Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
zaterdag 19 juni 2010 om 17:14
quote:Arthemis schreef op 19 juni 2010 @ 12:09:
[...]
Daar kan niemand tegenop. Is inderdaad een hele mooie vrouw, echt geen twijfel over mogelijk!
Inderdaad, Héél mooi.
Dus deze dame, kan niet in de bediening bij Y&W.
Zal ze denk ik niet eens willen .
[...]
Daar kan niemand tegenop. Is inderdaad een hele mooie vrouw, echt geen twijfel over mogelijk!
Inderdaad, Héél mooi.
Dus deze dame, kan niet in de bediening bij Y&W.
Zal ze denk ik niet eens willen .
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zaterdag 19 juni 2010 om 20:47
quote:rugbykuip schreef op 19 juni 2010 @ 01:55:
[...]
mm, ik zat goed,over die gevoelige etcetc
vannacht van Jolanthe gedroomd, en er waren allemaal lelijke heksen om haar heen, dat waren vast de dames van het forum.
Nee niet werkeloos, eigen zeer bloeiend bedrijf, opletten graag!
Opletten graag? Ga lekker voor de klas staan, herman.
[...]
mm, ik zat goed,over die gevoelige etcetc
vannacht van Jolanthe gedroomd, en er waren allemaal lelijke heksen om haar heen, dat waren vast de dames van het forum.
Nee niet werkeloos, eigen zeer bloeiend bedrijf, opletten graag!
Opletten graag? Ga lekker voor de klas staan, herman.
zaterdag 19 juni 2010 om 20:47
zaterdag 19 juni 2010 om 22:52
Binkie!!!!! Ik ben hier eigenlijk alleen om ideeen op te doen voor onze bruiloft in Belgie. Wat Wes hier allemaal doet voor Yol, daar kan onze bruidegom nog een puntje aan zuigen! Ik ben alleen blij dat ons bruidspaar niet van die idiote eisen hebben ten aanzien van alerlei uiterlijkheden, anders hadden wij, met al onze hulpmiddelen, het huwelijk wel kunnen vergeten. Al had ik een make-over wel zien zitten. Ben nog niet helemaal hersteld na het kuurtje met die lotionnetjes van jou.
Ik zie je snel weer Binkie! Saluutjes he
zaterdag 19 juni 2010 om 23:49
quote:woefdram schreef op 19 juni 2010 @ 21:21:
yolanthe:
lelijk wijf
kan niet presenteren
kan niet acteren
kan niet modelleren
vraag is wat kan ze dan wel?
drooggeilen, en liefst bij specifiek uitgezochte drooggeilers die afgeladen zijn met een volle bankrekening
:puke:En toch haalt ze steeds de TV.....en dat voor iemand die in de ogen van velen 'talentloos' is. Ze zal dan toch wel iets kunnen, denk je niet?
yolanthe:
lelijk wijf
kan niet presenteren
kan niet acteren
kan niet modelleren
vraag is wat kan ze dan wel?
drooggeilen, en liefst bij specifiek uitgezochte drooggeilers die afgeladen zijn met een volle bankrekening
:puke:En toch haalt ze steeds de TV.....en dat voor iemand die in de ogen van velen 'talentloos' is. Ze zal dan toch wel iets kunnen, denk je niet?
zondag 20 juni 2010 om 12:12
quote:traincha2 schreef op 19 juni 2010 @ 23:49:
[...]
En toch haalt ze steeds de TV.....en dat voor iemand die in de ogen van velen 'talentloos' is. Ze zal dan toch wel iets kunnen, denk je niet?Ik begrijp wel dat mensen haar sexy vinden hoor. Ik vind Yolanthe ook niet `mooi´, maar ondanks alle irritatiefactoren heeft ze een `geile uitstraling´.
[...]
En toch haalt ze steeds de TV.....en dat voor iemand die in de ogen van velen 'talentloos' is. Ze zal dan toch wel iets kunnen, denk je niet?Ik begrijp wel dat mensen haar sexy vinden hoor. Ik vind Yolanthe ook niet `mooi´, maar ondanks alle irritatiefactoren heeft ze een `geile uitstraling´.
Viva naar de knoppen.
zondag 20 juni 2010 om 12:13
zondag 20 juni 2010 om 12:13
quote:louisavuitton schreef op 19 juni 2010 @ 22:52:
Binkie!!!!! Ik ben hier eigenlijk alleen om ideeen op te doen voor onze bruiloft in Belgie. Wat Wes hier allemaal doet voor Yol, daar kan onze bruidegom nog een puntje aan zuigen! Ik ben alleen blij dat ons bruidspaar niet van die idiote eisen hebben ten aanzien van alerlei uiterlijkheden, anders hadden wij, met al onze hulpmiddelen, het huwelijk wel kunnen vergeten. Al had ik een make-over wel zien zitten. Ben nog niet helemaal hersteld na het kuurtje met die lotionnetjes van jou.
Wat ben je toch een slimmerd, Louisa
Ja, als wij ergens ideeën voor een geslaagde bruiloft kunnen opdoen, moeten we bij Y & W zijn.
Wij boffen maar, met jou als weddingplanner.
Salukes hè, .....
Wat ben je toch een slimmerd, Louisa
Ja, als wij ergens ideeën voor een geslaagde bruiloft kunnen opdoen, moeten we bij Y & W zijn.
Wij boffen maar, met jou als weddingplanner.
Salukes hè, .....
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter