Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
zaterdag 19 juni 2010 om 17:38
zaterdag 19 juni 2010 om 17:44
quote:Drift schreef op 19 juni 2010 @ 17:38:
[...]
Ik denk dat als ik het omschrijf als 'wachten op een erwtje' ze het geen probleem vindt me een dagje vrij te geven Mss krijg je zelfs wel een heleboel dagjes vrij.
[...]
Ik denk dat als ik het omschrijf als 'wachten op een erwtje' ze het geen probleem vindt me een dagje vrij te geven Mss krijg je zelfs wel een heleboel dagjes vrij.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 19 juni 2010 om 18:52
zaterdag 19 juni 2010 om 19:10
zaterdag 19 juni 2010 om 20:45
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 20:36:
Xan's eigen eerdere voorspelling is niet uitgekomen (17/18 juni) en vanmiddag meldde hij dat hij bang is dat Doperwtje er nu helemaal niet meer uit zichzelf uit komt.
Zal roepen helpen? Bij een poppenkast werkt het altijd wel namelijk. En wij zongen op de kleuterschool altijd:
Pinkeltje, pinkeltje,
piepklein kaboutertje,
pinkeltje pinkeltje,
komt als ik roep
PINKELTJE!!!
Dus dat werkt misschien ook voor ploperwt??
PLOPERWTJE! PLOOOPPEERWTJEEEEEEEH!
Anyway, ik moet voor een paar weken zonder forum wegens vakantie, dus ik ga je live-forum-bevalling sowieso missen. Veel succes met baren, zet hem op!!!!
Xan's eigen eerdere voorspelling is niet uitgekomen (17/18 juni) en vanmiddag meldde hij dat hij bang is dat Doperwtje er nu helemaal niet meer uit zichzelf uit komt.
Zal roepen helpen? Bij een poppenkast werkt het altijd wel namelijk. En wij zongen op de kleuterschool altijd:
Pinkeltje, pinkeltje,
piepklein kaboutertje,
pinkeltje pinkeltje,
komt als ik roep
PINKELTJE!!!
Dus dat werkt misschien ook voor ploperwt??
PLOPERWTJE! PLOOOPPEERWTJEEEEEEEH!
Anyway, ik moet voor een paar weken zonder forum wegens vakantie, dus ik ga je live-forum-bevalling sowieso missen. Veel succes met baren, zet hem op!!!!
zaterdag 19 juni 2010 om 21:46
zaterdag 19 juni 2010 om 22:27