Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Hier Sam (prachtige foto trouwens, Zoeb!!)

Hier Joe:

En de twee donderstralen samen:

Ah, wat lief...

Ik had overigens 'Jules et Jim' wel leuk gevonden.

Maar ze zien er wel echt uit als een Joe en Sam, moet ik zeggen.
o wat zijn ze mooi, mag ik oppas spelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ooooh, wat lieffff
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wow, wat een mooie beestjes! En na het wassen zeker meteen al weer helemaal vies? Hoe gaat het met ze Zoebie, janken ze nog, of is het helemaal goed? Met zo'n tijdelijk baasje moet het natuurlijk wel goed komen!

Bo, geniet ervan. Voor je het weet zijn ze bij jou!

liefs!
quote:Melpomene schreef op 16 juni 2010 @ 17:27:

Robo, van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!

[afbeelding]

Ik hoop dat dit de goede hondjes zijn, heb er geen verstand van...

Grrr, zelfs die puppies kunnen zo'n hartje maken met hun pootjes. Weliswaar met zijn tweeën, maar toch!

Wat een dotjes op die foto's van Zoebie.
Oh wat lief. Om op te vroten. Sam met zijn bruine wenkbrauwtjes.
Wat een snuitjes die schatjes! ik vind de driekleur eigenlijk nog nèt iets leuker dan het zwart witje, voor zover dat al kan hè...
Ja de foto's zijn zoooo leuk. En de puppy's zijn nog veel leuker.

Ze slapen. Eindelijk slapen ze. Bo ik denk dat manlief ze nog meer gaat missen dan ik. Mmm misschien toch zelf ook maar aan een puppy gaan. Dan hebben we ons eigen reutje. Ik heb nu mijn spiegelreflexcamera maar op statief gezet, dan kan ik ze knippen wanneer het leuk is.

Ze hebben goed gegeten. Daarna nog even samen liggen dollen en blaffen. Joe is dan echt de sterkste al zou je het niet zeggen. Oh en het is zo'n schattig babyblafje. Sedi staat het aan te kijken en haar staart maakt gewoon rondjes van enthousiasme. Ze vind de pups erg leuk. Ik heb een paar filmpjes gemaakt. Even kijken of het wat is. En dan zal ik ze online zetten.
Haha, ik moest even buiten iets van de tafel pakken en ik loop gewoon op mijn tenen om ze niet wakker te maken.
quote:Zoebie schreef op 16 juni 2010 @ 19:27:

Haha, ik moest even buiten iets van de tafel pakken en ik loop gewoon op mijn tenen om ze niet wakker te maken.

:-)

Wat schattig! Ik zie het helemaal voor me
Bo je hebt weer mail. Zoals ze nu liggen te slapen. Foto's zijn net gemaakt.
Wat een dotten!!!

en wat heerlijk Zoebie dat je ze al bij je hebt,gaat vast lastig worden om ze straks af te geven
Wat een mooie pups!!.

Beeldschoon.

Past precies bij jou Bo.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik ben verliehiefd. Wat een plaatjes die twee pupjes. Ga je er maar niet teveel aan hechten Zoebie. Robo wat een heerlijk vooruitzicht dat je dat spulletje straks bij je hebt.
Ja lief zijn ze hè :-)

Ik ga zo naar bed, morgen weer chemo dus lange dag.
Wat een skeetjes zeg, echte pluizenbolletjes! Morgen tijdens de chemo heb je wel wat om over te dromen, Bo... Hopelijk gaat de chemo morgen voorspoedig, via de site, zonder complex gedoe eromheen. En daarna even een weekje rust, ook wel lekker toch?!
Bo ben je nog wakker? Het filmpje komt er zo aan.

Nog een paar minuten dan stuur ik je de link.

Het duurt eeuwig voor het is geupload.
Sterkte morgen Robo.
Nou ja precies het filmpje waar ze alleen maar zitten.

De anderen twee komen er vanavond ook nog aan. Die hebben meer actie.

Pffft geduld is een schone zaak.
Heel veel sterkte morgen en ik hoop dat ze wat sneller kunnen werken als verleden week, zodat je zo min mogelijk tijd moet wachten. Gaat Ro mee? of neem je de taxi?

slaap lekker lieve Bo sweet dreams...............
Bo heb je de foto's uitgeprint voor tijdens de chemo morgen! Hoop dat alles voorspoedig gaat via de site.

Zoebie ik moest zo lachen dat je verdwaald was in O. Hoe krijg je het gedaan en ook nog met TomTom. (voor de niet kenners van dorp O., het zijn 3 straten en de pups woonden aan de hoofdweg)

Mooie foto's!

Oh en ze hadden nu toch nog een nestje van dat andere vrouwtje? Misschien wat voor jou?

Hoe vindt Sedi ze?
Phoehee, ik kwam binnen via B. En toen viel mijn Tomtom uit en ik kreeg hem niet meer aan de gang. Niet goed opgeladen denk ik.

Ik heb de hele omgeving daar gezien. 't Is er erg mooi. Maar O stond nergens aangegeven. Een boer en boerin hebben me uiteindelijk de goede weg gewezen. Ik had het al drie keer eerder gevraagd. En allemaal even vaag en onduidelijk. 1e links, 1e links en 1e link kan ik nog wel onthouden. Maar niet als de 1e links eigenlijk de 2e links moet zijn. En een oud manneke stuurde me L in. . Maar ik ben er gekomen. En ik maar denken. Als ik de kerk zie weet ik het. Haha. Ik heb wat met kerken.
Sedi vind ze helemaal geweldig. Maar toen de puppy's dachten dat ze bij haar wel drinken konden hadden ze pech. Ze moest er niets van hebben. Deed alleen meteen een stapje opzij. Het gaat erg goed samen.
Bootje voor morgen! Ik ga keihard aan je denken meisje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven