En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ga eind van de middag als ik weer thuis ben kijken. Mijn hele huiskamer staat vol en morgenochtend komt een service bedrijf dus dan wil ik die spullen in de schuur hebben. Het is zoveel en zo zwaar dat ik mijn auto hier voor de deur zet en met de auto naar de schuur rij heb ik net besloten. Het is jammer dat ik van de week een paar keer mensen hier krijg, anders had ik het laten staan voor zaterdag. Mijn vriendin mailde dat ze zaterdag weer komt, ze heeft nog meer spullen. Dan had ze mooi kunnen helpen. Maar ja, even doorbijten vanavond. Ik hoop alleen dat er ruimte is in mijn schuur. Ik ga nu nog maar niet kijken want dan zit ik mij de hele dag erover op te winden en veranderen kan je het dan toch niet. Heel stoer denk ik nu als haar spullen er staan dat ik vanavond bij haar aanbel en vraag of de spullen van hier in haar huiskamer mogen staan. Nou ja, buuf lijkt me wel een vrouw die zich aan haar woord houdt.
Sja, als je nu gaat weet je hoe het ervoor staat. Misschien is 'ie wel halfleeg en kun je vast gaan slepen. Staat jouw schuur zo ver van je huis af?
Nou niet zover (80 meter denk ik) maar er zit een faxmachine bij die ik niet kan tillen. En ik kan de auto voor de schuur even neerzetten. Nee ik ben nog even wat dingen nu aan het regelen voor het bezoek zo aan het uwv en andere zaken die ik nog niet had geregeld. En voor die afspraak zo moet ik 3 kwartier heen en 3 kwartier terug rijden, dan ken ik mijzelf, dan zit ik daar steeds mee in mijn hoofd. Wat ik niet weet kan ik mij ook niet druk om maken.
vraagt nieuwsgierig of de schuur nu leeg is of niet
goedenmorgen,

geslapen geslapen geslapen en nog meer geslapen .....

dikke wallen onder mijn ogen alsof ik al nachten geen slaap heb gehad.ik heb er erg veel zin in en kijk er naar uit .

vandaag weer een lange dag kantoor....

ik wil eigenlijk deze week naar de sportschool, maar ik zou niet weten waarneer, aan het eind van de dag heb ik geen fut meer, en in de ochtend durf ik niet omdat ik vrees dat mijn "breekpunt" eerder komt en ik slaap op mijn werk.

keuzes om te maken lastig lastig

januari tot aan de diagnose is nog best lang vind ik.

eind noveber tot aan mijn gyn afspraak vind ik ook nog ver weg.

korte termijn plannen is makkelijker, 1 november niet zo heel ver weg meer is er literair cafe.

met brusselmans !!!

komende vrijdag klein feestje bij mijn schoonouders, schoonpa gaat met pensioen, ik ga geraniums voor hem kopen zodat hij daar achter kan gaan zitten
Moge leuters,

Wekker stond hier om 7 uur. Alle spullen uit de huiskamer in de auto gezet. Ik zit nu te wachten tot ze komen om mijn slot na te kijken. Als ze zijn geweest ga ik de spullen naar de schuur brengen. Zal mij benieuwen of die leeg is.
mogge

Myleen, heb je nog niet gekeken dan, ik zou me niet kunnen bedwingen! Ik hoop echt dat je schuur leeg is en zou niet langer afwachten maar het heft in eigen handen nemen, gaan kijken dus!

Yam, lastig he, keuzes maken. Ik word eigenlijk alleen maar energieker van sporten en kan vaak juist niet slapen. Misschien toch maar proberen eind vd dag of vroeg in de avond. Vaak is het ook een kwestie van ritme vinden en doen als je geen fut hebt.

En richt je maar lekker op de dingen vlakbij, leuk die geraniums :-)

ik verwacht vandaag post, ben benieuwd maar zal wel weer een hoop gedoe en stress opleveren
Zonnetje, ik zal voor je duimen dat het nieuws meevalt. Ja Yam zeker een heel leuk idee die planten.
Myleen,

heel lief van je, maar ik weet bij voorbaat al dat het tegenvalt! Ik kan nu alleen niet inschatten wat ik moet gaan doen, en na ontvangst van de brief hopelijk wel
Meis, heb je wel iemand die je kan steunen of helpen of meedenken wat je moet doen? heel veel liefs en sterkte . Mocht je je ei kwijt willen dan weet je me te vinden he!?
Ik kan het nu snel zeggen voor Bo weer wakker wordt. Bo was weer zo grappig toen die slotenmaker er was. De terrasdeuren moesten open omdat hij moest kijken waarom het slot het niet goed deed. Ging hij aan de buitenkant tegen het raam aan staan om die man te bekijken. Nou die heeft geen katten want hij zag het niet eens. Toen ging Bo in zijn koffer zitten, met de schroefjes op de grond spelen, in zijn jas zitten, tussen zijn benen slalommen, hem op kleine afstand op zijn handen kijken, als hij in het slotgat in de grond moest kijken ging hij er met zijn neus in hihihi. Ja ik haalde hem wel steeds weg maar buiten zetten had geen zin want de deuren moesten openstaan. Wat een lol had Bo. Nu ligt hij uitgevloerd naast me. Wat moest ik lachen zeg. Hij kan (op pissen na dan) zo grappig zijn. Het viel me nog mee dat hij niet die lachzak kwam brengen. Wat een mannetje is het ook.
haha MV ,

hij weet ook altijd weer de show te stelen hè ?!

Is je schuur nou eigenlijk al leeg of nog niet?

ben benieuwd.

Zon ,

is de post al geweest en ben je er al uit wat te doen?

Yam,

Keuzes moeten er helaas altijd gemaakt worden.

Kijk maar lekker eerst de korte termijn dingen aan en maak je schoonvader happy met de mededeling dat nu de tijd is aangebroken om achter de geraniums te kruipen.

Arme man.
hello,

nee post is nog niet geweest dus ik weet nog niet wat te doen.

iemand die me kan helpen, tsja, die dacht ik juist te hebben ingeschakeld alleen blijkt die er een zooitje van te maken. Maak je maar niet teveel zorgen Myleen, het komt wel in orde. Maar ik moet eerst de officiele papieren hebben dus ben heel benieuwd naar wat de post gaat brengen
Nou Zonnetje, dan hou ik mijn vingers nog even gecrossed. Ik moet nog naar mijn box zo. Helemaal geen zin. Maar ik moet eerst weten wat ik ga eten omdat ik dan meteen doorrij. Hollandse gehaktballetjes met tomatensaus of met satesaus. En stokbrood. Met tomatensaus zitten er doperwtjes doorheen, lekker. Maar ik zag dat ik raar inkopen heb gedaan en 4 potten satesaus nog heb in de kast. Wat ik overheb kan makkelijker met satesaus morgen op brood dan met tomatensaus. Of ik maak met tomatensaus en dan zoek ik een gerecht waar veel satesaus bij moet. Of zaterdag als mijn vriendin komt dat ik ipv cocktailworstjes gehaktballetjes in satesaus doe. Als ik uit die vraag ben dan ga ik richting de box.
Myleen je moet ook wat doen om het bezoek aan de box uit te stellen he!!!! Je weet de spanning er wel in te houden
Zo, post is geweest, ik heb meer uitleg en het is me nu een stuk duidelijker. Nu kan ik dus bepalen wat te doen, vormt zich al in mijn hoofd dus komt wel goed, zal nog wel weer vuurwerk opleveren! Ik denk dat jullie wel begrijpen dat ik de details hier niet neerzet!
Als je wilt spuien, mail maar.
quote:mamzelle schreef op 24 oktober 2007 @ 15:05:

Als je wilt spuien, mail maar.

thanx, komt goed hoor, ik breng jullie nog wel even op de hoogte wat er precies speelt, maar ik ben niet in gevaar ofzo

Eerlijk gezegd zal ik blij zijn als deze hele kwestie nu eindelijk opgelost gaat worden.
sterkte zonlicht, begrijp best dat je niet alles zomaar op het forum wilt plempen! succes met alles wat er gaande is
Lieve Zon,

Nog even en dan heb je 't allemaal achter de rug moet je maar denken.

En laat dat vuurwerk maar ff flink knallen hoor meid.

MV ben je ou al naar je schuur geweest????????????????

Of ben je er nog steeds niet uit wat je gaat eten.?

Hai Mamz,

Heb je al iets leuks met de kids gedaan of vindt je 't nog steeds overal te koud voor?

Yam,

we horen je niet dus je zult het wel beredruk hebben maar ik denk wel aan je hoor.
Ik ga straks lekker pannenkoeken bakken. En morgen denk ik naar een speelparadijs. Dat bos moet dan maar wachten tot het iets minder koud is. Nog iets minder koud, bedoel ik.
Ja ik ga nu naar de super en naar de box. Dus tot laterzzzz.
Hehe eindelijk Myleen

ik heb nog geen idee wat te eten, moet ook nog naar de winkel

Mamz, begrijp ik dat je gezinsuitbreiding krijgt?
Ik wil een nijnemans in huis halen ja. Met sinterklaas.
oh, leuk en gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven