T-huis
zondag 20 juni 2010 om 18:03
Kotskak gaat beterder. Tot nu toe gelukkig ook niemand aangestoken, dus dat scheelt. Alleen werd Vito vannacht 6x wakker. Die heeft geen kotskak, maar wel erg verkouden, dus echt lekker slapen is er (nog) niet bij!
Morgen Werpdag Erwt! Rare dag, hoor. Daar kijk je dan 9 maanden naar uit, en dan is die daar ineens. En kan ook zomaar als een dag als alle anderen weer voorbijgaan. Of niet, natuurlijk.
Morgen Werpdag Erwt! Rare dag, hoor. Daar kijk je dan 9 maanden naar uit, en dan is die daar ineens. En kan ook zomaar als een dag als alle anderen weer voorbijgaan. Of niet, natuurlijk.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 20 juni 2010 om 18:06
Fijn dat het wel beter gaat en dat niet nu de rest van de Kess-familie het heeft. Zes keer wakker door Vito is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor fit en gezond zijn waarschijnlijk... Sneu dat hij zo verkouden is.
Ja, gekke dag inderdaad, dat het morgen zover is... die dag die al heel lang in mijn agenda omcirkeld staat . Ik heb het idee dat die dag gewoon voorbij zal gaan zonder noemenswaardigheden.... maar goed, geen idee of ik voortekenen zou moeten voelen of niet natuurlijk
Ja, gekke dag inderdaad, dat het morgen zover is... die dag die al heel lang in mijn agenda omcirkeld staat . Ik heb het idee dat die dag gewoon voorbij zal gaan zonder noemenswaardigheden.... maar goed, geen idee of ik voortekenen zou moeten voelen of niet natuurlijk
Peas on earth!
zondag 20 juni 2010 om 21:21
maandag 21 juni 2010 om 13:15
Fijn dat je me er even aan herinnert
Wel een érg toepasselijk plaatje trouwens
Mijn vliezen zijn niet gebroken in de AH, dus de weekboodschappen zijn weer binnen. Ik had het leuk gevonden als Doperwtje mijn voorkeur voor planning, stiptheid en punctualiteit had overgenomen, maar helaas....
Wel een érg toepasselijk plaatje trouwens
Mijn vliezen zijn niet gebroken in de AH, dus de weekboodschappen zijn weer binnen. Ik had het leuk gevonden als Doperwtje mijn voorkeur voor planning, stiptheid en punctualiteit had overgenomen, maar helaas....
Peas on earth!
maandag 21 juni 2010 om 15:20
Euh... nee dankje
De verloskundige wil niet eens komen, flauw he
Vanochtend weer even urine ingeleverd. Nog niet helemaal schoon, maar wel minder bacteriën dan eerst. Huisarts wil nu liever niet aan antibiotica beginnen, dus nog even flink doordrinken om ze zelf weg proberen te spoelen
De verloskundige wil niet eens komen, flauw he
Vanochtend weer even urine ingeleverd. Nog niet helemaal schoon, maar wel minder bacteriën dan eerst. Huisarts wil nu liever niet aan antibiotica beginnen, dus nog even flink doordrinken om ze zelf weg proberen te spoelen
Peas on earth!
maandag 21 juni 2010 om 15:26
Cranberrycapsules van bijvoorbeeld De Tuinen willen ook nog wel een helpen bij een beginnende of milde blaasontsteking. Ik weet alleen niet of je die ook tijdens (de laatste weken van) de zwangerschap mag gebruiken.
Niet strippen? Weet je het zeker?
* trekt plastic handschoen weer uit *
Niet strippen? Weet je het zeker?
* trekt plastic handschoen weer uit *
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 21 juni 2010 om 15:29
Ik had ze de vorige keer (toen ik er ook tegenaan hing) gekocht, maar er staat expliciet op dat je ze niet tijdens de zwangerschap moet gebruiken (beetje jammer dat ik dat pas zag toen ik thuis was) . Nu doe ik het met véél water drinken en sinaasappelsap (vitamine C). De vorige keer hielp het ook, dus nu hopelijk ook.
*verstopt zich onder bank bij aanblik van Kess met handschoenen*
*verstopt zich onder bank bij aanblik van Kess met handschoenen*
Peas on earth!
maandag 21 juni 2010 om 15:58
maandag 21 juni 2010 om 19:52