Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
De mijne ook. En mijn buik ook .
Oh mensen, ik ben er weer helemaal emo van. Amaal, prachtig verhaal hoor! Doe nog eens een paar foto's (ook van bellen en ring graag )?

Ik was vandaag nog bij een snoetje van de 12de, mensen wat een kleintje, snif... En vriendin (de verdrietige!!!) was echt nog helemaal van de leg, zo zielig om te zien. Ze moet echt nog helemaal wennen. Maar mooi moppie dus dat komt helemaal goed.

Ach gossie, de machteloosheid die in haar ogen stond, zo zielig. Remember ladies, na de eerste dat je echt niet wist wat je overkwam?!?
Leuk Suze op kraambezoek! Het komt vast goed met je vriendin.
Ik denk het ook Jin. Geef het even. Maar toch, sneu om te zien. Gelukkig lieve kraam en de bv gaat lekker dus hopelijk haalt ze daar straks de bevestiging uit dat ze het echt allemaal goed doet. Na ja, het is ook niet niks, zo'n baby.
Hopen dus dat ze niet in een een of andere depressie belandt? Och, dat lijkt me echt heel naar. Is je roze wolk geen grijze of roze met gaten maar een zwarte. Bah.
Ik zou het me, haar kennende, wel voor kunnen stellen. Zo onzeker als die kan zijn. Terwijl ze zo'n mooi en lief mens is. Na ja, ze smst nu net dat ze lekker hebben gegeten (ik had eten meegenomen). Nu hopelijk lekker slapen en dan gaat het vanzelf wel lopen daar toch?
Lief van je dat je eten had meegenomen. Heel lief. En ook dat het gesmaakt heeft . Het komt goed, ik heb vertrouwen voor je vriendin!
Wat sneu Suze, maar het komt vast goed.

Wat lief dat je eten mee hebt genomen, dat zal ze vast goed gedaan hebben.
Amalia, Wat een mooi en spannend verhaal. Werd er even stil van. En gewoon hier beetje op het forum aanwezig zijn met weeën en niets vertellen haha.

Maar het klinkt echt heerlijk zoals jullie nu aan het genieten zijn.

Dus ga daar nog maar even mee verder.

Mal, zijn jullie voor dat noodweer gevlucht? Was het bij jullie ook zo heftig? Maar de andere dagen waren volgens mij wel genieten aan de foto's te zien.

Suze, wat sneu voor je vriendin dat ze zich nog zo onzeker voelt. Had ik ook wel maar was ook super blij. Maar nu net dus een blij smsje. Misschien vandaag ook de kraamtranen?

Jinny, je bent een bikkel

Bam, wat een leuke uitspraken heeft Juul weer Schrijf je ze allemaal op?
Gisteren erg leuk gehad in A'dam. Exota niet met lege handen uitgekomen, KL vestje en rokje en verder nog ergens anders een jurkje gescoord en een vest. Ik heb bij Exota dingen terug moeten leggen. Was mijn grote geldboom vergeten, die ergens staat...

Vriendin vond het ook erg leuk, was nog nooit in de Jordaan geweest en ze gaat nooit meer mee. Haha ze had nl ook veel te veel gekocht. Ook super leuke dingen voor de beeb, ze is 32 weken zwanger van een meisje, eerste is een jongen.

(Star bij MooiMama, is Molo, Claessens, Nono etc in de uitverkoop. Bij 5 stuks 50% korting)
Net gebeld met andere vriendin: die gaat morgen even proberen te bellen om haar nogmaals op het hart te drukken dat het echt, echt, echt heel normaal is als je niet direct op een roze wolk zit.

Ach, het is ook niet niks, zo'n bevalling en dan ook een baby. Een mens zou van minder van de leg raken (getuige sommige topics hier iig ).
Lang niet allemaal, maar probeer wel een en ander bij te houden!
Ben je toch een lieverd suze!

Klinkt als een gezellig dagje weg Enka. Ook als een duur dagje!
quote:Suze2 schreef op 17 juni 2010 @ 19:36:

Oh mensen, ik ben er weer helemaal emo van. Amaal, prachtig verhaal hoor! Doe nog eens een paar foto's (ook van bellen en ring graag )?

Ik was vandaag nog bij een snoetje van de 12de, mensen wat een kleintje, snif... En vriendin (de verdrietige!!!) was echt nog helemaal van de leg, zo zielig om te zien. Ze moet echt nog helemaal wennen. Maar mooi moppie dus dat komt helemaal goed.

Ach gossie, de machteloosheid die in haar ogen stond, zo zielig. Remember ladies, na de eerste dat je echt niet wist wat je overkwam?!?O ze is bevallen? Leuk! Hopelijk kan ze snel van haar kindje gaan genieten, het went gelukkig snel.
L begint nu los te staan, en met 1 handje vast te lopen, hij is zelf helemaal blij en staat dan echt te stuiteren, zo grappig om te zien. Nu proberen om het nog op camera te krijgen haha
Leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn Enka. Ik ga je link niet openen

Wat heb je gekocht bij Exota?
Jammer dat het geen online winkel is Enka.
quote:bambino schreef op 17 juni 2010 @ 19:17:

hahaha Juul staat de douchen..

Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is het mooiste van het hele land, haha en dat in zangvorm.. Lief Maf kind.
quote:enka schreef op 17 juni 2010 @ 20:47:

L begint nu los te staan, en met 1 handje vast te lopen, hij is zelf helemaal blij en staat dan echt te stuiteren, zo grappig om te zien. Nu proberen om het nog op camera te krijgen hahaLief!!
Ben even aan het bijlezen, dus even in steno
Enka, wat leuk van jouw jongste! Zo lief dat gewiebel! En wat een heerlijk dagje weg heb je gehad. Ik heb me voorgenomen als ik weer wat meer op de been ben dat ik dan ook een middag ga winkelen (zonder mannen) en dat ik dan nieuwe kleren voor mezelf ga kopen. Heerlijk, ik kijk er echt naar uit.
We snappen je steno Star!

Met wie was je in de speeltuin? Alleen met de dames of met wat fans?

Suze, fijn dat iemand anders haar ook een hart onder de riem steekt. Het komt goed!
quote:enka schreef op 17 juni 2010 @ 20:47:

L begint nu los te staan, en met 1 handje vast te lopen, hij is zelf helemaal blij en staat dan echt te stuiteren, zo grappig om te zien. Nu proberen om het nog op camera te krijgen hahaAaaaah zo schattig zo'n wiebelend luierkontje
Kom er nou niet steeds tussendoor jullie

Nou goed, ik ben bij.

Ik was alleen met meisjes naar de speeltuin, maar Ceetje kwam er een vriendinnetje van school tegen dus die was zoet.
Ben gewoon verbrand van vele buiten zijn vandaag. Auwie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven