plek voor tatoo
maandag 21 juni 2010 om 13:17
Hoi hoi, ik ga de voorletters van mijn dochters naam laten tatoeren. Nu had ik het plan om het op binnenkant pols te laten doen, maar nu ga ik twijfelen door vriendinnen. Dit vanwege mijn werk. Maar ik wil wel een plek waar ik hem kan zien. Dus schouderblad is geen optie. Lies ook niet omdat ik daar niet zo slank ben.
Waar hebben jullie je tatoo zitten? Ik moet donderdag. Weet ook niet of ie hier hoort of bij lijf en lijn
Waar hebben jullie je tatoo zitten? Ik moet donderdag. Weet ook niet of ie hier hoort of bij lijf en lijn
maandag 21 juni 2010 om 13:20
maandag 21 juni 2010 om 13:23
Waar je een tattoo laat zetten is ten eerste een kwestie van persoonlijke smaak. Daarnaast kunnen inderdaad andere factoren zoals werk van invloed zijn. Met ame in functies waarbij veel contacten zijn met klanten worden zichtbare tattoo's niet altijd op prijs gesteld.
Mijn vriendin heeft een tattoo met initialen op haar borst en dat vind ik erg mooi. Ze kan ze verbergen maar ook tonen als zij dat wil door een wat dieper uitgesneden shirt of jurk aan te trekken.
Mijn vriendin heeft een tattoo met initialen op haar borst en dat vind ik erg mooi. Ze kan ze verbergen maar ook tonen als zij dat wil door een wat dieper uitgesneden shirt of jurk aan te trekken.
maandag 21 juni 2010 om 13:29
Pols vind ik een erg mooie plaats voor zo'n tattoo.
Op de bovenarm vind ik al snel mannelijk op de één of andere manier.
Op je enkel is ook mooi voor zoiets.
Op de heup kan ook mooi zijn maar omdat je zegt dat je niet zo slank bent niet zo'n goede optie denk ik.
Achter op je nek of achter je hoor, plaatsen die je onder je haar kan verstoppen.
Maar wanneer het over een tattoo gaat is het belangrijk dat vooral JIJ het mooi vind, dus als je een tattoo op je pols wil moet je dat zeker doen en je niet op het laatste moment laten overtuigen hem ergens anders te zetten, het is jou lijf en dat ding zit er voor altijd. Je kan altijd een brede armband of horloge over je tattoo dragen op je werk, dan zien ze er niets van!
Op de bovenarm vind ik al snel mannelijk op de één of andere manier.
Op je enkel is ook mooi voor zoiets.
Op de heup kan ook mooi zijn maar omdat je zegt dat je niet zo slank bent niet zo'n goede optie denk ik.
Achter op je nek of achter je hoor, plaatsen die je onder je haar kan verstoppen.
Maar wanneer het over een tattoo gaat is het belangrijk dat vooral JIJ het mooi vind, dus als je een tattoo op je pols wil moet je dat zeker doen en je niet op het laatste moment laten overtuigen hem ergens anders te zetten, het is jou lijf en dat ding zit er voor altijd. Je kan altijd een brede armband of horloge over je tattoo dragen op je werk, dan zien ze er niets van!
maandag 21 juni 2010 om 13:30
maandag 21 juni 2010 om 13:31
wij kunnen niet gaan bepalen waar jij een tattoo moet nemen aangezien tattoos heel persoonlijk (horen te) zijn.
Dus.
En over het pols-op-tattoo gebeuren: geen probleem met werk als je er een brede armband/horloge overheen doet als ie genezen is. (doet ondergetekende ook en die heeft wel wat meer dan kleine frutseltjes )
Dus.
En over het pols-op-tattoo gebeuren: geen probleem met werk als je er een brede armband/horloge overheen doet als ie genezen is. (doet ondergetekende ook en die heeft wel wat meer dan kleine frutseltjes )
maandag 21 juni 2010 om 13:39
maandag 21 juni 2010 om 13:46
maandag 21 juni 2010 om 13:54
maandag 21 juni 2010 om 13:58
Ik ben al vijf jaar bezig om eentje te laten zetten.
Eerst wist ik het zeker hoe en waar en zou zo naar een shop gaan, gelukkig kwam er wat tussen want nu weet ik pas echt hoe ik 'm wil en waar en dat is echt wel even anders dan het oorspronkelijke plan.
Een tattoo moet je niet in een opwelling zetten dan krijg je altijd spijt.
Eerst wist ik het zeker hoe en waar en zou zo naar een shop gaan, gelukkig kwam er wat tussen want nu weet ik pas echt hoe ik 'm wil en waar en dat is echt wel even anders dan het oorspronkelijke plan.
Een tattoo moet je niet in een opwelling zetten dan krijg je altijd spijt.
maandag 21 juni 2010 om 15:45
nou dat is het nou juist, loop al 5 jaar met het idee, mijn ex vond het niets, en sinds ik bij hem wegben, ga ik het doorzetten. De plek stond vast en zal het ook wel worden. Alleen, toen ik het heel enthousiast vertelde kwamen mijn vriendinnen met tegenargumenten.
En ik dacht misschien komt iemand hier met een idee waar ik nog niet aan gedacht had.
en ach, het zijn maar twee letters die door elkaar heen lopen en dunne lijntjes, Dus het gaat waarschijnlijk gewoon binnenkant pols worden wat ik al 5 jaar wil
En ik dacht misschien komt iemand hier met een idee waar ik nog niet aan gedacht had.
en ach, het zijn maar twee letters die door elkaar heen lopen en dunne lijntjes, Dus het gaat waarschijnlijk gewoon binnenkant pols worden wat ik al 5 jaar wil