Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
zaterdag 19 juni 2010 om 10:29
zaterdag 19 juni 2010 om 10:29
zaterdag 19 juni 2010 om 10:31
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 10:30:
*voorziet dat dit gewoon een VIJFDE topic wordt waar ze zich moet melden*Ik voorzie eigenlijk hetzelfde probleem. Vooral omdat je jezelf gewoon dagelijks overal wilt melden. En zolang er niets gebeurd is dat ook geen probleem want je verveelt je toch
*voorziet dat dit gewoon een VIJFDE topic wordt waar ze zich moet melden*Ik voorzie eigenlijk hetzelfde probleem. Vooral omdat je jezelf gewoon dagelijks overal wilt melden. En zolang er niets gebeurd is dat ook geen probleem want je verveelt je toch
zaterdag 19 juni 2010 om 10:32
zaterdag 19 juni 2010 om 10:32
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 10:30:
*voorziet dat dit gewoon een VIJFDE topic wordt waar ze zich moet melden*
Dat wilde ik net gaan zeggen.
Alleen neemt Xan de melding in dit topic voor zijn rekening, dat scheelt.
*voorziet dat dit gewoon een VIJFDE topic wordt waar ze zich moet melden*
Dat wilde ik net gaan zeggen.
Alleen neemt Xan de melding in dit topic voor zijn rekening, dat scheelt.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 19 juni 2010 om 10:33
zaterdag 19 juni 2010 om 10:33