November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik ben dus duidelijk niet de enige. Nouja, gedeelde smart dan maar

Bintje mag zelf regelmatig haar kleren uitzoeken, maar dat maakt ook geen verschil. Het gaat niet zozeer om die kleren, maar om een soort machtstrijd. Zij wil iets níet, en moet dus duidelijk maken dat zij het voor het zeggen heeft. Tsja.

Chica: geniet van je vakantie, je hebt hem verdiend!!
Tess, wat goed dat het zo goed gaat op het kdv met Stan. Geeft toch rust

Vandaag heb ik mijn second opinion. Ben benieuwd. Heb vandaag wel de goedkeuring van de bedrijfsarts binnen voor mijn lange weekendje met mijn moeder. Gelukkig! Stel je voor zeg, dat ze daar moeilijk over zouden gaan doen. Het zou weer een reden zijn voor slecht slapen.......
Spannend O, laat je ons weten wat de uitslag is?

Hoop voor je dat je er wat mee kunt.

Het is inderdaad fijn om te horen dat bijna iedereen wel iets herkent in Bintje haar gedrag. Het blijft alleen zeer naar als je er midden in zit. Maar ja, het is wat Tess al zegt, dan verzinnen ze wel weer iets anders.

Wat heerlijk dat Stan het goed heeft gedaan op de creche. Het is zo te lezen echt een heel relaxed mannetje.

Wat betreft het afbouwen van Nova haar medicijnen mag ik op eigen initiatief doen (héérlijk als je ineens tot een expert wordt benoemd, geen ziekenhuisbezoekjes meer). Ik wacht even tot alles weer in wat rustiger vaarwater is, dus wennen aan creche en weer werken.

Al heeft ze de medicijnen naar mijn idee ook nog nodig. Je hoort er nog naslikken etc.

Vandaag begonnen met het oefenen van de fles. (Ja het is echt waar, met een tweede ben je echt relaxter.) Het ging super goed. Ze drinkt heel rustig en dat ik de fles geef vind ze ook geen probleem. Moet dus geen problemen opleveren voor volgende week.

Nu nog weer wat foto's inplakken en mijn laatste klusje van mijn verlof zit er op. Of zal ik toch maar lekker in het zonnetje gaan zitten? Geloof dat ik voor het laatste kies. Inplakken kan ook mooi als Nova op de creche is, goede afleiding.
Peuterpubers: hier ook hoor en hij heeft dondersgoed in de gaten dat ik nu niet zo handig ben met hem vangen/over de schouder gooien. Kleren aan/tandenpoetsen/meelopen allemaal dingen die hij nu uitprobeert. Wij tellen bij problemen tot drie en dan is het op de trap/ niet fietsen/geen filmpje voor het naar bed gaan al naar gelang het tijdstip of plaats dat het gebeurt. Werkt behoorlijk goed.

Binti, Leon was laatst extra klierig, maar toen bleken er in 1 week tijd 4 kiesjes door te komen.

Lala, jongetjes ook al in tuniekjes tegenwoordig Is wel makkelijk plassen! Knap dat die meiden al zo droog zijn!

Misty, wat doet dat goed he om even met z'n tweeën te zijn!

Ik hoop dat je verbouwing lekker op zal schieten.

Novem heerlijk dat het zo lekker loopt met je kinders! Heel wat anders dan in het begin met Binkie he!

O, wat zij de arts?

Ik heb trouwens in deze 4 weken nog helemaal niets van de arbo gehoord (niet dat dat perse hoeft van mij, maar toch).

Ik neem stukje bij beetje de zorg voor Leon weer wat meer op me. Zelf de regie hebben is wel fijn.

Wennen aan KDV is toch vooral voor de moeders zo?

Succes, ik hoop dat de kleintjes zich snel thuis voelen.
O; bedankt voor de Hellendoorn bon, hij is aangekomen hoor! Ik ga 'm zeker gebruiken.

Chica; fijne vakantie. Heerlijk een maand er tussenuit en even quality time met vriend en je meiden. Ik merk wel dat (zeker met 2) sinds de kinderen er zijn, vakanties wel belangrijker worden. Even wat rust, tijd voor elkaar.

Jeetje Nova en Stannetje alweer naar het kdv en verlof alweer bijna voorbij. Gaat echt snel. Ik vond het eerlijk gezegd wel lekker om weer te gaan werken, maar de eerste weken bij het kdv vond ik ook zo zielig. Vooral omdat hij er altijd erg onrustig was en toen net zo'n huilperiode had.

Ongelofelijk, maar Suzoon wordt over ruim 2 weken alweer 1 jaar! Hij begint zich eindelijk een beetje voort te bewegen op zijn billen en zich op te trekken in de box. Lekker hoor.

Lala en Tess; wat zullen jullie trots zijn op jullie zindelijke kinders. Knap hoor.

Dwarse peuters; valt hier erg mee de laatste tijd. Ik merk wel dat ik op tijd moet aankondigen wat er moet gebeuren, zodat ze de kans krijgt om dingen zelf te doen, dan gaat het makkelijker. En anders tel ik tot 10 en dan gaat het op mijn manier .

O, ik moet tekenen met Suzy....
Suzaa, Suzoon alweer bijna 1???!!! Dat gaat pas snel!!! En geniet er nog maar even van dat hij nu nog niet zo mobiel is .

Lizzie, bijkomend voordeel van je ongelukje is natuurlijk wel dat je verplicht heeeeel rustig aan hebt moeten doen en dat was in jou geval geen overbodige luxe. Maar ook fijn dat je zelf weer wat meer kan!

Novem, ik zou wel even flink blijven oefenen met de fles. Bij Stannetje op de groep zit nog een nieuw meisje dat ineens pertinent de fles weigert. De moeder stond er met tranen in haar ogen bij 'vorige week dronk ze nog wel goed uit de fles'. En ik heb het meer gehoord, dus blijven oefenen, die kleintjes kunnen nog weleens heeeeel eigenwijs zijn!

O, hoe was je second opinion?

Ik ben vanochtend met Tessje naar de huisarts geweest. Al tijden hoest ze 's nachts en 's middags in haar slaap. Ook snurkt ze. Wij zijn er ondertussen al aan gewend. Maar mijn moeder zei dat ik naar haar amandelen moest laten kijken omdat het daarmee te maken zou kunnen hebben. Ze ademt namelijk ook door haar mond in plaats van door haar neus. Vanochtend dus naar de huisarts, blijkt ze flinke rode oren te hebben en inderdaad dus flinke keelamandelen en waarschijnlijk ook grote neusamandelen maar dat kon hij niet zien. En nu moet ze naar de KNO arts. De huisarts zei dat ze waarschijnlijk een oorontsteking had gehad en vroeg of ze wel goed kon horen. Daar hebben wij nooit iets van gemerkt. Al met al voel ik mee een hele slechte moeder dat we nu pas naar de huisarts zijn gegaan . Ik vond het ook niet nodig omdat ze overdag nergens last van heeft en ook niet hangerig is ofzo. En over oorpijn heb ik haar nog nooit horen klagen... En ze heeft nu wel een snotneus, maar daar zijn we ondertussen ook al aan gewend. Schijnbaar hangt het ook weer samen met haar eczeem en astmatische klachten. Nu dus afwachten wat de KNO arts zegt.

Ik ga maar eens schoonmaken!
Oe novem, nu pas wennen? Wij zijn 3 maanden bezig geweest met nelis (en 5 soorten flesjes, om het over de spenen maar niet te hebben). En toen heeft hij nog een week of 3 niet gedronken op het kdv. Ik was heel blij dat we vroeg begonnen waren!

Tess, voel je niet schuldig. De oudste van mijn zus is 13. Hij weet sinds hij 11 is dat zijn oren bijna onherstelbare schade hebben opgelopen. Hij had wel altijd een loopoor, maar nooit pijn of zo. De artsen deden dus niets tot het te laat was. Jij bent er wel op tijd bij.

Mijn diagnose staat nog steeds on hold. Ik moet nog 3 keer terug naar het diepe zuiden voor onderzoeken. Ik had mijn moeder meegenomen. Daar ook veel mee gepraat onderweg. Vanmorgen belde ze me, dat ze tijdens het strijken had bedacht dat ik een burnout heb. Zowel omstandigheden als leeftijd zouden kloppen. Ach, maandag afspraak met de arbo arts. Eens een doorverwijzing naar een psych vragen. Kan nooit kwaad, we zien wel. Ik ben ook aan het solliciteren. Mijn baas heeft me volgens mij afgeschreven, ik hoor of zie niets meer. En ik ben het thuiszitten echt beu. Misschien een jaartje of 2 een minder intensieve baan en dan weer lekker carrière. To be continued.......
Ik weet het, ik weet het, we zijn laat me oefenen. Maar op de één of andere manier heb ik gevoel dat het wel goed zit. En ja, ik zal niet komen zeuren als ze ineens toch niet uit de fles wil drinken .

Maar gisteren heeft ze het de hele dag goed gedaan. Was wel vreemd om haar zo te zien drinken. Was wel even flink aanpoten. Eerst een flesje en dan nog kolven, maar zo ook een mooi voorraadje aan kunnen leggen.

Suzaa, dat is inderdaad snel gegaan. Suzoon alweer 1 jaar!

Inderdaad Lizzie, dat is dan weer een voordeel. Nu niet hoeven werken. Weet je al welke klas je volgend jaar krijg?

Ik dacht dat je al op een burn-out getest was, orgineel. Als je het zo tenminste mag noemen. Heb je zelf ook het idee, dat het daar aan zou kunnen leggen? Heb je een goed gevoel over dit ziekenhuis?
Wow, goed man, al die zindelijke kindjes! Seppe heeft het best in de gaten, maar zodra ik hem een onderbroek aan doe, laat hij het lopen. Geeft niks, stiekem kan ik nog geen afscheid nemen van zijn mooie luiertjes

Hij heeft sinds vorige week een grote jongenskamer met een grote mensenbed. Laminaat eruit, hoogpolig warm aan de voeten erin. Meneer nam gelijk maar even gebruik van de gelegenheid om wat behang van zijn muur af te pulken. Het heeft nu de vorm van een hand volgens mij en hij vind het een prachtig kunstwerk, echt helemaal zelf gedaan. Na ja, als hij zo trots is, is het moeilijk boos worden.

Fijne reis, Chica. Wij gaan naar Frankrijk eind juli, naar de Vogezen.
Novem, het schijnt weinig uit te maken volgens borstvoeding.com of je nou vroeg of laat begint met flesoefenen. Mocht je een flesweigeraar hebben, zoals ik, dan is daar ook wel weer een oplossing voor te vinden.
Tess; jeetje, kan me voorstellen dat je wel even schrok bij de huisarts. Maarja, als de enige klacht hoesten en snotneus is, dan had ik ook niet naar de huisarts gegaan. Wanneer moet je naar de KNO arts?

O; burn-out, is niet te hopen. Is volgens mij niet iets wat je moet onderschatten. Wat denk je zelf, heeft je moeder gelijk? Heftig allemaal hoor, zeker met al dat gedoe op je werk erbij.

Novem; ik ben wel al vroeg begonnen met flesjes geven, maar is nooit enig probleem geweest. Dus hopelijk geldt dat ook voor kleine Nova.

Ibbel; leuk he, zo'n echte "grote" kamer! Wij hebben het bed van Suzy laatst verhoogd tot een halfhoogslaper (hadden we gelijk al bij het bed aangeschaft en lag dus al klaar) en haar kamer gepimpt, het is nu zo'n echte gezellige meisjeskamer. In en uitklimmen uit de hoogslaper gaat ook heel goed. Toenie eenmaal stond vond ik het toch wel hoog en eng op het trapje, maar het gaat prima.

Iemand nog een goed idee voor een kado voor de 1e verjaardag van Suzoon? We hebben al zoveel, maar wil toch graag iets leuks verzinnen. We piekeren ons suf. Het meeste speelgoed is zo sta-in-de weg.
Chica; ik ben veel te laat, maar fijne vakantie! Hopelijk is de vlucht voorspoedig gegaan.

Suzaa; misschien zo'n aquaplay? Dat staat hier op het verlanglijstje, verder weet ik ook niet goed wat ik dadelijk voor Elfje moet gaan vragen, die word ook alweer over 2 maanden 1...gaat zo ontzettend snel. Of heb je de garage al van little people? Die is ook heel leuk, wel een groot ding, maar op de slaapkamer van Alissa doet ie het heel goed.

Seppe ook al in een grote kamer. Zo schattig dan weer zo'n klein ventje in een groot bed. Wel balen van het behang. Waarom eigenlijk het laminaat eruit? En tapijt erin? Ik wil eerlijk gezegd van het hoogpolig tapijt op de kinderkamers af.

Elfje is het weekend ziek geweest, verhoging, hangerig en snotterig. Gelukkig nu weer beter en naar het kdv.
Ibbel, lag Seppe nog steeds in zijn ledikant? Opgevouwen zeker Neeltje heeft al een tijdje ook een echte peuterkamer. Dan gaan ze weer op hun kamertje spelen, merk ik. Vooral het poppenhuis is erg in trek bij Neeltje. Maar inderdaad: hoogpolig in de kinderkamer? Ik moet er niet aan denken! Voorlopig komt er zelfs geen kleed.

Suzaa, aquaplay is leuk, maar voor de 1jarige nog wel wat wijs. dan is een bak met water veel leuker Maar eigenlijk heb ik ook geen tips, Nelis speelt op het moment vooral met loopauto, buiten (heb je een schommel?) of met poppen.

Vanmiddag zit ik bij de arbo. Eens kijken wat hij zegt. Aan de ene kant (als je kijkt naar oorzaken) kan een burnout heel goed. Maar als je kijkt naar symptomen (moe, slapen, niets willen, huilen) past dat weer niet echt. maar misschien zie je op internet wel alleen de meest voorkomende. We zullen zien.
Ik zie dat het aantal posts hier wat is teruggelopen.

Het gaat inderdaad hard met de kleintjes...

Zit even stiekem te lezen en posten vanaf werk.

4 dagen werken slokt wel veel tijd op, en als ik die ene dag dan vrij ben plan ik alles daarop...

Met Vaantje gaat het gelukkig heel goed.

Ze zit nu even in een fase dat ze niet naar het KDV wil 's ochtends, maar als ze er eenmaal is gaat het heel goed.

Daarnaast het welbekende 'zelf doen'.

En ze heeft ergens de afgelopen week KEI-hard leren gillen, hahaha. Echt niet normaal, je kan er volgens mij een glas mee laten springen.

Gelukkig houdt ze wel op als ik dat vraag.

Hopelijk kan ik posten want deze pagina klapt er steeds uit hier..
Origineel, ben benieuwd hoe het gegaan is.

Heb je nu wel een idee wat helpt?

Mensen kunnen bij overspannenheid/burnout/noemhethoejewil verschillende klachten hebben, naar gelang hun opvoeding, karakter, lichamelijke gesteldheid, omgeving, familie, gedrag, etc etc. Niet zo vastomlijnd dus.

belangrijk is wat jij nodig hebt om je wat beter te voelen.

Vaak wordt de diagnose ook gesteld aan de hand van 'wat helpt'.

Kamertje gaan wij deze zomer eens onder handen nemen.

Vaantje speelt meestal in de huiskamer, dat vind ik wel zo gezellig (aangezien ik nooit echt boven 'zit').
Of, het valt wel mee met het posten.. ik lees dus iedere 2 dagen wel bij realiseer ik me nu.
O, hopelijk ben je wat wijzer geworden, het duurt nu wel lang genoeg en je word volgens mij steeds van het kastje naar de muur gestuurd.

Kamertje, alleen het bed is veranderd en we hebben het keukentje erin gezet, maar dat was ook meer op dat ik niet wist waar ik alle spullen kwijt moest. Ze is vooral heel zoet met op de grote stoel te zitten en dan zelf dr boekjes voor te lezen en wat te zingen, erg schattig.

Van de week had ik dr naar bed gebracht en daarna ging manlief nog naar boven voor een kus en toen lag ze onder het bed. Dus hij vroeg wat doe je daar: Kijke of klokodil is onder bed. Dus toen heeft manlief heel boos gekeken naar de krokodil en toen was ie weg Hoe ze er op komt geen idee. Zolang ze het niet echt eng vind is het niet erg.

Ze is nu wel echt bezig met het benoemen van de emoties, boos, blij, verdrietig, verlegen, bang. Ook de katten krijgen ze vanzelf toebedeeld

Verder praat ze heel veel met een k, dus klapen =slapen, kaap = schaap, kaan=gaan. Hoort dat allemaal of zou ze het nu wel goed moeten uitspreken.

Morgen lekker een dagje naar sprookjeswonderland, wordt mooi weer, dus dat komt helemaal goed.
Vana, lastig is dat he, die fase dat ze even niet meer willen. Vanmorgen had ik 2 lachend zwaaiende kindjes en dat is een stuk leuker moet ik zeggen.

Misty, veel plezier bij het wonderland. Dit weekend moeten wij inderdaad weer eens de dierentuin doen!

Grappig, die krokodil. Inderdaad, zolang ze niet bang is, lekker zo laten

En die letters: volgens mij hoeven ze zelfs met 4 jaar nog niet alles goed uit te spreken, dus maak je geen zorgen.

Hihi, Vana, dat gillen: het zal de tijd van het jaar wel zijn. Hier ook: echt tutende oren krijg je er van. En ik heb het in stereo

De arbo wist bijna zeker dat ik geen burnout heb. Hij zegt dat mijn klachten komen door het zo lang thuis zitten. Dan ga je vanzelf de muren op je af zien komen en zo. Dus: kip of ei, zoek het maar uit. Hij zegt dat er vaker mensen zijn die een psych nodig hebben als ze lichamelijk beter zijn. Om weer alles op een rijtje te krijgen. Maar ja, dat is dus nog niet aan de orde...... Hij gaf wel aan dat hij het zorgelijk vond dat ik zo weinig hoor van mijn werk. Ik heb hem verteld dat ik het idee heb dat ze me weg willen hebben. Dat idee had ik in maart al en wordt veel sterker. Ik ben zelf ook wel aan het solliciteren. Ik ga denk ik een baan doen die in heftigheid net onder deze zit. Dan kan ik eindelijk de door mij zo intens gewenste sleur opbouwen hoop ik.
O, ik snap de diagnose van je arboarts wel. Ik ben heeeeel erg toe aan iets nieuws op werkgebied, want ik mis het enorm om collega's te hebben. Thuiszitten is best handig, maar ook vrij ongezellig.

Seppe sliep inderdaad nog in een ledikant. Maar die van ons was 1.20 meter en Seppe is nu ongeveer 95 cm, dus dat paste nog prima. Psychisch was ie wel toe aan iets groters.

Hoogpolig was een wens van vriendlief. En eerlijk gezegd vind ik het wel gezellig staan. Het nodigt uit om iets zachts te doen.Er wordt ook veel meer gespeeld boven sinds de nieuwe kamer. Seppe loopt nu gerust alleen naar boven als ie ons even zat is

Hoe gaat het bij jullie met de slaapjes? Slapen die van jullie 's middags nog? En hoe laat is het 's avonds bedtijd?
O; ik weet eigenijk niet of je blij bent met de conclusie geen burn-out...fijn in mijn ogen want das geen pretje, anderzijds..tja..wat is er dan precies aan de hand. Het je zieker en ellendiger voelen van thuis zitten kan ik me goed voorstellen. Ik ervaar dat zelf ook altijd zo.

Ibbel wat heerlijk dat hij zelf even boven gaat spelen. Hier word ook op de slaapkamer gespeeld van Alissa. Alleen nog niet als wij beneden zijn. Alissa slaapt 's middags 2/3 uur en gaat 's avonds om 7 uur naar bed. Al is het de laatste tijd vaak 19:30 voor ik weer naar beneden ga. Maar ik heb wel een slaapkopje hoor.
Laatste tijd hadden we weer middagslaapjes. Maar vandaag schoot dat erbij in omdat we naar sprookjesland gingen. En helaas sliep ze ook niet in de auto. Dus toen we om 1745 gingen eten, was er geen land mee te bezeilen. En heeft ze tijdens het eten bij mij op schoot gezeten en om 18 uur zijn manlief ze valt bijna in slaap. Dus ik vroeg of ze naar bed wilde en jahoor, ze sliep al voordat ik de kamer uitwas. Nu afwachtte of ze op een beetje schappelijke tijd wakker wordt.

Sprookjesland wel leuk, maar amber vond alles eng, vooral de kabouters. De sprookjes gingen wel totdat er een heks tevoorschijn kwam. Het leukste vond ze de bootjes. En natuurlijk de speeltuin
O; lastig allemaal hoor. Hopelijk kun je een leuke baan vinden die je net even de rust en regelmaat geeft die je nodig hebt.

Suzy gaat ook sinds we haar kamer hebben opgeleukt steeds vaker boven op haar kamer spelen. Zet ze zelf de radio aan, en lekker met boekjes of de boerderijdiertjes op haar tafeltje spelen. Zo lief om te zien!

Suzy slaapt alleen nog 's middags op het kdv, verder eigenlijk alleen als ze in de auto of fietskar zit en moe is. 's Avonds starten we om 20:00 het avondritueel. Soms ligt ze er om 20:05 in, soms pas om 21:00 of later....

Jij hebt inderdaad een slaapkopje Lala!!!

Haha Misty; is Amber zo bang voor de kabouters? Suzy heeft bedacht dat de heks lief is, dus prima, is ze er ook niet bang voor . Bootjes en speeltuin zijn bij Suzy ook favoriet. En het apenorkest en de teen van de reus.
Ibbel, leuk hoor, zelf boven spelen. Dat doen ze hier nog niet hoor.

Misty, wat grappig hè, bang voor de gekste dingen.

Hier al weken geen slaapje meer. Alleen als er spannende dingen waren (psz) wil ze nog weleens een uurtje tukken. En ''s avonds ben ik om 1930 meestal beneden. Tijd voor koffie!! En 's ochtends hebben wij 2 stipte wekkers om 6 uur al een tijdje. Ach, is ook regelmaat
Je zou toch zeggen dat ik nu tijd over houd voor het forum...

Heb het zo druk nog met de rapporten, de gesprekken en de overdracht van leerlingen. poe....

Slaapjes: hier nog standaard 2 uur. wel kan hij ook zonder als dat moet. 's Ochtends tussen 6:15 en 7:00 wakker. Denk soms met weemoed terug aan de tijd tot een paar maanden geleden dat hij in het ledikant sliep en ik hem pas rond 9 uur hoorde.

Bovenspelen hier soms ook een uurtje, maar da's meer noodgedwongen als ik even met werk bezig ben.

Arbo: O, voor jou nog niets concreets. Balen.

ik moet de 29ste, vlak voor mijn gips er af gaat. Dan moet ik eigenlijk nog drie dagen werken, maar weet niet of dat wel kan/verstandig is i.v.m. pijn/gevoeligheid etc.

Spraak: hier ook nog vaak Neon, Neuk (hihi) en andere niet helemaal goede uitspraken hoor, maar dat mag echt nog een tijdje duren hoor!

Aquaplay is hier ook een grote hit.
Nova heeft haar eerste uurtje op de creche overleeft!! Nou ja, eigenljk heb ik ze overleefd. Pff, was weer net zo erg als bij Binkie. Lekker gejankt op de terugweg naar huis, haha. Maar dat luchte wel op. Ach en bij het ophalen alleen maar complimentjes gekregen; wat een schatje, wat lacht ze veel, wat is ze allert, wat een slaapkopje etc. Heerlijk om te horen, ook al zeggen ze dat vast tegen elke ouder.

Suzaa, hebben jullie al dulpo. Daar kan je m.i niet genoeg van hebben.

Binkie speelt ook niet echt op zijn kamer. Maar goed hij speelt zo ie zo het liefst met dingen die geen speelgoed zijn.

O, als je zo je klachten op schrijft lijkt het me wel zinvol om eens met een prof. te gaan praten.

Vana, goed weer van je te horen.

Mitsy, hoe gaat het met de verbouwing? In ieder geval zit het weer mee! Grappig dat de speeltuin het leukst was!

Lizzie, heb je nu nog steeds pijn? Lijkt mij dat dat niet hoort.

Volgende week weer werken. Ben me al geestelijk aan het voorbereiden. Het is vreselijk hectisch op dit moment. Zal de komende tijd dan ook niet veel hier zijn, ben ik bang. Ben vast gesloopt aan het einde van de dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven