Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ow, geen geplop? Nou ja, dan plop-proost ik wel een andere keer.
quote:nazife schreef op 19 juni 2010 @ 17:24:

Dat snapt die leidinggevende toch wel dat je aan het wachten bent op een erwtje? Ik denk dat als ik het omschrijf als 'wachten op een erwtje' ze het geen probleem vindt me een dagje vrij te geven
quote:Drift schreef op 19 juni 2010 @ 17:38:

[...]

Ik denk dat als ik het omschrijf als 'wachten op een erwtje' ze het geen probleem vindt me een dagje vrij te geven Mss krijg je zelfs wel een heleboel dagjes vrij.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 13:23:

[...]

Helaas... de tv is aangezet en Xan is blij dat de weeën nog niet begonnen zijn

*overweegt nu een wee te faken*Ahh toe...
Ja zeg Xan, moet ik nu ook al hier gaan checken?? Ik blijf aan de gang... zit al bij de slimmies, het topic van Suus en haifs te checken, dit kan er niet ook nog bijhebben... Tskkk...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:Solomio schreef op 19 juni 2010 @ 17:44:

Mss krijg je zelfs wel een heleboel dagjes vrij.

Dat denk ik ook, en misschien mag je ook nog wel gezellig met iemand gaan praten over je behoefte om op erwtjes te wachten
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 18:56:

[...]

Dat denk ik ook, en misschien mag je ook nog wel gezellig met iemand gaan praten over je behoefte om op erwtjes te wachten Dat heb ik dan natuurlijk zo opgelost want kan ik gewoon thuis doen dan
Misschien als ik zeg dat ik wacht op een erwtje dat ik dan uitstel krijg voor mijn paper? Moet pode nog wel even tot woensdag wachten met baren. Of houden jullie dat niet vol?
Maakt mij niet uit hoor Nazife, maar of Xan het zo'n goed plan vindt betwijfel ik
Xan, ik ben van 26 juni tot en met 1 juli het land uit. Dus graag ERVOOR bevallen of ERNA maar niet tijdens. Kan ik dat reserveren?
Misschien moeten we de datumprikker er even bij halen?
quote:nazife schreef op 19 juni 2010 @ 19:56:

Misschien moeten we de datumprikker er even bij halen?
Xan's eigen eerdere voorspelling is niet uitgekomen (17/18 juni) en vanmiddag meldde hij dat hij bang is dat Doperwtje er nu helemaal niet meer uit zichzelf uit komt.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 20:36:

Xan's eigen eerdere voorspelling is niet uitgekomen (17/18 juni) en vanmiddag meldde hij dat hij bang is dat Doperwtje er nu helemaal niet meer uit zichzelf uit komt.

Zal roepen helpen? Bij een poppenkast werkt het altijd wel namelijk. En wij zongen op de kleuterschool altijd:

Pinkeltje, pinkeltje,

piepklein kaboutertje,

pinkeltje pinkeltje,

komt als ik roep

PINKELTJE!!!

Dus dat werkt misschien ook voor ploperwt??

PLOPERWTJE! PLOOOPPEERWTJEEEEEEEH!

Anyway, ik moet voor een paar weken zonder forum wegens vakantie, dus ik ga je live-forum-bevalling sowieso missen. Veel succes met baren, zet hem op!!!!
Fijne vakantie Nostradame!

Waar ga je heen?
Peas on earth!
Frankrijk, Prinses. Parijs om te beginnen. Ardeche en Middellandse zee liggen ook in de planning.

Ik heb al een paar keer dat liedje van pinkeltje gezongen maar dan met Ploperwtje. Helpt het al?
Ik voel nog niets. Misschien is de telepathische connectie met Ploperwtje een beetje verstoord door die irritante vuvuzela's

Heel veel plezier op vakantie! Klinkt leuk, met mooie bestemmingen!
Peas on earth!
Verdorie. Pinkeltje kwam altijd wel direct, maar dan zongen we ook met de hele klas. Het zullen de vuvuzela's wel zijn ja

Dank PODE! In Parijs is het in elk geval warmer dan hier en verder gaan we waar de zon is, al moeten we naar Zuid-Italië.

Baar ze!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 21:26:

Ik voel nog niets. Misschien is de telepathische connectie met Ploperwtje een beetje verstoord door die irritante vuvuzela's

Het prul wil natuurlijk niet zijn/haar leven starten met een gehoorsbeschadiging. Dat wordt de WK uitzitten dus
Groot gelijk heeft 'ie eigenlijk, want hij schrikt zich toch dood als ie ter wereld komt met al dat gevuvuzela

(Heb je trouwens in je topic daarstraks nog een tip gegeven, Mamzelle )
Peas on earth!
Heb je al geprobeerd zachte worteltjes voor de uitgang te houden? Dat schijnt goed te combineren met erwtjes namelijk, lijkt me de ultieme manier voor jou om de bevalling op te wekken.
Jaa, van die vieze zachte worteltjes uit een potje
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 22:01:

Jaa, van die vieze zachte worteltjes uit een potje Precies. Ik zweer het je, dat kind rolt gelijk de buik uit.
Ik heb het gezien, Prinses, bedankt

*herinnert zich baby en een belangrijke goal en het gejuich van haar papa zo'n achttien jaar terug.. het kind schrok zich suf en zette het op een keihard brullen*
Je zou juist denken dat erwtje nieuwschierig is wat dat rare vuvuzela gezoem nou is en naar buiten komt om het uit te vinden. Maar nee, jullie hebben die vuvuzela al voor de uitgang gehangen. nu weet erwtje het en komt dus ook niet meer naar buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven