Ben blij dat we nog een nakomer hebben......... maar toch wel wennen aan weer een leger nest
Stel je voor dat dochter 3 er niet geweest zou zijn, dan zaten we ineens met ons 2 te kiek'n. Dochters 1 en 2 schelen maar zo weinig, daar zit amper een "wennen aan leeg huis" periode tussen.
Wat een kutnacht. Bibi is niet thuisgekomen vannacht.
Ga ik net naar de Appie en vraag wat rond, komt er iemand met een opmerking....öh, ze hebben vanmorgen de Appie proberen te overvallen dus hij zal wel op het buro zitten."
Hadden ze je wel even mogen verwittigen Bloe...grrr!
Lekker weer Wiesje, kan ik wel gebruiken, heb bere-trek! Moet er nog even hard tegenaan voordat ik me in de bank nestel met mijn oranje food & drinks. Heb er zin an!
Moetsie, heeft ie een vriendinnetje? De mijne kwam ook niet thuis vannacht, die ging uut van huus bij een kameraad na een hardcorefeest. Tijden veranderen...hij krijgt de smaak van t stappen te pakken...maar loopt vast niet in 7 sloten (koffie) tegelijk
Doe mij ook maar een bakkie.
Heb trouwens koude voeten maar ik weiger om sokken te dragen in deze tijd van t jaar...
Het is net uit dus hij zal wel wat in te halen hebben, zal me wel te druk maken want idd in 7 sloten tegelijk loopt ie niet. Het joch is streetwise genoeg en juist daar maak ik me zorgen om
Ook zoiets raars, was m'n debieltje weereens kwijt en er zijn maar een paar mensen die totnutoe m'n nieuwe nummer hebben. Krijg ik een smsje op een voor mij onbekend nr met latex. Nah, dat gebruik ik irl amper.