Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
quote:Star schreef op 17 juni 2010 @ 22:03:

[...]

Nou lieverd, ik weeg 10 kilo zwaarder. En maar 1 cm groter

Echt? Nou dat weet je leuk te verbloemen dan

Ik ga even bedenken of ik jurkje afschrijf (en een nwe koop want hij is te leuk namelijk!). Dan mag je hem als je wil overnemen. Ik heb hem maar 1x gedragen. Wel heb ik de schoudervullingen eruit gesloopt want dat was geen pan.
quote:Star schreef op 17 juni 2010 @ 22:06:

[...]

Hmmmm minder, ze deed het zo lekker.Ach, van 5 weken tot 6 maanden ben ik lekker uitgerust dus het is te overzien nu. En Eetje?
Het zit voornamelijk op mijn meerijdkont

Ik hoor het wel van je, leuk ding zo te zien.

O, nog een andere leuke polkadot voor jou wellicht?

http://www.topvintage.nl/ ... ess-polka-strik-jurk.html
quote:Suze2 schreef op 17 juni 2010 @ 22:09:

[...]

Ach, van 5 weken tot 6 maanden ben ik lekker uitgerust dus het is te overzien nu. En Eetje?Grmbl. Net haar zus. Maar, we hebben nu twee nachten optie 's nachts fles geven geprobeerd en ze maakte langere rukken, dus wellicht werkt dat.
quote:Star schreef op 17 juni 2010 @ 22:03:

[...]

Nou lieverd, ik weeg 10 kilo zwaarder. En maar 1 cm groter en ik ben 1,5 kg lichter en 10 cm korter....
Nou Hel, dat return ik de favour van Suus, want dat gewicht had ik je niet gegeven
quote:Star schreef op 17 juni 2010 @ 22:12:

[...]

Grmbl. Net haar zus. Maar, we hebben nu twee nachten optie 's nachts fles geven geprobeerd en ze maakte langere rukken, dus wellicht werkt dat.Zie je wel dat ze van flesvoeding dus toch doorslapen?
quote:Helenita2 schreef op 17 juni 2010 @ 22:14:

[...]

Zie je wel dat ze van flesvoeding dus toch doorslapen? Ja zie je, stomme BV ook.
mooie lengtes dames .
Zeg spuit elf met maat 36, wegwezen jij!
Nou ja, heb nu wel een buik alsof ik een paar maanden zwanegr ben, dus zo charming is het niet hoor .
1,5 kg lichter dan Suus he (voordat we elkaar verkeerd begrijpen )... Dat vind ik dan wel shocking, als ik 10 cm korter ben. Conclusie: Suus is gewoon hasske slank.

meerijdkont - die zijn goud waard, waar ik vandaan kom (vind die van jou overigens heel bescheiden hoor)!
Maar geen naveltruitje neem ik aan? Nou dan;-)
Jullie zijn allemaal mooie dames, met en zonder kont.
Ik schrok al Hel, ik dacht 1.5 kilo lichter dan ik. Dan deden die Bridget Jones-onderbroeken goed hun werk
Nou ik heb vorige week ook fles gegeven voor slapen gaan: ze werd net zo hard weer wakker hoor. Ik had een dip in porductie maar das nu weer voorbij geloof ik. Al doet de linker boob alleen nog voor spek en bonen mee geloof ik.

Ik moet zeggen dat het me wel zwaarder valt dan bij Jeetje. Heb jij dat ook?
Linkerboob doet het bij mij juist wel. Ik ben linkshandig, ik zie een verband

Juist andersom, het viel me bij Ceetje veel zwaarder, het niet slapen. Maar goed, die kwam elke 1.5 uur, dus daar is Eetje niks bij.
Merci dames. Ik ben niet ontevreden (ik weeg nu minder dan voor Meetje dus das wel lekker). Maar Jeetje zei gisteren nog wel dat ik dikke billen heb dus het is fijn.... Bedankt liefje

Duurt lang Jin. Al wel minder dan het was?

Goed, Frankrijk doet het niet best niet...

Meetje slaapt dus ik ga ook te bed. Slaap lekker wijffies!
Met een anti-rol hemdje van de Hema.

Dankjewel Jin, en jij bent een prachtmens! Trusten!
Trusten Suus!

Wat een veerinelkaarsbevalligederriere-avondje hier
Anti-rol hemdje Hema; check
Niet het niet slapen, het bv geven. Minder makkelijk vol te houden. Ik zal blij zijn als het jaar voorbij is zeg maar.
quote:Suze2 schreef op 17 juni 2010 @ 22:24:

Niet het niet slapen, het bv geven. Minder makkelijk vol te houden. Ik zal blij zijn als het jaar voorbij is zeg maar.O ja, volmondig JA.
Jij ook weltrusten Suus.

Ik ga er ook in, kijken of ik me morgen weer verslaap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven