3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 17 juni 2010 om 16:30
quote:egelviva schreef op 17 juni 2010 @ 16:28:
Tjee, wat een naar mens Stratego!
Dan valt het bij mij nog mee, deze dame kon er niets aan doen dat ze overleed tenslotte.
ah, dan zal ik niets meer zeggen over de oude dame
schrootjes waren heel erg hip in de jaren 70, ik had ze zelfs tegen het plafond in mijn slaapkamer en op de muren junglebehang
Tjee, wat een naar mens Stratego!
Dan valt het bij mij nog mee, deze dame kon er niets aan doen dat ze overleed tenslotte.
ah, dan zal ik niets meer zeggen over de oude dame
schrootjes waren heel erg hip in de jaren 70, ik had ze zelfs tegen het plafond in mijn slaapkamer en op de muren junglebehang
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 17 juni 2010 om 16:32
donderdag 17 juni 2010 om 16:36
quote:egelviva schreef op 17 juni 2010 @ 16:32:
Jungle behang??
Dat heb ik gelukkig nog nooit gezien
Word ik vast bang 's nachts
Ik had als tiener hartjes behang van de 'club' dat was tijdschrift dat voorloper was van de viva.
Kun je nagaan hoe oud ik ben, haha.
Ben de viva ook allang ontgroeid!
De Club, ja!
Ben ik jaren lid van geweest, was echt een leuk blad toen met "het zwarte gat' dat ging over occulte zaken (zeg ik dat wel goed) en collumns van Midas Dekker
Jungle behang??
Dat heb ik gelukkig nog nooit gezien
Word ik vast bang 's nachts
Ik had als tiener hartjes behang van de 'club' dat was tijdschrift dat voorloper was van de viva.
Kun je nagaan hoe oud ik ben, haha.
Ben de viva ook allang ontgroeid!
De Club, ja!
Ben ik jaren lid van geweest, was echt een leuk blad toen met "het zwarte gat' dat ging over occulte zaken (zeg ik dat wel goed) en collumns van Midas Dekker
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 17 juni 2010 om 16:45
donderdag 17 juni 2010 om 16:46
donderdag 17 juni 2010 om 16:55
donderdag 17 juni 2010 om 18:49
Tussen het geklus enzo even een berichtje van Choco! Ik kreeg om 16:00 uur een sms van der en had beloofd dat ik jullie ook op de hoogte zou houden:
Het is hier nu 9 uur sochtends en fokking warm! Het is hier zo groot dat er golfkarretjes rijden door het park
! Vandaag het park verkennen en met de voetjes in de caribische oceaan!
Klinkt goed!
Het is hier nu 9 uur sochtends en fokking warm! Het is hier zo groot dat er golfkarretjes rijden door het park
Klinkt goed!