Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Goedemiddag Robo, en alle lieve meiden hier.

Wat een nieuws allemaal.

Maar het belangrijkst is natuurlijk, dat onze Bo vandaag goed gaat, en ze straks weer lekker thuis is.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Sedi staat af en toe met verbazing (lijkt het wel) naar die twee doerakken te kijken. Ze pakken mekaar gewoon bij het vel als ze spelen. Gemeen zeg. Maar ze doen het allebei. Ze knauwelen gewoon op elkaars poten en staart.

Oei nu is er een andere poot aan de beurt. De stoelpoot dan. Ik hoorde er eentje knagen aan mijn bureaustoel. Joe dus. En nu is mijn gordijn aan de beurt.

Hup naar buiten met die twee.
Leo, en je ziet maar.

Ergens gaat een deurtje dicht,

En voor je het weet, opent een ander deurtje zich!

Succes meis.

* Gaat ook niet meer naar DT, en nèè, wordt ook niet bekeken op DVD.*

Dat zal ze leren!
quote:Zoebie schreef op 17 juni 2010 @ 15:10:

Sedi staat af en toe met verbazing (lijkt het wel) naar die twee doerakken te kijken. Ze pakken mekaar gewoon bij het vel als ze spelen. Gemeen zeg. Maar ze doen het allebei. Ze knauwelen gewoon op elkaars poten en staart.

Oei nu is er een andere poot aan de beurt. De stoelpoot dan. Ik hoorde er eentje knagen aan mijn bureaustoel. Joe dus. En nu is mijn gordijn aan de beurt.

Hup naar buiten met die twee.

. Je bent er maar druk mee, meis.

Het weer werkt wel mee, hè?

Ook voor 'ons' puppenmam een dikke
He Bo, ik ben er vanavond niet omdat én mijn broer jarig is én mijn zusje voor d'r gym is geslaagd. Maar ik hoop toch van harte dat je iets in de stad aan het doen bent nu en niet dat je weer vijf uur in de stikhitte hebt moeten wachten op je kuur!

Ik hoop dat het beter weer wordt bij je, zodat je een beetje makkelijker door je dip heen komt.

Liefs!
quote:Norre schreef op 17 juni 2010 @ 13:13:

[...]

Dat verbaast mij dan weer helemaal niet. Daarvoor hadden ze je niet eens hoeven casten! Het is dan ook een typisch geval van typecasting hoor, ben ik met je eens....
Hee nog geen Bo.

Leo gefeliciteerd met je rol, hij klinkt geweldig.

Zoebie leuk de verhalen van Sam en Joe!
Ben er weer, maar ben echt op nu.

Deze chemo komt hard aan. heb net al een uurtje gelegen en ga zo weer naar bed.

Ingmagh, gefeliciteerd met je broer én het slagen van je zusje; ik mail je morgen terug (en je had het goeie emailadres hoor).

Zoebie, ik geniet ZO ontzettend van de foto's en video's.... echt waar, ik heb er tranen van in mijn ogen soms. Je bent zo'n schat dat je voor ze zorgen wil, deze weken. ze hadden het oprecht niet beter kunnen treffen.

De chemo zit er in, via de site, maar het was weer lang wachten.

Nu 12 dagen rust en vanaf de volgende serie ga ik op dinsdag. Dan heb ik die rotdip tenminste niet meer in het weekend, dan hebben Ro en ik wat aan ons weekend.

En dan ben ik gewoon fit als jullie komen, met de hondjes!!!

Phoehee, het dekentje is vandaag verstuurd, met Colissimo, dus ik heb 'n volgnummer. Dat zal ik je morgen mailen, zo kunnen we het pakketje goed in de gaten houden.

Leo, gefeliciteerd met je rol en wat een brulapen van die andere rol zeg! Dik Trom, nah, lijkt me niks

Oh en Phoehee's dekentje heb ik gebreid met een patroon uit het breiboek dat ik van jou opgestuurd heb gekregen! leuk hè.

Lieve allemaal, ik vergeet vast de helft maar ik vind jullie allemaal lief. Ik moet nu alleen weer even slapen geloof ik; ik kan niet meer.
Lekker slapen, Bo. En goed uitrusten.

Er schieten trouwens heel interessante beelden op m'n netvlies bij de gedachte aan een voor de webcam slettebakkende, Leo.
Rust lekker uit lieve Robo, doe kalm aan.
Ik vind jou ook lief Bo!

Elynn, o ja? Is het decent genoeg om hier te posten of kan dat écht niet?
Kan heel goed, hoor Lé. Ben dol op dat soort informatie.
En je bent nu natuurlijk verplicht hier een gedetailleerd verslag te geven zodra je je webcamding hebt gedaan.
Lieve Bo, wat een ellende is dat lange wachten toch. Is het op dinsdag misschien ook wat rustiger? Fijn dat je dan niet de dip in het weekend hebt, maar aan de andere kant. Dan was Ro thuis en die kon je dan verwennen. Hoewel ik het fijn vind dat je dan wel het weekend dat we komen van Sam en Joe kan genieten, knuffelen, aaien, kijken. Ja zeg, alleen het kijken naar ze is al een feest op zich.

En lieverd, Ik ben zo verschrikkelijk blij en voel me vereerd dat ik voor jullie hondjes mag zorgen deze weken.

Ik ben nog eten aan het koken. Gewoon simpel tomatensoep vooraf, sla, schnitzel en gebakken aardappeltjes.

Maar ik kan in de keuken mijn kont nog niet keren. Er liggen twee puppy's en een grote hond pontificaal midden op mijn pad te slapen. Ik heb al niet zo'n geweldige grote keuken. Dus ik moet eerst om- en naar beneden kijken. Dan een grote stap nemen over één of ander hondje of hond en zo moet ik dan ook weer terug. Het lijkt wel een hindernisbaan, wat het dan ook eigenlijk wel is. Ik blijf er lenig bij zullen we maar denken. Ik heb ze al een keer buiten gezet maar ze komen hardnekkig weer terug en ploffen net zo makkelijk weer neer.

Rust lekker uit en vanavond stuur ik je nog wat foto's. Ik heb ook een filmpje gemaakt, maar daar sta ikzelf ook op en er was niets aan de hand geweest, als ik me niet gebukt had naar de puppy's en ik nogal een decolleté heb. Nu maakt dat na mijn liefdesverklaring aan Ro niet meer zoveel uit, denk ik, maar toch. Het lijkt of ik joekels heb en dat is helemaal niet zo. Over slettebakken gesproken.

Bo JIJ bent lief! Slaap lekker.

Heerlijk volgende week rust. Heel slim om de chemo op dinsdag te zetten, dan heb je het weekend samen. Kan je nog wat doen of lekker samen niets doen.

Ik ben zo benieuwd naar het dekentje! Vind het zo lief....
Zoebie hahahaha je kan een balk voor je ogen monteren, dan herkend niemand je.

Ik wou dat ik zulk makkelijk eten had. Vriend heeft boodschappen gedaan en is trainen. Dus ik koken en ik vroeg om iets makkelijks maar het is een pasta ovenschotel. Jeuj.
Phoehee ben ik blij dat ik zelf boodschappen doe.

Gekke hondjes. Ik zet twee bakken neer en ze eten samen eerst een bak leeg en dan samen de andere. Ik had ze al een meter of vijf van elkaar gezet, maar het helpt niks. Nee joh. eerst de ene dan pas de andere. Sedi lust de puppybrokken niet dus da's wel handig. Nu eten ze gedrieën samen en de kleintjes likken dan gezamenlijk nog de bak van Sedi helemaal schoon. Terwijl er al helemaal niets meer in zit. Ik haat voerbakkennijd dus dat voorkom ik hier ook meteen mee. Ze moeten toch leren uit elkaars bak te eten. Sommige honden worden erg vals als iemand anders aan de bak zit. Stel je eens voor met kinderen. Nee dat moeten ze van mij als eerste leren. Oh ja en dat plasjes buiten moeten, dat moeten ze ook snel leren. Ze zijn dus helemaal niet zindelijk wat plassen betreft.
En mijn buurmeisje van vier met vriendinnetje heeft ze uitgebreid geknuffeld. terwijl vriendinnetje bang is voor honden. Maar niet als ze zo klein zijn. En volgens haar moeten ze maar zo klein blijven. Dan wil ze ook wel een hondje. Ze snapte niet waarom hondjes net als kinderen ook groter worden.
Bo welterusten voor zo meteen, jammer dat het zo heftig voelt dit keer, als het ook zo heftig op de tumoren werkt, is dat mooi meegenomen.

Goed dat je de dag hebt verzet, ik had al eens zitten denken dat het jammer was, dat je dip net in het weekend viel, maar was er zelf nog niet op gekomen dat je ook de dag kon laten verspringen.

Ing gefeliciteerd met zus en broer, fijne avond!

Phoehee gefeliciteerd met de radslag van Okkemans

Leo gefeliciteerd met de rol, lekker ding van me

Zoebie heerlijke verhalen over de hondjes!
Lieve Ro: ik hoop dat je inmiddels lekker in dromenland bent.

Geweldige verhalen (en foto's) komen er hier voorbij van de pups, en wat zijn ze schattig!

Leo: gefeliciteerd met de rol, jammer dat ons geduim voor die andere niet geholpen heeft.

fijne avond allemaal!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
goedenavond

Ingmah, gefeliciteerd met je zus en broer. Het is dus dubbel feest bij jullie

Zoebie wat laat je me toch genieten met je verhalen

Leo, gefeliciteerd met je rol

Bo, ik hoop dat je ondertussen lekker slaapt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Trusten lieve Bo.

Hopelijk voel je, je morgen wat beter.
Denk niet dat de finale Nederland Frankrijk wordt want Frankrijk verloor flink. Misschien als ze tegen Zuid-Afrika winnen?

Weltrusten, ik ga naar bedje toe.
Joe heeft ontdekt dat blaffen heel erg leuk is. Hij blaft op alles. Manlief is aan het boren, vreemd geluid, Hij blaft. De kerkklok begint te luiden, Joe blaft. Dan ziet hij opeens de televisie en blaft hij weer. Zo'n lief puppyblafje. Alsof we er bang van zullen worden. Haha. Ze liggen nu blackout onder mijn bureau. Lekker makkelijk internetten zo.

Ik moet uitkijken waar ik mijn voeten neerzet.

We hebben lang buiten gezeten en ze hebben mijn bodembedekkers ontdekt. Dat ligt fijn en je kunt er heerlijk in ravotten. Ik ben benieuwd wanneer ze mijn tomaten en aardbeien ontdekken. Daar lopen ze nu voorlopig nog voorbij.

Sedi heeft vanmiddag op Sam gegromd. Sam lijkt nog steeds te denken dat het zijn moeder is en wil drinken. Sedi moet er niets van hebben. Ze heeft het vanaf gisteren volgehouden om daar niets tegen te doen. De schat. Ze is echt lief voor de puppy's, maar toen even niet. Ik denk dat Sam haar heeft gebeten. Ze gromde even flink en Sam heeft nu wat meer respect voor Sedi. Hij ontwijkt haar nu voor even. Dat is ook goed.
Bo er is weer een album onderweg naar jou. Oh nee je hebt ze al. Zie je ook eens een knuffelfoto van manlief met Sam.

Geniet ervan hé meis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven