De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
maandag 21 juni 2010 om 21:20
maandag 21 juni 2010 om 21:40
quote:Bergje65 schreef op 21 juni 2010 @ 21:29:
persoonlijk vind ik Debby de "goedkoopste" van de 3. Kauwgum kauwend, niets verhullende topjes, decolletés tot haar navel (letterlijk), overdreven diva-gedrag. Dit lijkt iets van de laatste tijd.Zo eensch
persoonlijk vind ik Debby de "goedkoopste" van de 3. Kauwgum kauwend, niets verhullende topjes, decolletés tot haar navel (letterlijk), overdreven diva-gedrag. Dit lijkt iets van de laatste tijd.Zo eensch
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
maandag 21 juni 2010 om 21:42
quote:louisavuitton schreef op 21 juni 2010 @ 21:15:
En ze zei nog´tot gauw´tegen haar arts. What is next vraag ik mij af...
En dames....geen schaduwtopics maken hoor! Als jullie lid willen blijven van de anti Pfaff fanclub, dan blijf ik het ook!
Jaaaaahhh, Louisa, ik zeg DOEN.
Ik heb trouwens gister heerlijk voor je gekookt, op het " Voor wie wil jij koken" topic, van BGB
Hoop dat het gesmaakt heeft.
En ze zei nog´tot gauw´tegen haar arts. What is next vraag ik mij af...
En dames....geen schaduwtopics maken hoor! Als jullie lid willen blijven van de anti Pfaff fanclub, dan blijf ik het ook!
Jaaaaahhh, Louisa, ik zeg DOEN.
Ik heb trouwens gister heerlijk voor je gekookt, op het " Voor wie wil jij koken" topic, van BGB
Hoop dat het gesmaakt heeft.
maandag 21 juni 2010 om 21:53
dinsdag 22 juni 2010 om 10:47
Gelukkig, wat fijn deze ballotagecommissie, dus we mogen weer , ik wil alleen maar zeggen dat haar van Debby , enne wie gaat er romantisch champagne drinken, met meneer de kapper erbij?? Juist Nicolas, wat zal dat toch wezen??
Maar voor de echte liefhebber met hiefs, kijk hier eens naar, misschien wel leuk.
En dat sikkie ding bij Nicolas :puke:
(ik heb me even laten gaan, mag wel he zo af en toe)
Maar voor de echte liefhebber met hiefs, kijk hier eens naar, misschien wel leuk.
En dat sikkie ding bij Nicolas :puke:
(ik heb me even laten gaan, mag wel he zo af en toe)
dinsdag 22 juni 2010 om 11:20
Ik heb me ook zitten verbazen, wat een ordinair stel die Debby en Nicolas.
En Debby gedroeg zich zo arrogant dat Nicolas er bijna sympathiek bij af stak
Nee, die twee verdienen elkaar...
En Lindsey, die zit alleen maar te wachten tot ze afgelost wordt en dus niet meer op de kinderen hoeft te letten en aan de drank kan.
Trekken ze een fles open, roept ze naar Carmen dat het wel een goede moet zijn want het is zondag
Ze kijkt steeds ontevredener, heel vervelend.
Sam en Kelly blijven het leukst, zijn het leukst met de kinderen en met elkaar. Al blijf ik me erover verbazen dat iemand het uit kan houden met die infantiele krielkip van een Sam
En Debby gedroeg zich zo arrogant dat Nicolas er bijna sympathiek bij af stak
Nee, die twee verdienen elkaar...
En Lindsey, die zit alleen maar te wachten tot ze afgelost wordt en dus niet meer op de kinderen hoeft te letten en aan de drank kan.
Trekken ze een fles open, roept ze naar Carmen dat het wel een goede moet zijn want het is zondag
Ze kijkt steeds ontevredener, heel vervelend.
Sam en Kelly blijven het leukst, zijn het leukst met de kinderen en met elkaar. Al blijf ik me erover verbazen dat iemand het uit kan houden met die infantiele krielkip van een Sam
dinsdag 22 juni 2010 om 11:35
Inderdaad wat een ordinair divagedrag van Debby en Nicolaaaa. Ik vind het niet gek dat hun Liammeke en Kieeeanoo zo in-en-invervelend zijn; zie je hun ooit IETS met die kinderen ondernemen? Ja, van die verantwoorde uitjes dat ze met 4 jaar of op een paard zitten (in bijbehorende outfitjes) óf in een cartauto. Belachelijk.
Sam is erg vervelend, maar toch; ik vind ze wel leuk met de kinderen. Shania en Kenji zijn nette kinderen en ik vind het wel leuk hoe ze atijd dansen/zingen en met de beestjes bezig zijn. toch nog enigzins normaal.
En die Lindsey; bluh, wat een vervelende hangbek begint die te krijgen zeg. "Wel een goeeeeieeee hé, tis zondaaaahgggg". Gut wat is die lelijk. En ó wat is ze toch blij met haar Feek(s)je, een prinsesje, de kleinste (oi wat gaat dat een kutwijf worden later).
Maar ach, verder kijk ik het wanneer ik kan ja gegege.
Sam is erg vervelend, maar toch; ik vind ze wel leuk met de kinderen. Shania en Kenji zijn nette kinderen en ik vind het wel leuk hoe ze atijd dansen/zingen en met de beestjes bezig zijn. toch nog enigzins normaal.
En die Lindsey; bluh, wat een vervelende hangbek begint die te krijgen zeg. "Wel een goeeeeieeee hé, tis zondaaaahgggg". Gut wat is die lelijk. En ó wat is ze toch blij met haar Feek(s)je, een prinsesje, de kleinste (oi wat gaat dat een kutwijf worden later).
Maar ach, verder kijk ik het wanneer ik kan ja gegege.
dinsdag 22 juni 2010 om 11:37
quote:Rosa21 schreef op 22 juni 2010 @ 11:35:
.Ik zie al dat jij veel beter Belgisch Lindseys spreekt dan ik
.Ik zie al dat jij veel beter Belgisch Lindseys spreekt dan ik
dinsdag 22 juni 2010 om 14:18
quote:Jala5 schreef op 22 juni 2010 @ 11:01:
Het is niet leuk die hyves, het is geweldig, het commentaar van die mensen, zeeer grappig, enne vertel eens eerlijk, wie van jullie is al lid van deze hyves ??
Ikke niet, hoor, heb er nog niet eens gekeken, ik hou niet van positiviteit rond de Pfaffs.
Salukes hè................
Het is niet leuk die hyves, het is geweldig, het commentaar van die mensen, zeeer grappig, enne vertel eens eerlijk, wie van jullie is al lid van deze hyves ??
Ikke niet, hoor, heb er nog niet eens gekeken, ik hou niet van positiviteit rond de Pfaffs.
Salukes hè................
dinsdag 22 juni 2010 om 14:43
http://www.telegraaf.nl/p ... aangeklaagd__.html?p=10,1
Dus het zit er toch aan te komen zouden ze toch niet zo braaf zijn als ze zich willen doen voorkomen?
Dus het zit er toch aan te komen zouden ze toch niet zo braaf zijn als ze zich willen doen voorkomen?
dinsdag 22 juni 2010 om 15:03
quote:ayra xx schreef op 22 juni 2010 @ 14:43:
Dus het zit er toch aan te komen zouden ze toch niet zo braaf zijn als ze zich willen doen voorkomen?Ik geloof het op zeker!
Dus het zit er toch aan te komen zouden ze toch niet zo braaf zijn als ze zich willen doen voorkomen?Ik geloof het op zeker!
dinsdag 22 juni 2010 om 15:08
Het was een kwestie van geduld. Al die pracht en praal en die rijkdom bij pa, ma en alle kinderen. En wat doen ze nu eigenlijk precies om dat allemaal te bekostigen. Die paar modeshowtjes die Kelly loopt en die paar varkensstallekes waar Sam soms optreedt?
Blijkbaar hebben ze financieel ook op geen enkele manier geleden van Kelly's faillissement. Ik denk dat je kunt wachten op de volgende inval.
Blijkbaar hebben ze financieel ook op geen enkele manier geleden van Kelly's faillissement. Ik denk dat je kunt wachten op de volgende inval.
dinsdag 22 juni 2010 om 17:25
quote:Bergje65 schreef op 22 juni 2010 @ 15:08:
Het was een kwestie van geduld. Al die pracht en praal en die rijkdom bij pa, ma en alle kinderen. En wat doen ze nu eigenlijk precies om dat allemaal te bekostigen. Die paar modeshowtjes die Kelly loopt en die paar varkensstallekes waar Sam soms optreedt?
Blijkbaar hebben ze financieel ook op geen enkele manier geleden van Kelly's faillissement. Ik denk dat je kunt wachten op de volgende inval.Varkensstallekes. Bergje !
Blijkbaar hebben ze financieel ook op geen enkele manier geleden van Kelly's faillissement. Ik denk dat je kunt wachten op de volgende inval.Varkensstallekes. Bergje !
dinsdag 22 juni 2010 om 17:28