Good Luck!!!
donderdag 17 juni 2010 om 21:29
Oh niks bijzonders Star, gewoon een leuk plastic zwembad met twee badjes en een glijbaantje, maar ze vertikken het. Ik heb gedreigd en toen gingen ze eindelijk tien minuten. Oudste noemt het zwembad, regenboogbakkie. Dat zegt misschien genoeg. Ik weet nu al dat ze GEEN sinterklaascadeaus krijgene n niks voor kerst en al helemaal geen verjaardagscadeaus. Dat zal ze leren.
donderdag 17 juni 2010 om 21:30
quote:enka schreef op 17 juni 2010 @ 21:28:
Bam, ik zag T ook al online erg leuk! Haarlem is oo erg leuk om te winkelen en te lunchen.
Ja, is ook erg leuk geworden idd.
Gaat ook morgen op de post. Ik had het aan de kant gelegd, en dan vergeet ik het te posten nie handig nie.
Hopelijk is het er nog op tijd.
Bam, ik zag T ook al online erg leuk! Haarlem is oo erg leuk om te winkelen en te lunchen.
Ja, is ook erg leuk geworden idd.
Gaat ook morgen op de post. Ik had het aan de kant gelegd, en dan vergeet ik het te posten nie handig nie.
Hopelijk is het er nog op tijd.
donderdag 17 juni 2010 om 21:30
donderdag 17 juni 2010 om 21:31
donderdag 17 juni 2010 om 21:31
donderdag 17 juni 2010 om 21:33
quote:Jinny schreef op 17 juni 2010 @ 21:29:
Oh niks bijzonders Star, gewoon een leuk plastic zwembad met twee badjes en een glijbaantje, maar ze vertikken het. Ik heb gedreigd en toen gingen ze eindelijk tien minuten. Oudste noemt het zwembad, regenboogbakkie. Dat zegt misschien genoeg. Ik weet nu al dat ze GEEN sinterklaascadeaus krijgene n niks voor kerst en al helemaal geen verjaardagscadeaus. Dat zal ze leren.Regenboogbakkie
Oh niks bijzonders Star, gewoon een leuk plastic zwembad met twee badjes en een glijbaantje, maar ze vertikken het. Ik heb gedreigd en toen gingen ze eindelijk tien minuten. Oudste noemt het zwembad, regenboogbakkie. Dat zegt misschien genoeg. Ik weet nu al dat ze GEEN sinterklaascadeaus krijgene n niks voor kerst en al helemaal geen verjaardagscadeaus. Dat zal ze leren.Regenboogbakkie
donderdag 17 juni 2010 om 21:37
Elke dag kindjes te spelen, echt niet! Nee, hebben nu afgesproken 1x per week, 2x als ze niet te moe is. En niet te lang. Als ze bij iemand anders is gaat het voorbeeldig (als ik de berichten moet geloven). Maar thuis vindt ze het blijkbaar toch nog erg moeilijk.
Hier ook steeds meer grijs. Maar vind het wel geinig eigenlijk.
Hier ook steeds meer grijs. Maar vind het wel geinig eigenlijk.
donderdag 17 juni 2010 om 21:43
Bam, je bent een kei! Ik ga posten bij de brievenbus! Dagje shoppen, doe je goed!
Star, een afspraakje, haha! Stoer hoor, vond ze het niet eng? Die Bikybiky hebben wij ook, maar Maatje is nog zo panisch dat ze meteen bevriest als ze voelt dat we de fiets loslaten.
Suus, ah dus nieuwe fiets, cool! Mmm, meteen geen zijwieltjes is ook wel heel eng natuurlijk!
Enka, da's inderdaad balen van de witte plekken... Las al over je 40 seconden behandeling - hoop dat dat gauw gaat werken.
Star, een afspraakje, haha! Stoer hoor, vond ze het niet eng? Die Bikybiky hebben wij ook, maar Maatje is nog zo panisch dat ze meteen bevriest als ze voelt dat we de fiets loslaten.
Suus, ah dus nieuwe fiets, cool! Mmm, meteen geen zijwieltjes is ook wel heel eng natuurlijk!
Enka, da's inderdaad balen van de witte plekken... Las al over je 40 seconden behandeling - hoop dat dat gauw gaat werken.