Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
zondag 20 juni 2010 om 10:41
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2010 @ 10:31:
[...]
Ze liggen gewoon lekker in bed te luieren en te keuvelen over de baby.
Ja ho even, dat kan niet hoor. Iedereen checkt hier vier keer daags alle topics waar PODE zich dient te melden, dus dat kunnen ze de arme meelezerts niet aandoen.
Geintje natuurlijk! Ik hoop van harte dat ze met baby liggen te keuvelen in bed. Zou wel het ultime vaderdagkadootje zijn, alleen hoe top je dat dan weer volgende jaar?
[...]
Ze liggen gewoon lekker in bed te luieren en te keuvelen over de baby.
Ja ho even, dat kan niet hoor. Iedereen checkt hier vier keer daags alle topics waar PODE zich dient te melden, dus dat kunnen ze de arme meelezerts niet aandoen.
Geintje natuurlijk! Ik hoop van harte dat ze met baby liggen te keuvelen in bed. Zou wel het ultime vaderdagkadootje zijn, alleen hoe top je dat dan weer volgende jaar?
MILF in the making
zondag 20 juni 2010 om 10:44
zondag 20 juni 2010 om 10:46
quote:Donkeyshot schreef op 20 juni 2010 @ 10:44:
Xan (staand aan voeteneind van het baarbed met video camera in de aanslag) tegen floskundige:
"hoeveel centimeter ontsluiting is dit ?"
Floskundige: "sorry meneer Xan; ik heb geen verstand van video camera's"
(copyright Freek de Jonge) , die is leuk.
Xan (staand aan voeteneind van het baarbed met video camera in de aanslag) tegen floskundige:
(copyright Freek de Jonge) , die is leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 20 juni 2010 om 10:47
(copyright Freek de Jonge)
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 20 juni 2010 om 11:08
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 20 juni 2010 om 11:16
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 juni 2010 @ 11:10:
Overigens werd Xan vanochtend wakker en zei hij als eerste: 'is de baby er al?' Wat zei jij... 'Natuurlijk schat, ik vroeg me al af waarom je vannacht niet wakker werd toen ik lag de baren, de verloskundige er was en de kraamverzorgster langs kwam. Maar fijn dat je nu wakker bent, kun je direct beschuit met muisjes gaan eten'
Overigens werd Xan vanochtend wakker en zei hij als eerste: 'is de baby er al?' Wat zei jij... 'Natuurlijk schat, ik vroeg me al af waarom je vannacht niet wakker werd toen ik lag de baren, de verloskundige er was en de kraamverzorgster langs kwam. Maar fijn dat je nu wakker bent, kun je direct beschuit met muisjes gaan eten'
zondag 20 juni 2010 om 11:23
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 juni 2010 @ 11:10:
Overigens werd Xan vanochtend wakker en zei hij als eerste: 'is de baby er al?'
Ben toch wel zoooooooo benieuwd hoe hij zich gaat houden tijdens de bevalling
Over jou maak ik me absoluut geen zorgen, jij redt dat wel en doet het wel even op je sloffen. Maar hij.....?
Overigens werd Xan vanochtend wakker en zei hij als eerste: 'is de baby er al?'
Ben toch wel zoooooooo benieuwd hoe hij zich gaat houden tijdens de bevalling
Over jou maak ik me absoluut geen zorgen, jij redt dat wel en doet het wel even op je sloffen. Maar hij.....?
Ja, dat vind ik echt.
zondag 20 juni 2010 om 11:30