Cursus Opruimcoach
vrijdag 18 juni 2010 om 23:06
Ja dat meen ik echt! Er zijn mensen die in omstandigheden terecht zijn gekomen waardoor hun leven en ook hun omgeving een grote uitzichtloze puinhoop is geworden.
Deze mensen kunnen dan een opruimcoach inhuren/laten huren om samen met hun orde op zaken gaan te stellen.
Ik bedoel dan ook echt samen met zo iemand het huis opruimen en de administratie op orde brengen.
Om zo een coach te worden kun je cursussen volgen alleen kan ik helaas niet vinden waar dit mogelijk is.
Deze mensen kunnen dan een opruimcoach inhuren/laten huren om samen met hun orde op zaken gaan te stellen.
Ik bedoel dan ook echt samen met zo iemand het huis opruimen en de administratie op orde brengen.
Om zo een coach te worden kun je cursussen volgen alleen kan ik helaas niet vinden waar dit mogelijk is.
vrijdag 18 juni 2010 om 23:08
vrijdag 18 juni 2010 om 23:10
vrijdag 18 juni 2010 om 23:10
vrijdag 18 juni 2010 om 23:11
quote:brob schreef op 18 juni 2010 @ 23:09:
Laat ook maar zitten verder. Bedankt!
Naah jaa zeg!!
Ga jij nu echt een beetje geirriteerd zitten doen terwijl je zelf de term "opruimcoach" gebruikt?
Zo raar is het toch niet dat we met dat halfbakken verhaal van jou in je OP niet in de gaten hebben dat dat om meer gaat dan het gebruikelijke huishouden?
Laat ook maar zitten verder. Bedankt!
Naah jaa zeg!!
Ga jij nu echt een beetje geirriteerd zitten doen terwijl je zelf de term "opruimcoach" gebruikt?
Zo raar is het toch niet dat we met dat halfbakken verhaal van jou in je OP niet in de gaten hebben dat dat om meer gaat dan het gebruikelijke huishouden?
vrijdag 18 juni 2010 om 23:29
vrijdag 18 juni 2010 om 23:31
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 juni 2010 @ 23:29:
Is je google kapot?
http://www.google.nl/sear ... &aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=Daar ben jij toch voor
Is je google kapot?
http://www.google.nl/sear ... &aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=Daar ben jij toch voor
vrijdag 18 juni 2010 om 23:36
quote:yoyo2 schreef op 18 juni 2010 @ 23:33:
[...]
Als jij die cursus nou even gaat volgen, kun je daarna aan TO de ins en outs vertellen..!
Ik heb daar helemaal geen cursus voor nodig. Ik kom gewoon met een kneuterig schortje om binnenwalsen met emmers, dweilen, sopjes en vuilniszakken en roep 'poetsen maar!'
Oh, en over maximaal twee weken heb ik een eigen opruimcoach... de kraamverzorgster
[...]
Als jij die cursus nou even gaat volgen, kun je daarna aan TO de ins en outs vertellen..!
Ik heb daar helemaal geen cursus voor nodig. Ik kom gewoon met een kneuterig schortje om binnenwalsen met emmers, dweilen, sopjes en vuilniszakken en roep 'poetsen maar!'
Oh, en over maximaal twee weken heb ik een eigen opruimcoach... de kraamverzorgster
Peas on earth!