Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 17 juni 2010 @ 16:40:

[...]

Ik vind dit moeilijk te geloven.waarom? Tis echt zo.
quote:traincha2 schreef op 17 juni 2010 @ 16:43:

Ik geloof er geen ruk van.Hoeft ook niet. Geloof maar in de goedheid en zachtaardigheid van de mens, maar geloof me, Y en W zijn echt nogal van de tv-aandacht en hoe-kom-ik-over, dus dan moet daar niet een boomlange knappe meid op een foto komen te staan die aan t bedienen is en boven cabauter wesley uittorent.....dan komt Yo niet uit haar rolberoerte
quote:schouderklopje schreef op 17 juni 2010 @ 16:50:

Ik ken iemand die iemand kent en die persoon z'n buurvrouw en daar de moeder van, die kent Yolanthe al als baby en nu komt daar sinds kort ook Wes bij over de vloer, naaaaa, man, wat ik je daaaaaar een verhalen over kan vertellen. Gewoon niet normaal. Die Yolanthe denkt echt dat de hele wereld om haar draait zeg. Ze zei "Wes, als jij niet minstens een ring met een steen zo groot als mijn clit koopt, dan gaat 't 'm niet worden".

Snap je dat nou, dat wijf?Nounou, iets minder mag ook wel hoor
quote:Missphoebe schreef op 17 juni 2010 @ 16:56:

en dat verhaal komt van iemand die iemand kent en die kent weer iemand die weer iemand kent en die kent iemand enzovoort enzovoort? vind zulke via-via verhalen niet erg geloofwaardig......

Bedoel je mij?

Ik ga hier niet de naam en catering van mijn vriendin op t net gooien nee. Dan komt mijn naam ook uit.
Ik vind er geen hol aan, die hele Yolanthe niet. Wat kán ze eigenlijk, behalve haar leven zoveel mogelijk in de media gooien?
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 17:15:

[...]

Hoeft ook niet. Geloof maar in de goedheid en zachtaardigheid van de mens, maar geloof me, Y en W zijn echt nogal van de tv-aandacht en hoe-kom-ik-over, dus dan moet daar niet een boomlange knappe meid op een foto komen te staan die aan t bedienen is en boven cabauter wesley uittorent.....dan komt Yo niet uit haar rolberoerte'goedheid en zachtaardigheid van de mens'
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 17:10:

[...]

Nee, zie ik meer als publiciteit/werk.

Maar naar ZA vliegen voor een verjaardagskus, een tattoo laten zetten en dit dan laten weten dát je dat hebt gedaan, zwaar opvallend in nederland met ikweetniethoeveel 'vriendinnen'je vrijgezellen vieren etc. etc. etc komt in mijn ogen iets meer onbenullige-acties-om-in-t-oog-te-springen-en-op-tv-te-komen-acties dan een fotoshoot.

Maar daar is niet mee gezegd dat Meis er ook niet wat van kan he?!oh ok....en wie zegt me niet dat Yo daar ook niet aan het werk was??
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 16:37:

Een eis bijv. is dat de meisjes die cateren/bedienen/watdanook niet knapper mogen zij dan Yolanthe en dan komt de lijst;

- ze mogen niet meer dan een Bcup hebben

- geen 1.70 of langer zijn want dan zijn ze groter dan de bruidegom ( !)Wat een egotrippers

Maar helegaar niemand is knapper dan Yolanthe, tohoch?
quote:minny schreef op 17 juni 2010 @ 17:18:

Ik vind er geen hol aan, die hele Yolanthe niet. Wat kán ze eigenlijk, behalve haar leven zoveel mogelijk in de media gooien?Ze was ooit soapactrice, maarja, van soaps is wel bekend dat er slecht in geacteerd wordt
quote:Baudolino schreef op 17 juni 2010 @ 16:55:

Degenen die hier aangeven dat ze echt niet snappen waarom Yolanthe zo mooi wordt gevonden, wie vinden jullie dan wel een mooie vrouw?Ze zijn niet zo vaak in beeld, maar Inge Schrama en Lauren Verster vind ik mooie Nederlandse vrouwen.
Viva naar de knoppen.
quote:traincha2 schreef op 17 juni 2010 @ 17:18:

[...]

'goedheid en zachtaardigheid van de mens' Okee, ik begrijp dat je niet enkel in de goedheid en zachtaardigheid van de mens gelooft. Waarom geloof je dan wel in de goedheid en oprechtheid van Yolanthe?
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 21:09:

[...]

Okee, ik begrijp dat je niet enkel in de goedheid en zachtaardigheid van de mens gelooft. Waarom geloof je dan wel in de goedheid en oprechtheid van Yolanthe?Omdat ze uit liefdadigheid met de heer Sneijder is getrouwd 69!
Viva naar de knoppen.
quote:Baudolino schreef op 17 juni 2010 @ 16:55:

Degenen die hier aangeven dat ze echt niet snappen waarom Yolanthe zo mooi wordt gevonden, wie vinden jullie dan wel een mooie vrouw?Doutzen Kroes.
Je weet toch!
quote:_69_ schreef op 17 juni 2010 @ 17:17:

[...]

Bedoel je mij?

Ik ga hier niet de naam en catering van mijn vriendin op t net gooien nee. Dan komt mijn naam ook uit.

neehee zo bedoel ik het niet. maar als je een roddel hoort via-via (de zus van de moeder van de vriend van de buurvrouw van de koningin van de schoonmaakster enzovoort) dan is het denk ik niet zo geloofwaardig.

in 'ik hou van holland' hadden ze toch ook zo'n spel; kandidaat 1 kreeg een verhaal te horen, dat moest ie aan zn buurman doorvertellen en die weer aan zijn buurman. nmr 4 vertelde een heel ander verhaal dan nrm 1 snappie?

niks persoonlijks........
Dus ik begrijp dat geen vd dames hier met Jolanthe zou willen ruilen en ze zeker niet vd publiciteit gebruik zouden maken als dat wat opbrengt?

mm,

ook stom!
Zijn jullie niet stiekem gewoon wat jaloers op Yolanthe...
quote:Arthemis schreef op 17 juni 2010 @ 21:13:

[...]

Omdat ze uit liefdadigheid met de heer Sneijder is getrouwd 69!
quote:Iwannalive schreef op 18 juni 2010 @ 01:23:

Zijn jullie niet stiekem gewoon wat jaloers op Yolanthe...

Tuurlijk, dat wordt altij gezegd als de ene vrouw wat over een andere vrouw zegt.

Zeker, ik vind haar prachtig mooi en zou zo haar haren en tieten willen 'hebben', maar verder vind ik t een troela eersteklas.
quote:rugbykuip schreef op 18 juni 2010 @ 01:21:

Dus ik begrijp dat geen vd dames hier met Jolanthe zou willen ruilen en ze zeker niet vd publiciteit gebruik zouden maken als dat wat opbrengt?

mm,

ook stom!Ga jij eens wat kerels zoeken om vrienden te maken of ga op fok.nl typen.
hoezo, bevalt het je niet, das nou de charme van een forum joh!

ik ga echt niet naar je pijpen dansen.
#zeker een gevoelige ongestelde snaar geraakt#
quote:rugbykuip schreef op 18 juni 2010 @ 09:34:

#zeker een gevoelige ongestelde snaar geraakt#
quote:_69_ schreef op 18 juni 2010 @ 09:30:

[...]

Ga jij eens wat kerels zoeken om vrienden te maken of ga op fok.nl typen.hihihi
quote:rugbykuip schreef op 18 juni 2010 @ 01:21:

mm,

ook stom!

Persoonlijk lijkt het me verschrikkelijk om zoveel in de spotlights te staan. Maarja, Yolanthe die houdt daar blijkbaar wel van, anders zou ze niet zoveel te zien zijn.

Ik ben ook Yolanthe-moe. Ook al kijk ik (bijna) geen tv, je ontkomt niet aan haar. Ik vraag me inderdaad altijd af wat voor beroep ze heeft. Ok, ze heeft in een soap gespeeld. Maar nu? Ehh... lingerieontwerpster en vrouw-van ofzo? Is dat een reden om zoveel aandacht te krijgen?
pepsicoooooooooola!
quote:dutskop schreef op 17 juni 2010 @ 12:00:

Haha Rugby, maar ik betwijfel of je weet wie zij is (mijn avatar)Oftopic: ik weet het. Joepie.
pepsicoooooooooola!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven