ste.

Janna, kleine man is ondertussen alweer bijna 3 maandjes oud.

Volgende week dinsdag word hij weer gemeten en gewogen, helaas ook geprikt.

Leuk dat je een kaartje uit Duitsland had

Hier een kaartje uit Finland in de bus.

Alweer iemand die gaat trouwen........zou dat iets te betekennen hebben...het is de tweede al van de week.

En ook de theatergids dus we gaan eens lekker bladeren vandaag.

Wie weet kom ik Chrisy nog wel tegen dan als zij aan het werk is.
Even snel tussen het werk door voor Chayuz:

Pak een schaal en doe er oasis in (goed nat maken), koop sateprikkers. Prik soesjes (bijv. bij de Lidl) op de prikkers en maak er iets moois van. Poedersuiker erover en twee vuurwerksticks (uit de horeca) of vuursissers er tussen zetten. Altijd een hit!
quote:chayuz schreef op 17 juni 2010 @ 12:55:

ik heb trouwens wederom een vraagje, weet iemand nog wat leuks om te trakteren? volgende week donderdag wil ik op mijn werk trakteren maar gezien het zo'n 70 kinders zijn! mischien leuk om gewoon een kleine traktatie te doen (iets van, tjah een spekkie ofzo) en daar een kleinigheidje bij (ballon, potlood weet k het).. loop er een beetje op vast, dus ik dacht misschien weten jullie nog iets leuks Even hiernaast in dat zoek scherm invullen, er was nl. laatst een topic over, met heeel veel ideeen.
quote:Janna80 schreef op 17 juni 2010 @ 11:56:

Ligaa, hoe gaat het met jou? Voel je je alweer wat lekkerder in je vel zitten? Zonlicht helpt vaak ook wel mee he?!

Het gaat een stuk beter met me. Wel lekker up en down, maar dat hoort een beetje bij me. Het weer werkt wel mee en ik probeer niet al te veel te moeten van mezelf, dat scheelt ook al een hoop

Voor iedereen die af wil vallen, op lijf en lijn is een topic waar het nu heeeel rustig is, maar waar ze graag wat mensen erbij willen. Het heet; afvallen < 5 kg, van TO Lemonade. Dus wie zin heeft?! Ik schrijf er ook, al gaat het bij mij om regelmatig sporten, hihi!

Ik dacht er ook over om mee te schrijven op een topic en lees ook regelmatig mee, ook voor tips en motivatie. Maar ik wil toch 20 kilo kwijt en trek daar 2 jaar voor uit (12 het eerste jaar en 8 in het tweede jaar). Ik denk dat ik dan bij <5 niet op m'n plek ben, maar wie weet vind ik eens een topic dat bij me aansluit.

Zo weer even bijgelezen!

@Steph: 400 kaartjes alweer! Ik weet nog dat je op je 100e verstuurde kaart zat. Gaat hard!

Ik heb deze week veel hurrays gehad. In een half uur tijd 4 hurrays! Heb dus weer een aantal adressen aangevraagd: Finland, Belarus, Duitsland en Nederland. Ik denk niet aan iemand van hier. Deze week ook weer twee kaarten gekregen. Een mooie kaart uit China en een leuk kaartje uit NL van een oudere mevrouw. Ze ondertekende m alleen met haar PC-naam en niet met haar eigen naam, terwijl die wel in haar profiel staat. Vond ik persoonlijk een beetje vreemd, maar ja.

Ik zal eens kijken op de viva postcrossing hyves. Begrijp ik dat ik dan hier mijn PC-naam moet zetten, want dat doe ik liever niet.
Vannacht nog een leuke hurray uit Brazilië binnengekregen. Voor ik er erg in had was de 'send' knop alweer ingedrukt... Dom, dom, dom, moet sparen voor de meeting! Enfin, dit kaartje naar Los Angelos toch maar vandaag gepost. Ze wilde iets roods en/of Aziatisch. Is een Hemakaart met lampionnen geworden.

@Juuf > Goed blijven eten hoor, ook al voel je je niet lekker. Beterschap!

@Kaatje > Gene Simmons is al 60+, maar hij maakt er vast nog een heftige show van.

@Zazana > Spaans moet voor jou toch geen probleem zijn? Wat heerlijk dat je nieuwe baan zo bevalt!

@Anita > ik heb gelukkig een auto die zichzelf afsluit als ik er meer dan vijf meter vanaf sta

@Chayuz > gezellig dat je mijn kant op komt

@Christy > 20 kg, respect! Mijn grootste prestatie was ooit 15 kg en dat is alweer 8 jaar geleden.

@Steph > Proficiat met je 400-ste kaart! En door een nieuwe bril ziet de wereld er toch net iets vrolijker uit...

Als ik het goed begrijp zien wij elkaar 'live' volgende week?

@JJ > succes met de laatste loodjes!
Neferisis, dat is wat ik nog mis op de auto.

Op de volgende dan maar.

Licht gaat uit, radio gaat als ik het niet zelf doe (en nee dan is niet de accu leeg, hahaha).

Ennuuhhh....je kon het weer niet laten he...jij verslaafde, hahaha
@neferisis: Eng hoor, wat je hebt meegemaakt... Brr... Ik ben Stieg Larsson aan het lezen... is ook trillen geblazen.

Vandaag een hurray van mijn kaartje naar Amsterdam. Had de tip gegeven eens mee te komen kijken hiero. In de hurray schrijft ze dat ze dat al doet ......... :P
Hai hai,

Beetje drukke dagen weer...Ja, Janna, zo datenieuws Hoe raad je het zo!

Vandaag 3 kaarten in de bus, USA, Taiwan en Finland. Allemaal leuk! En een heel enthousiaste Hurray uit Japan. Ze heeft als avatar een teckel en ik had nog een retrokaart met een teckel, helemaal goed dus.

Owww, en ik heb nu de 8e expired kaart...

Janna, ik heb dus een date gehad. Ik heb geloof ik weer een mannenhart gebroken want hij was helemaal weg van mij maar ik niet van hem. Hij is wel aardig maar niet mijn type. En hij rookt. Waarom heb ik dat altijd, dat mannen gek van me zijn maar dat ik hun niet leuk (genoeg) vindt?

Owww, nog iets grappigs, gisteren was ik met de auto op weg naar mijn vriendin. Opeens een getoeter van opzij, 2 mannen die met alle geweld bij mij naar binnen willen kijken vanuit hun pickuptruck. Dat wilde niet helemaal lukken, hihi. Toen deden ze ook de zwaailampen nog aan. Er stug naast proberen te blijven rijden en kijken, tot ze bijna van de weg af reden...... tssssss........ heb ik dat???

Jeetje Chrisy, 20 kilo! Daar heb ik respect voor hoor. Ik probeer nu ook wat minder te snoepen maar dat wil niet lukken Ik krijg er alleen maar meer trek in.

Ga snel wat eten maken voor Larf, kom misschien vanavond nog even buurten.

voor nu sterke voor alle mensen met voetproblemen....

En Steph gaat het alweer een beetje?
quote:Kristin schreef op 17 juni 2010 @ 14:48:

Ik zal eens kijken op de viva postcrossing hyves. Begrijp ik dat ik dan hier mijn PC-naam moet zetten, want dat doe ik liever niet.

Gewoon zeggen dat je je ook hebt aangemeld, dat vind ik prima.

Maar wil geen vreemden binnen laten daarzo .

Hoeft verder dus geen naam bij maar dan weet ik wel dat jij het was.
quote:Janna80 schreef op 17 juni 2010 @ 11:56:

Noa_Lynn, hoe gaat het met jou? Je bent wel weer veel aan het werk nu he? Gaat het goed?

Leuk dat je het vraagt .

Hier gaat het best goed, bijna weer normaal of zelfs meer dan normaal voor de afgelopen periode.

Ben nu veel meer mezelf, heerlijk hyper en vrolijk en aan het stralen.

Iedereen ziet het ook en komen dan zelf met complimentjes aan.

Nu de laatste tijd neem ik ook weer wat meer hooi op mn vork, lukt weer beter en de hoofdpijn blijft heel erg op de achtergrond.

Het is dr nog wel maar meer niet dan wel.

Nu werk ik ook tussen de 25 en 30 uur dus kan niet zeggen dat het weinig is of op aangepast niveau .

Dus eigenlijk kan ik gewoon zeggen dat het goed gaat.

Flirten gaat me achter de kassa ook een stuk beter af, alleen liep ik net wel een barbecue mis .

Oja kreeg wel vandaag een telefoonnummer van een collega, blijkt een oogje op me te hebben...

Hmm, in dat geval ben ik blij met mn bijna vakantie, haha.

Is niet echt mijn type, sowieso veel jonger (19jaar) en heel erg adhd.

Verder heb ik straks vakantie voor 3 weken en heb net via de airmails een entreebewijs gekocht voor Blijdorp .
Neferisis, leuk dat je ook komt (bril heb ik dan nog niet 8juli pas). Heb je daar een andere naam?

Klopt Kristin, dat herinner ik me ook goed die 100ste. Dat was wel vorig jaar.

Noa_lynn, BBQ gemist? Hoe doe je dat dan? Flirten, you go girl. Alleen een adhd type zou ik ook niet doen. Lijkt mij vermoeiend.

Ik heb iets gemist maar C_estelle aan het flirten?
Vandaag vier kaartjes gepost. Ze gaan naar Polen, Oostenrijk en Nederland (zie moet wel 9 km reizen).

Ook nog een expired kaartje opnieuw gepost naar Roemenië.

Kaartje naar Engeland was gisteren aangekomen. Erg leuke hurray. Ik had het leesplankje gestuurd. Hij werd met gejuich ontvangen.
quote:steph schreef op 17 juni 2010 @ 19:39:

Noa_lynn, BBQ gemist? Hoe doe je dat dan? Flirten, you go girl. Alleen een adhd type zou ik ook niet doen. Lijkt mij vermoeiend.

Een man aan mn kassa die ik veel plezier wenste met de bbq.

Hij bleef reageren en terwijl ik allang verder was gegaan met een andere klant kwam er nog een keer doei voor die weg liep .

Had wel mee willen bbq-en hoor .

Het adhd-type valt af, ergens moet ie het zelf ook weten vermoed ik zo...

Ik heb iets niet heel subtiels gezegd voor mn ziekzijn.

Ach laat ie maar moeite doen voor me, dan blijf ik wel doen zoals ik al doe.

HIj vroeg me voor vanavond ook al op een date enne ik mag niet alleen naar de dierentuin van hm .

Tis weer zomer, dus het flirten zit voor mij weer meer in de lucht.
quote:steph schreef op 17 juni 2010 @ 19:39:

Neferisis, leuk dat je ook komt (bril heb ik dan nog niet 8juli pas). Heb je daar een andere naam?Ja, die heb ik op de PC-hyves vermeld.
Hier totaal geen pc nieuw. Heb nog maar 1 kaart onderweg (China) en het is vandaag onafhankelijkheidsdag en dan wordt er geen post bezorgd.

Steph: 400 al. Dat gaat hard (zeker als nr. 100 pas een jaar geleden was).

Noa_Lynn: way to go girl.
Snjókorn falla, á allt og alla
goedenavond dames.

ik kreeg nog een hurray uit hongarije. Ik had een 12 jarige meid een Blondkaart gestuurd en ze vind hem leuk.

Vandaag 2 kaarten op de bus gedaan en op zich nog wel zin de andere 2 kaarten ook aan te vragen.

Ik heb vandaag gewerkt op een borrel + buitenbarbeque, was heel relaxed (alleen drankjes inschenken) en mocht ook gewoon meeeten en drinken.

C-estelle jammer dat het je type niet was, ik heb het ook wel een aantal keer gehad dat iemand helemaal gek van me was, terwijl ik 0,00000000 interesse had.

Nu kijk ik even frankrijk - mexico en ik doe de megabergafwas
quote:beachlover schreef op 17 juni 2010 @ 19:42:

Nederland (zie moet wel 9 km reizen).

Dat is leuk zo dichtbij!
Het werkt weer, ik post hier en krijg gelijk een hurray

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven