Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Van de Nederlandse vrouwen vind ik Anouk een klassieke schoonheid.
Viva naar de knoppen.
Ik vind Yolante ook best mooi. Wesley is mijn type niet, heb niets met kleinere mannen.

En Anouk is echt een prachtige vrouw. Wordt echt steeds mooier.
quote:Arthemis schreef op 19 juni 2010 @ 12:09:

[...]

Daar kan niemand tegenop. Is inderdaad een hele mooie vrouw, echt geen twijfel over mogelijk!

Inderdaad, Héél mooi.

Dus deze dame, kan niet in de bediening bij Y&W.

Zal ze denk ik niet eens willen .
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Monica blijft ook mooi met het verstrijken der jaren. Eindelijk eens een vrouw die lang meegaat (zonder plastische chirurgie?) en ook zonder make up nog een karakteristiek gezicht heeft.

Viva naar de knoppen.
quote:traincha2 schreef op 19 juni 2010 @ 12:09:

En ja, ik vind haar mooi. Who cares?Niemand.
Anouk een schoonheid/ die wil je echt niet tege komen zonder make up hoor! klasieke schoonheid vind ik alle mensen zonder makeup.
quote:rugbykuip schreef op 19 juni 2010 @ 01:55:

[...]

mm, ik zat goed,over die gevoelige etcetc

vannacht van Jolanthe gedroomd, en er waren allemaal lelijke heksen om haar heen, dat waren vast de dames van het forum.

Nee niet werkeloos, eigen zeer bloeiend bedrijf, opletten graag!

Opletten graag? Ga lekker voor de klas staan, herman.
Toen Wesley vanmiddag dat doelpunt maakte, keek hij recht in de camera en gaf een kushandje. Deed hij dit speciaal voor Yo? Wat romantisch!!!!! Hier kunnen de roddelbladen weer een artikeltje aan besteden ´De Ultieme Liefdesverklaring Van Wes Aan Yo´

We zijn nog lang niet van ze af!!!!
Ben er ook bang voor.
yolanthe:

lelijk wijf

kan niet presenteren

kan niet acteren

kan niet modelleren

vraag is wat kan ze dan wel?

drooggeilen, en liefst bij specifiek uitgezochte drooggeilers die afgeladen zijn met een volle bankrekening

:puke:
Dag Lieve Louisa, zitten we hier nu ook op 1 lijn?

Ik zag de foto in de krant, en dacht gelijk, zit dat mormel daar nu op de tribune??

Of is de handkus voor de scheids?

Kusje voor zijn minnaar.
Viva naar de knoppen.
Binkie!!!!! Ik ben hier eigenlijk alleen om ideeen op te doen voor onze bruiloft in Belgie. Wat Wes hier allemaal doet voor Yol, daar kan onze bruidegom nog een puntje aan zuigen! Ik ben alleen blij dat ons bruidspaar niet van die idiote eisen hebben ten aanzien van alerlei uiterlijkheden, anders hadden wij, met al onze hulpmiddelen, het huwelijk wel kunnen vergeten. Al had ik een make-over wel zien zitten. Ben nog niet helemaal hersteld na het kuurtje met die lotionnetjes van jou.

Ik zie je snel weer Binkie! Saluutjes he
quote:La vie schreef op 19 juni 2010 @ 14:15:

Jij vindt alles en iedereen leuk/mooi? Ik vind niet gauw iemand lelijk. Is dat ook goed??
quote:_69_ schreef op 19 juni 2010 @ 20:43:

[...]

Niemand.Fijn
quote:woefdram schreef op 19 juni 2010 @ 21:21:

yolanthe:

lelijk wijf

kan niet presenteren

kan niet acteren

kan niet modelleren

vraag is wat kan ze dan wel?

drooggeilen, en liefst bij specifiek uitgezochte drooggeilers die afgeladen zijn met een volle bankrekening

:puke:En toch haalt ze steeds de TV.....en dat voor iemand die in de ogen van velen 'talentloos' is. Ze zal dan toch wel iets kunnen, denk je niet?
quote:traincha2 schreef op 19 juni 2010 @ 23:46:

[...]

Ik vind niet gauw iemand lelijk. Is dat ook goed??
Ik denk dat 69 een blauwtje heeft gelopen bij Wesley.

En je mag Jolanthe een lelijkerd vinden, ik vind een rot karakter zoals jij hebt veel afstotelijker, daar knapt een vent pas echt goed van af.

groetjes Herman.
Wie zegt dat 69 door jou aantrekkelijk gevonden wil worden?

Viva naar de knoppen.
quote:traincha2 schreef op 19 juni 2010 @ 23:49:

[...]

En toch haalt ze steeds de TV.....en dat voor iemand die in de ogen van velen 'talentloos' is. Ze zal dan toch wel iets kunnen, denk je niet?Ik begrijp wel dat mensen haar sexy vinden hoor. Ik vind Yolanthe ook niet `mooi´, maar ondanks alle irritatiefactoren heeft ze een `geile uitstraling´.
Viva naar de knoppen.
quote:rugbykuip schreef op 20 juni 2010 @ 01:04:

Ik denk dat 69 een blauwtje heeft gelopen bij Wesley.

En je mag Jolanthe een lelijkerd vinden, ik vind een rot karakter zoals jij hebt veel afstotelijker, daar knapt een vent pas echt goed van af.

groetjes Herman.Neuken?
Je weet toch!
quote:louisavuitton schreef op 19 juni 2010 @ 22:52:

Binkie!!!!! Ik ben hier eigenlijk alleen om ideeen op te doen voor onze bruiloft in Belgie. Wat Wes hier allemaal doet voor Yol, daar kan onze bruidegom nog een puntje aan zuigen! Ik ben alleen blij dat ons bruidspaar niet van die idiote eisen hebben ten aanzien van alerlei uiterlijkheden, anders hadden wij, met al onze hulpmiddelen, het huwelijk wel kunnen vergeten. Al had ik een make-over wel zien zitten. Ben nog niet helemaal hersteld na het kuurtje met die lotionnetjes van jou.

Ik zie je snel weer Binkie! Saluutjes he

Wat ben je toch een slimmerd, Louisa

Ja, als wij ergens ideeën voor een geslaagde bruiloft kunnen opdoen, moeten we bij Y & W zijn.

Wij boffen maar, met jou als weddingplanner.

Salukes hè, .....
quote:muchacha schreef op 20 juni 2010 @ 12:13:

[...]

Neuken?Much! Wat kom je weer lekker uit de hoek!
Viva naar de knoppen.
Ik ga gewoon m'n gang
Je weet toch!
quote:Arthemis schreef op 20 juni 2010 @ 12:11:

Wie zegt dat 69 door jou aantrekkelijk gevonden wil worden?

Niemand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven