Entertainment alle pijlers

Zuma!.Wie heeft het uitgespeeld?

21-06-2010 21:41 22 berichten
En hoe doe je dat? Ik zit al een half jaar op level 12 en kom maar niet verder. Iemand tips?
Ik heb het geloof ik wel eens uitgespeeld. Het is jaren geleden, maar ik dacht dat je dan weer bij level 1 begint. Ik weet niet meer zeker of dat bij dit spel was, dus hopelijk reageert er nog iemand.
Alle reacties Link kopieren
De gratis versie speel ik uit, maar jij bedoelt zeker als je lid bent?
Hoi,

hij begint overnieuw...

Ik heb hem honderden keren uitgespeeld, saai spel;-)

Moet m toch weer ff opzoeken als bezigheidstherapie, thnx voor de tip!
pff... 5 jaar geleden al...

je moet gewoon heeel snel reageren en geen fouten maken.

en level 13 is helemaal te gek!

hetzelfde maar dan op een bewegende achtergrond...

word je ook nog eens misselijk erbij.
Level 12? Is dat die in de ruimte, of die backwards gaat?

In ieder geval, ik heb Zuma meermalen uitgespeeld. En hoe doe je dat? Tja, mikken .
Ik zou helemaal gestoord worden van al die kralendingen
Viva naar de knoppen.
ik heb m meerdere malen uitgespeeld !

just keep on trying !
Ik heb hem destijds verschillende keren uitgespeeld, gewoon doorzetten en vaak spelen. Zo veel mogelijk levens verzamelen in de eerdere levels (door lange ketens te maken etc.), want die heb je aan het eind wel nodig.
ik had niks nuttigers te doen zwanger in mn rolstoel ... als er niks te forummen was dan ging ik zuma spelen.
Ik ga van ellende super mario spelen
Viva naar de knoppen.
Dus het is gewoon gewoon goed mikken en geen fouten maken? Jammer ik dacht dat iemand hier een briljante tip had die ik zelf nog niet had bedacht! . In level 12 heb je volgens mij iets van 9 spellen, ik ben daar al eens gekomen, vraag niet hoe, maar ging toen weer dood. Verslavend is het. Nog erger als het forum, maarja uiteindelijk wil ik gewoon een keeer verder komen. Ik speel het trouwens op de xbox.
quote:danivo schreef op 21 juni 2010 @ 22:13:

pff... 5 jaar geleden al...

je moet gewoon heeel snel reageren en geen fouten maken.

en level 13 is helemaal te gek!

hetzelfde maar dan op een bewegende achtergrond...

word je ook nog eens misselijk erbij.Gaaf een bewegende achtergrond! Ik ga snel weer verder
en bedankt, ben meteen verslaafd aan dit stomme spel
Ik heb hem helemaal uitgespeeld, door helemaal overnieuw te beginnen en extra levens te sparen kan je een eind komen. Succes ermee
laatste tip is een goede, zo heb ik hem de eerste keer ook uitgespeeld. En blijven oefenen, als je het een tijd niet doet ga je slechter spelen.
welke zuma spelen jullie eigenlijk?
Ik speel zuma de luxe op de xbox. Ik denk dat ik inderdaad maar helemaal opnieuw ga beginnen en extra levens sparen. Nu krijg ik er maar 3 en kom dus niet meer verder dan level 12-3. Terwijl ik vorig jaar ergens op 12-9 heb gezeten. Alleen de ellende van dat zuma is dat je blijft spelen. Vaak is het de laatste tijd echt al 1 uur ofzo tot ik ermee ophoud. vaak is het.. ach nog 1 keer proberen. Jaja. voordat je weet is het nachtwerk. En in het weekend is het helemaal erg.
Herkenbaar

Ik speelde zuma op de PC. de deluxeversie van zylom
Zuma Revenge is ook leuk
ik speel zuma op zylom en ik kom 3.4 niet eens voorbij, stom spel.
Zuma is zo makkelijk, heb hem al vaak uitgespeeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven