Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
trouwens ons huisje in het dorpje was ook niet heeeel goedkoop hoor! wonen wel dichtbij 2 grote steden. En het is een zeer gewild dorpje... rijtjeshuis uit 2005 (wel mooie stijl) kostte ons 247.000 kk. 110-115 m2 (wel kleine woonkamer en keuken maar grote zolder). En een kleine tuin met schuur.
Heej Janine, wat een ontroerend verhaal inderdaad, van je pa! Ik zou me zomaar voor kunnen stellen dat ie nog gelijk heeft ook (dat het een meisje wordt). Het betekent in ieder geval dat hij er in z'n hoofd erg mee bezig is, en alleen dat moet al een heel fijn gevoel zijn.

Ja, zou je denken dat het een innestelingsbloeding kan zijn? Pfffff, ik word vandaag helemaal GEK van mezelf! Echt, ik ben er de hele maand eigenlijk helemaal niet zo mee bezig, zou het wel prima vinden als het allemaal nog even zou duren enzo, maar zodra die NOD nadert.... lijkt het wel alsof er een knopje omgaat in m'n hoofd . Ineens krijg ik dan toch weer hoop en na vanochtend ben ik nu helemaal zenuwachtig. Dat is toch niet normaal?!
@nukje: ja, herkenbaar.. was ook altijd relaxed de eerste 3 weken van mijn cyclus maar zodra de NOD in beeld komt.. en bij de eerste ronde had ik geen test gedaan.. en bij de 2e wel.. gewoon eigenlijk onbewust want ik dacht dat het niet raak was. En ik was toch zenuwachtig... echt de zenuwen gierden toen door mijn lichaam.. alsof ik het al wist.. Dus het kan maar zo! Maar verder niet te veel stressen hoor...
Ja, je hebt gelijk. Ik moet er gewoon vanuit gaan dat het allemaal niks te betekenen heeft. Ben ik gewoon een paar dagen vroeger ongesteld geworden. Ik ga maar eens iets nuttigs doen, want rondhangen op het forum en allerlei sites doorlezen over innesteling, dat helpt ook niet echt .
@Hommeltje: zoals je kunt lezen loopt het hier allemaal door elkaar heen: vrouwen die nog in 'de wacht staan', al zijn begonnen, binnenkort gaan beginnen (me-me-me!!!), OF al (een tijdje) zwanger zijn. Wees dus welkom. En fijn dat je groen licht hebt.

@Janine: wat een mooie droom van je vader. Ik geloof wel in dat soort paranormale dingen. Heb ook eens gedroomd dat een collega zwanger was en verrek, een maand later was het zo.

Ik ben trots op mezelf! Vanochtend al gesport en zo even naar de koopzondag (want SALE) met pipoman. En verder lekker niks. Hoop wel vandaag de vlucht voor de honeymoon te kunnen boeken. Jeuj. We zijn al heel ver eigenlijk dus ik voel me ook wat relaxter gelukkig.

Even off topic maar ik heb gister dus echt helemaal weg zitten zwijmelen bij dat huwelijk van Victoria. Ik vraag me dan helemaal af hoe het gedeelte is gegaan wat wij niet gezien hebben. Zou ze die witte jurk op een gegeven moment lekker uit gedaan hebben zodat de voetjes van de vloer konden? Zou Maxima ladderzat met WimLex thuis gekomen zijn? Dat soort dingen.

@Nukje: spannendddddddddddd. Zou het kunnen? Ik bedoel hebben jullie het rond je vruchtbare dagen gedaan?
pipo: ja, ik geloof daar ook wel in. Ik droomde ooit over een vriendin (die idd zwanger was), dat haar baby de navelstreng om zijn nekje had.. 2 weken voor de bevalling. En dat bleek ook zo te zijn.. spoedkeizersnede was het geval. Wel goed gegaan.

Goed dat je heb gesport, ik moet er niet aan denken.. soms ben ik een beetje dizzy en waag ik niet te gaan sporten.. maar een wandelingetje was ik nog wel van plan vandaag...
pipo: ja, ik geloof daar ook wel in. Ik droomde ooit over een vriendin (die idd zwanger was), dat haar baby de navelstreng om zijn nekje had.. 2 weken voor de bevalling. En dat bleek ook zo te zijn.. spoedkeizersnede was het geval. Wel goed gegaan.

Goed dat je heb gesport, ik moet er niet aan denken.. soms ben ik een beetje dizzy en waag ik niet te gaan sporten.. maar een wandelingetje was ik nog wel van plan vandaag...
quote:pipo79 schreef op 20 juni 2010 @ 12:51:

@Nukje: spannendddddddddddd. Zou het kunnen? Ik bedoel hebben jullie het rond je vruchtbare dagen gedaan?Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt weet... ik heb het niet zo bijgehouden deze maand...
zo heb een dik uur geslapen vanmiddag.. maar ben nog steeds moe en ook weer misselijk.. bah. Heerlijk ff klagen hier. haha
...
@Nukje: en? nog nieuws?

@Janine: nog steeds zo moe?

@Josse: woon je niet samen met je vriend dat jullie elkaar alleen in het weekend zien?

Wij hebben gister de vlucht voor de honeymoon (Spanje) geboekt. Leuk vooruitzicht !!
goodmorning vrouwen!

@pipo: heerlijk spanje.. lekker chill. Zeker goed vooruitzicht.

Ja, hier nog steeds moe maar goed. Ik heb zittend werk dus dat is beter. Wil deze week toch echt een keertje zwemmen.. beetje beweging is wel goed. Ben benieuwd naar wat de gyn zegt vrijdag en of het hartje klopt!
Oooh Janine, wat spannend die echo deze week. Ik zou het ook helemaal niet meer houden als ik jou was. En inderdaad ook een heel leuk vooruitzicht dat je dan iets mag kopen voor de baby alvast. Heb je stiekum al iets op het oog?
ja, ik moet zeggen dat ik ook wel in spanning zit..

ik wil graag een babydagboek.. kan ik lekker schrijven
Goedemorgen dames

Janine, vrijdag is het zover: je echo! Woehoe, spannend hoor.

Ik zou ook meteen aan een babydagboek beginnen, ik schrijf nu al stukjes over het zwanger willen worden. Vind ik leuk voor later. En wat ontzettend leuk van je vader, misschien heeft hij het wel goed. Dat hoor je wel vaker...

@pipo

Jeuh, de honeymoon geboekt. Leuk hoor!

@nukje

Hoe voel je je nu?

@josse

Had ik jou eigenlijk al welkom geheten? Hmm, weet het niet meer. Welkom iig.

Hier wederom een drukke dag en morgen een cursusdag dus geen tijd om aan mijn eigen werk te werken. De tijd vliegt iig. Het stomme is dat hoe meer ik baal van mijn werk (ben beetje sacho vandaag) hoe liever ik een baby wil. Het lijkt me nou helemaal niet erg om wat minder te gaan werken. Hoewel je aan zo'n kleintje ook je handen vol hebt natuurlijk.
@frutje: ja, ik baal soms ook van mijn baan... merk dat ik toe ben aan minder werken en meer thuis zijn. Ik werk al 10 jaar in deze branche en soms ben ik het echt helemaal zat.

Heb trouwens nog wel afscheiding.. heel lichtbruin.. niet veel. Net zoveel als normale afscheiding (sinds zwangerschap wel iets meer dan anders)... Hopelijk is het niets ergs, dat horen we vrijdag wel!

ben nu aan het denken over een leuke naam... jongensnamen vind ik zooooo moeilijk! echt eigenlijk niet te doen.. Hebben jullie al namen?
ben zo benieuwd wanneer ik een klein buikje krijg.. merk nu nog weinig.. behalve dat in de avond mijn broek wat strakker zit.. maar nog niet noemenswaardig..

ik sta ook op babybytes, ik stuur jullie binnenkort de link dan kunnen jullie ook foto's zien van buik etc..
@Frutje: herkenbaar. Zou het ook prima vinden om wat minder te werken. Ik kan soms best genieten van het huishouden. Stom he. Daar heb je natuurlijk geen opleiding voor gedaan... Maar ja, een combi lijkt me gewoon ideaal. 3 dagen werken ofzo? Dat is voor mij ook nog wel reeel aangezien ik ouderschapsverlof kan krijgen hier (en dan dus wel een contract voor vier dagen zou hebben).

@Janine: leuk als je die link doorstuurt. Wij hebben trouwens al lang namen (maar geen baby, hoe suf). Het is idd moeilijk, maar heel toevallig zitten wij op een lijn, al een tijdje dus ik denk dat die namen het dan ook wel worden. Ben je over een meisjesnaam al wel uit?
@pipo: nee, we hebben nog geen def meisjesnaam.. meneertje janinevriend vindt niet alles mooi wat ik mooi vind. Dus dat gaat nog leuk worden.

Ik hou wel van die korte hippe namen met een knipoog naar klassiekere namen..

lastig hoor..
....
@ janine: Ik heb van mijn verzekering (fbto) een negen maanden dagboek gekregen waar je per week kunt bijhouden wat je kwaaltjes zijn, bijzondere momenten, leuke dingen, gewicht, buikfoto's enzo kunt beschrijven/plakken. Aanrader... Spannend hoor....vrijdag de echo. Ik moest huilen bij die echo en voor Boefman werd het ook een stuk werkelijker.

@ Pipo: Jeeeej...huwelijksreis geboekt! Gaaf joh...

Wij hebben nu trouwens net buiten de stad, maar wel op 15 min fietsen van het centrum een nieuwbouwhuis gekocht met 145 m2 voor 285,-. best duur maar wel op een superlocatie en de ruimte voor een gezin. Ben daar nog steeds helemaal happy mee.

Mijn buik begint nu toch aardig in de weg te zitten hier... kon vanmorgen mijn veters niet goed strikken en mijn teennagels knippen ging gisteren ook wat lastig. Verder kan ik onder douche mijn schaamhaar niet meer zien dus moet ik op de tast maar wat wegscheren. Wil Boefman ook niet opzadelen met grote bebossing En zelfs met seksen voel ik een afstand hahaha...we worden wel inventiever....

En nu het allerergste......bij het niezen ben ik een keer een paar druppels pies verloren.......en een keer met de slappe lach.......moet ik echt aan de Tenalady??? Verschrikkelijk....
Om nog even positief te zijn.....Babyboef is op het moment een marathon aan het lopen in mijn buik en wat boksoefeningen aan het doen!!! Mijn buik zie je ook van de buitenkant helemaal hobbelen....da's dan wel weer leuk!!!

X Boef
Haha Boef, je bent gewoon hartstikke zwanger! Leuk om je verhalen te lezen. Die bewegingen voelen, dat lijkt me zo bijzonder. Zwijmel... En sex tijdens je zwangerschap, denk dat ik daar wel even een drempel voor over moet. Het lijkt me toch 'raar' op een bepaalde manier. Heb jij daar geen last van gehad? Lekker trouwens zo'n groot huis. Maar ik krijg P-man dus nog niet naar een buitenwijk.

@Josse: hebben jullie al plannen om samen te wonen? Lijkt me wel leuk voor de baby als papa en mama in 1 huis wonen

@Janine: een meisjesnaam als Sofie bijvoorbeeld?
ja sofie of saar ... beetje in die trant.. idd..
@ Pipo: mijn libido is zelfs iets verhoogd nu. Trouwens...de eerste 12 weken niet...toen was ik zo moe dat ik liever wilde slapen. Toen de moeheid wegtrok kwam er libido voor terug gelukkig!! En tja....die buik zit er niet ineens dus daar groei je wel in (letterlijk en figuurlijk). Had pas gisteren (ben 27 weken) voor het eerst dat ik dacht...wat ben je ver weg van me...er zit een buik tussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven