Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Bam, ik zag T ook al online erg leuk! Haarlem is oo erg leuk om te winkelen en te lunchen.
Oh niks bijzonders Star, gewoon een leuk plastic zwembad met twee badjes en een glijbaantje, maar ze vertikken het. Ik heb gedreigd en toen gingen ze eindelijk tien minuten. Oudste noemt het zwembad, regenboogbakkie. Dat zegt misschien genoeg. Ik weet nu al dat ze GEEN sinterklaascadeaus krijgene n niks voor kerst en al helemaal geen verjaardagscadeaus. Dat zal ze leren.
quote:enka schreef op 17 juni 2010 @ 21:28:

Bam, ik zag T ook al online erg leuk! Haarlem is oo erg leuk om te winkelen en te lunchen.

Ja, is ook erg leuk geworden idd.

Gaat ook morgen op de post. Ik had het aan de kant gelegd, en dan vergeet ik het te posten nie handig nie.

Hopelijk is het er nog op tijd.
quote:enka schreef op 17 juni 2010 @ 21:27:

[...]

Hier nog geen grijs maar mijn huid is een crime Witte vlekken verspreidt over mijn lichaam en onder mijn ogen maar mijn bovenlip wil dolgraag donkerbruin worden grrrrrDat is ook flink balen, smeer je wat op je gezicht om het te verdoezelen?
Dames, jullie moeten wel zorgen dat tie in de top 10 blijft hoor want anders kom ik er weer niet op

Maar goed, Jin, gelijk heb je! Rot kinderen! Hiero eentje die alleen maar met haar nieuwe fiets aan de hand loopt omdat er geen zijwieltjes op zitten. Sufferd.

Haarlem is idd leuk Bam! Veel plezier!
quote:enka schreef op 17 juni 2010 @ 21:28:

Dat klinkt leuk. Ik ben er nog nooit geweest.

Zoiezo jaren geleden dat ik echt ben wezen shoppen..

Ik heb er zin in...
Jinny, zwembad boycotten??? Wat is dat nou voor actie?

Hel, iedere keer kindjes bij jou? Hier wisselt het gelukkig.

Ben benieuwd naar de foto van jullie nieuwe slaappaleisje
quote:Jinny schreef op 17 juni 2010 @ 21:29:

Oh niks bijzonders Star, gewoon een leuk plastic zwembad met twee badjes en een glijbaantje, maar ze vertikken het. Ik heb gedreigd en toen gingen ze eindelijk tien minuten. Oudste noemt het zwembad, regenboogbakkie. Dat zegt misschien genoeg. Ik weet nu al dat ze GEEN sinterklaascadeaus krijgene n niks voor kerst en al helemaal geen verjaardagscadeaus. Dat zal ze leren.Regenboogbakkie
Eigenwijze donders zijn het....
ohh enka, Juul zwemt nu ook via het jip gebeuren.

Hoe gaat het met T en zwemles?
Oeeeee over fietsen gesproken! Ceetje zegt ineens vanmiddag 'mama, zullen we een afspraakje (ze zijn nogal into afspreken op school) maken voor vanavond na het eten dat ik dan zonder zijwieltjes ga?'

Vooruit, nu heb ik pijn in mijn rug

Maar ging redelijk.
Haarlem is zeker leuk Bam, vergeet de kleine zijstraatjes niet!
Elke dag kindjes te spelen, echt niet! Nee, hebben nu afgesproken 1x per week, 2x als ze niet te moe is. En niet te lang. Als ze bij iemand anders is gaat het voorbeeldig (als ik de berichten moet geloven). Maar thuis vindt ze het blijkbaar toch nog erg moeilijk.

Hier ook steeds meer grijs. Maar vind het wel geinig eigenlijk.
Ik zeg op naar de fietsenboer voor een Bikybiky Star!

Dat is zo'n ding waarbij ik niet hoef te bukken?
Hier laatst ook 2 hele grijze haren, maar mooi niet dat die er nu nog zitten
Geinig Hel? Geinig?!? Ik ben gewoon nog f***ing in denial. Ik willutniet, ikwillutniet!
quote:Suze2 schreef op 17 juni 2010 @ 21:38:

Ik zeg op naar de fietsenboer voor een Bikybiky Star!

[afbeelding]

Die schijnen onwijs handig te zijn.

Hoef je idd niet te bukken star, pak je ze vast bij het vest ( zit een bevestiging)
Dan heeft ze een handvat op haar rug Star. Wij gaan zaterdag aan de gang.
Suuuuuus, dat Supertrash jurkje, vertel eens meer...? Te groot voor jou zou mij moeten passen
Hier gaat het spelen op een ander ook beter dan thuis...

Juul vindt het ineens moeilijk om te delen lijkt wel.............. heel vreemd!

En brutaal als er vriendjes zijn...
Goed, fietsenboer morgen maar eens vragen.
Bam, je bent een kei! Ik ga posten bij de brievenbus! Dagje shoppen, doe je goed!

Star, een afspraakje, haha! Stoer hoor, vond ze het niet eng? Die Bikybiky hebben wij ook, maar Maatje is nog zo panisch dat ze meteen bevriest als ze voelt dat we de fiets loslaten.

Suus, ah dus nieuwe fiets, cool! Mmm, meteen geen zijwieltjes is ook wel heel eng natuurlijk!

Enka, da's inderdaad balen van de witte plekken... Las al over je 40 seconden behandeling - hoop dat dat gauw gaat werken.
quote:bambino schreef op 17 juni 2010 @ 21:38:

Hier laatst ook 2 hele grijze haren, maar mooi niet dat die er nu nog zitten Zo begon het bij mij ook ja. Is nu geen beginnen meer aan, zouden vreemde kale plakken worden.
Ik heb de fiets ook niet mogen loslaten Hel, maar heb wel af en toe heel sneaky wat minder stevig vastgehouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven