Werk & Studie alle pijlers

Cursus Opruimcoach

18-06-2010 22:59 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een naam van een site, bedrijf of andere informatie waar ik eventueel een cursus kan volgen voor Opruimcoach??

Dit lijkt me echt helemaal super om te gaan leren en om eventueel later als een baan te hebben.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 juni 2010 @ 23:32:

Ik heb toch tijd zat

Moest jij niet gaan peashooten?

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 juni 2010 @ 23:36:

Ik heb daar helemaal geen cursus voor nodig. Ik kom gewoon met een kneuterig schortje om binnenwalsen met emmers, dweilen, sopjes en vuilniszakken en roep 'poetsen maar!'

En wie scheurt die blauwe enveloppen open?

En wie verstuurt de geboortekaartjes?

Wie bedenkt het boodschappenlijstje voor het kerstdiner?

Wie vult de pindakaaspottenvoorraad (leuk woord van lingo) aan?
quote:loomii schreef op 18 juni 2010 @ 23:37:

[...]

Moest jij niet gaan peashooten?

[afbeelding]

Die foto

Euh ja... maar het peashooten kan nog even duren.... Bovendien heeft m'n moeder me net per sms verzocht om niet vóór 26 juni te peashooten omdat het dan nog Oerol is volgend jaar
Peas on earth!
quote:yoyo2 schreef op 18 juni 2010 @ 23:38:

[...]

En wie scheurt die blauwe enveloppen open?

En wie verstuurt de geboortekaartjes?

Wie bedenkt het boodschappenlijstje voor het kerstdiner?

Wie vult de pindakaaspottenvoorraad (leuk woord van lingo) aan?*maakt vast doe-lijstjes voor kraamverzorgster, Xan, Erwtenmoeder en de rest*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 juni 2010 @ 23:41:

*maakt vast doe-lijstjes voor kraamverzorgster, Xan, Erwtenmoeder en de rest*

Je bent gepromoveerd!

Jij bent geen opruimcoach... nee... jij bent een OPRUIMMANAGER!
anoniem_40836 wijzigde dit bericht op 18-06-2010 23:43
Reden: oeps
% gewijzigd
Ik lees steeds maar opiumcoach
quote:boanny schreef op 18 juni 2010 @ 23:43:

Ik lees steeds maar opiumcoachIs bijna hetzelfde...
Da's maar een klein detail inderdaad
Peas on earth!
quote:Mac123 schreef op 18 juni 2010 @ 23:12:

Gene idee waar je zo'n cursus zou kunnen volgen. Wel een heel nobel beroep, heel veel succes en ik hoop dat je het vind!Nobel beroep? Ik heb zo'n vermoeden dat dit zo'n beroep is/wordt waar je echt vet voor moet betalen als ongeorganiseerde Marietje, die niet wordt gered door een of ander programma waar ze met jouw troep kijkcijfers kunnen scoren.
Misschien kan TO stage lopen bij een paar topics hieronder (die met de deurwaarder)
Naaja wat vaag dat zo weinig mensen van een opruimcoach gehoord hebben!

Dit bestaat al een tijd hoor en wordt steeds vaker ingezet. Ook zakelijk. Wordt ook wel professional organizer genoemd.

TO: google NBPO, kijk onder het tabje 'over NBPO' en waarschijnlijk vind je wat je zoekt..

Succes!
-
haha, weet je eigenlijk leek mij dit ook altijd wel een leuk beroep. Mijn handen gaan jeuken als ik ergens terechtkom waar het een ******zooi is
Wat een flauwe reacties zeg. Anyway Brob, goede vriendin van mij doet het dus als je wilt, kan ik jullie wel in contact brengen
Inderdaad opruimcoach is wat te eng geformuleerd, je moet het denk ik iets ruimer benoemen als Personal Organizer.
Beste allemaal ik heb gevonden wat ik zocht mede door jullie reacties.

Gelukkig zijn er wel reacties bij van mensen die weten wat ik bedoelde. Is weer een opsteker voor zij die me totaal niet begrepen/wilden begrijpen.

Fijne voetbalmiddag!
quote:brob schreef op 18 juni 2010 @ 22:59:

Heeft iemand een naam van een site, bedrijf of andere informatie waar ik eventueel een cursus kan volgen voor Opruimcoach??

Dit lijkt me echt helemaal super om te gaan leren en om eventueel later als een baan te hebben.Kijk eens bij Laudius.nl daar staat de cursus bij. Ik heb hm ook besteld, eens kijken wat het is. En laat de mensen maar praten, kunnen ze schijnbaar makkelijker en beter dan nadenken want sommige reacties slaan werkelijk nergens op.
Kleintjecool: ik zou ook graag meer willen weten, heeft ze een site die ik kan bekijken of haar kan mailen? Hoor het graag.
Dit topic is twee jaar oud, ik weet niet of kleintjecool dit leest...;-)
Sterker nog, ik KEN een opruimcoach. Die heb ik op Linked In, maar die kan al anderhalf jaar geen enkele opdracht krijgen....
Hihi oeps idd niet naar gekeken, thnx Snormel! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven