Mode & Beauty alle pijlers

plek voor tatoo

21-06-2010 13:17 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik ga de voorletters van mijn dochters naam laten tatoeren. Nu had ik het plan om het op binnenkant pols te laten doen, maar nu ga ik twijfelen door vriendinnen. Dit vanwege mijn werk. Maar ik wil wel een plek waar ik hem kan zien. Dus schouderblad is geen optie. Lies ook niet omdat ik daar niet zo slank ben.

Waar hebben jullie je tatoo zitten? Ik moet donderdag. Weet ook niet of ie hier hoort of bij lijf en lijn
Vlak onder je borst? Aan de zijkant op je ribben? Voorkant schouder?

Binnenkant bovenarm?

Enkel? Hiel? Voet?
..popcorn?
Laat 'm op de vader zetten, dan kun je 'm goed zien (als jullie nog een relatie hebben natuurlijk)

Ik zou 'm wat hoger op je arm doen, zodat je de tattoo ook nog kunt bedekken. Of net boven je borst, al vind ik dat zelf geen mooie plek, maar dat maakt niet uit. Of op je enkel of voet.
Ik heb er 5:

- onder mijn sleutelbeen

- rug (hele ruggegraat)

- binnenkant pols

- binnenkant bovenarm

- buitenkant bovenarm

pols is vrij klein (2 euro munt) en valt niet erg op, vooral niet met een armband.

Veel plezier!
[quote]Vl43inder schreef op 21 juni 2010 @ 13:20:

Laat 'm op de vader zetten, dan kun je 'm goed zien (als jullie nog een relatie hebben natuurlijk)

Waar je een tattoo laat zetten is ten eerste een kwestie van persoonlijke smaak. Daarnaast kunnen inderdaad andere factoren zoals werk van invloed zijn. Met ame in functies waarbij veel contacten zijn met klanten worden zichtbare tattoo's niet altijd op prijs gesteld.

Mijn vriendin heeft een tattoo met initialen op haar borst en dat vind ik erg mooi. Ze kan ze verbergen maar ook tonen als zij dat wil door een wat dieper uitgesneden shirt of jurk aan te trekken.
Lol @ vlinder
op de vader hahahahah, nee astublieft niet. Die is niet meer in de picture. buitenkant bovenarm en op borst vind ik zelf niet heel mooi. enkel of voet is inderdaad misschien een idee
Pols vind ik een erg mooie plaats voor zo'n tattoo.

Op de bovenarm vind ik al snel mannelijk op de één of andere manier.

Op je enkel is ook mooi voor zoiets.

Op de heup kan ook mooi zijn maar omdat je zegt dat je niet zo slank bent niet zo'n goede optie denk ik.

Achter op je nek of achter je hoor, plaatsen die je onder je haar kan verstoppen.

Maar wanneer het over een tattoo gaat is het belangrijk dat vooral JIJ het mooi vind, dus als je een tattoo op je pols wil moet je dat zeker doen en je niet op het laatste moment laten overtuigen hem ergens anders te zetten, het is jou lijf en dat ding zit er voor altijd. Je kan altijd een brede armband of horloge over je tattoo dragen op je werk, dan zien ze er niets van!
[quote]Vl43inder schreef op 21 juni 2010 @ 13:20:

Wat ben jij toch altijd onwijs grappig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
wij kunnen niet gaan bepalen waar jij een tattoo moet nemen aangezien tattoos heel persoonlijk (horen te) zijn.

Dus.

En over het pols-op-tattoo gebeuren: geen probleem met werk als je er een brede armband/horloge overheen doet als ie genezen is. (doet ondergetekende ook en die heeft wel wat meer dan kleine frutseltjes )
Als een soort ring op je vinger?
Verder eens met Kaatje
quote:kaatje_85 schreef op 21 juni 2010 @ 13:31:

En over het pols-op-tattoo gebeuren: geen probleem met werk als je er een brede armband/horloge overheen doet als ie genezen is. (doet ondergetekende ook en die heeft wel wat meer dan kleine frutseltjes )Ik ook
ik zie dat ik pols-op-tattoo heb geschreven

ik bedoel dus tattoo-op-pols he.
als jij een tattoo laat zetten met je dochters naam let dan op je spelling, de topictitel begint ook al niet goed.
ja dat is wel zo, loop al een jaar met het idee om hem daar te zetten, niet hoog op mijn pols maar net eronder, dus als je lange mouwen aan hebt, je hem niet ziet. en inderdaag met een flike armband is ie weg. of een pleister

Heup zou kunnen, ben een appeltje dus heupen zijn slank
quote:rugbykuip schreef op 21 juni 2010 @ 13:46:

als jij een tattoo laat zetten met je dochters naam let dan op je spelling, de topictitel begint ook al niet goed.jezus zeg, pfffffffffffffff
"Ik moet donderdag" en je twijfelt nu nog waar je hem wilt?
ja heb donderdag een avondje vriendinnen gehad en die hebben me aan het twijfelen gebracht
Bij twijfel niet doen. Een Tattoo is voor altijd en gezien de zomer en je met een verse tattoo niet in de zon mag, kan even uitstellen volgens mij geen kwaad. Geef jezelf tijd.

*Veel bazen zijn niet gecharmeerd van zichtbare tattoo's en mijn ervaring is ook niet van niet zichtbare*
Heb ik dat?!
Nou zolang je twijfelt kan ik je aanraden niks te laten zetten anders heb je 99% kans dat je er spijt van krijgt. Niet zozeer van de letters, maar wel van de plek.

Dus denk eerst maar eens goed na voordat je een naald met inkt in je huid laten jassen.
dat is misschien nog wel de beste tip ooit hahahahah. Tnx
Ik ben al vijf jaar bezig om eentje te laten zetten.

Eerst wist ik het zeker hoe en waar en zou zo naar een shop gaan, gelukkig kwam er wat tussen want nu weet ik pas echt hoe ik 'm wil en waar en dat is echt wel even anders dan het oorspronkelijke plan.

Een tattoo moet je niet in een opwelling zetten dan krijg je altijd spijt.
nou dat is het nou juist, loop al 5 jaar met het idee, mijn ex vond het niets, en sinds ik bij hem wegben, ga ik het doorzetten. De plek stond vast en zal het ook wel worden. Alleen, toen ik het heel enthousiast vertelde kwamen mijn vriendinnen met tegenargumenten.

En ik dacht misschien komt iemand hier met een idee waar ik nog niet aan gedacht had.

en ach, het zijn maar twee letters die door elkaar heen lopen en dunne lijntjes, Dus het gaat waarschijnlijk gewoon binnenkant pols worden wat ik al 5 jaar wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven