Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Ja, morgen gaan we weer bitchen hoor, is wel weer mooi geweest met al die veren.
Trusten Hel!
Slaap lekker in je nieuwe bedje Hellus!
Nou, nog eentje dan: is ook niet niks dames, een kleuter en een baby en een baan en een man en een huishouden en er geweldig uitzien en bv geven - ik vind jullie super hoor!
Nog even en ik wil of een emmertje :puke: of
Trusten Hel!
Stressed is just desserts spelled backwards

leuk een baby, gaap.

au au stuwing, maar nu is ze met geen mogelijkheid wakker te krijgen

wat een geklets! Dat kan ik niet bijhouden, sorry.
Nou hup, kraamverbanden doormidden knippen, in de vriezer en daarna in bh.
quote:bambino schreef op 17 juni 2010 @ 21:40:

Hier gaat het spelen op een ander ook beter dan thuis...
Dat was mijn bijdrage alweer, ga lekker douchen en de mannen badderen (Maxi heeft een vrije dag vandaag) en dan naar de stad. Ze staan bij Sissy Boy foto's te maken en de voorbeelden die er hingen waren erg mooi.

Tot vanmiddag!
Auwauw stuwing, maar de boel komt wel mooiop gang Amalia! Drinkt Desteny al goed?

Ik heb ook weinig bij te dragen, ik ga zo weer verder met schilderen, geen zin in maar ja, moet toch gebeuren (de schuur is het project deze week).
Stressed is just desserts spelled backwards
Had ik al gezegd dat ik je wk avatar echt heel mooi vind Mal? Schuur, mmm... Als je er vanuit huis tegenaan kijkt is het wel een dankbaar project toch (probeer ook maar een lichtpuntje te vinden voor je )?

Ai stuwing! Destiny al wakker gekregen? Niet fijn, hopelijk werkt de tip van Star. Hoe doet ze het verder, drinkt ze goed?

Vannacht ruk geslapen, hebben we eindelijk een lekker bed krijgen we brulkikkerconcert onder ons raam. De hele nacht door. Wat een herrie....

Nog even over spelen: ik had woe 3 vriendinnetjes te spelen hier. Ging op 2 taaie momentjes (voor Maatje) na heel goed. Lachen hoor, 4 van die meiden. Ze zaten voorbeeldig aan de klein picknicktafel broodjes te smeren en te peuzelen, en later hebben ze slakken gezocht in de tuin (die ik vanochtend maar uit hun doos op het aanrecht heb bevrijd ).
Zo, wat een ge*** hier gisteren! Gezellig hoor!

Wij waren vloeren uitzoeken en het is gelukt, zonder ruzie.

Amalia, sterkte met de stuwing! Is kraamhulp wel handig of valt het tegen? Nog meer mooie foto's??
quote:Suze2hier schreef op 17 juni 2010 @ 21:49:

Enka, ik las idd dat je plekken nu weer erger zijn. Heeft de therapie de vorige keer goed geholpen? Dan hoop ik gewoon voor je dat het nu ook weer goed werkt. Het lijkt me idd helemaal niet leuk Suze, dank voor de . De therapie heeft de vorige keer goed geholpen en weet je deze keer kan ik het psychisch een stuk beter handelen. Ik weet niet niet wat het is maar ik heb wat meer het gevoel van "nou ja, het hoort bij mij" Vorige keer vond ik het veel erger, terwijl er nu meer plekken zijn... Ouder en wijzer zullen we maar zeggen
Fijn Enka dat je het beter kunt hebben nu. Dat is w.s. de beste instelling. Succes met heen- en weer rijden naar het zh!
Da's mooi Enka. Misschien ben je nu ook wat meer aan het idee gewend.

O wat goed Compu, wat is het geworden? Betonlook?
Sorry, ik zocht een passend plaatje ivm de pluimenwedstrijd gisteravond, kwam ik deze tegen
Compu, een vloer zonder ruzie Nou als hij net zo mooi is als de badkamer dan wordt het wat. Hoe gaat het met CG? Begint ze het huis en de baby al wat meer te beseffen?

Hel, 3 vriendinnetjes mee . Knap zeg, ik krijg er vanmiddag weer 1 mee, dat vind ik voorlopige genoeg. Moest wel lachen om je brulkikkerconcert, klonk het niet als we all stand together?
Star, bij Exota in de winkel allemaal polkadots in de aanbieding. En ook hele leuke in de Haarlemmerstraat. Weet alleen niet meer hoe de winkel heet.

En Suze en Star, ik vind het knap dat jullie het zo lang wederom volhouden. Met alles er omheen.

Oh Hel, wij zaten bij Harlem Soul Foods te lunchen, vlakbij Stout in de Haarlemmerstraat. Het terras van Stout lag in de schaduw en bij de ander zon, dus keus snel gemaakt.
Kokos, sterkte vandaag

Amalia, AUW! Niet fijn stuwing. Ik kreeg van de kraamverzorgster ook handenwarmers (van die gel dingen) en dat hielp ook. Of was dat bij een opkomende borstontsteking, mhm ik weet het niet meer.

Al veel aanloop of doen jullie het rustig aan?

Hoi Jin!

Hel, daar is het bed dan. Nog nooit zo lekker geslapen, heel prettig

Enka, die eerste stapjes en dan plof, op hun luierbillen vallen...

Ga weer, Lianne van school halen. Gisterochtend belde de juf dat ze ontzettend huilde en trilde, dus heb haar lekker thuis gehad. Na het eten gaan ze naar mijn schoonzus en dan gaan wij naar de crematie
Dank je Enka.
Hallo!

Amalia, sterkte met de stuwing, auw! En dank je wel voor je kaart. Ik heb heel erg gelachen om je zeer rake tekst!

Enka, sterkte met de therapie. Knap dat je zo´n goede instelling hebt.
Kokos, crematie? Ik ben niet bij gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven