Zuma!.Wie heeft het uitgespeeld?
maandag 21 juni 2010 om 22:20
Dus het is gewoon gewoon goed mikken en geen fouten maken? Jammer ik dacht dat iemand hier een briljante tip had die ik zelf nog niet had bedacht! . In level 12 heb je volgens mij iets van 9 spellen, ik ben daar al eens gekomen, vraag niet hoe, maar ging toen weer dood. Verslavend is het. Nog erger als het forum, maarja uiteindelijk wil ik gewoon een keeer verder komen. Ik speel het trouwens op de xbox.
maandag 21 juni 2010 om 22:22
quote:danivo schreef op 21 juni 2010 @ 22:13:
pff... 5 jaar geleden al...
je moet gewoon heeel snel reageren en geen fouten maken.
en level 13 is helemaal te gek!
hetzelfde maar dan op een bewegende achtergrond...
word je ook nog eens misselijk erbij.Gaaf een bewegende achtergrond! Ik ga snel weer verder
pff... 5 jaar geleden al...
je moet gewoon heeel snel reageren en geen fouten maken.
en level 13 is helemaal te gek!
hetzelfde maar dan op een bewegende achtergrond...
word je ook nog eens misselijk erbij.Gaaf een bewegende achtergrond! Ik ga snel weer verder
maandag 21 juni 2010 om 23:09
Ik speel zuma de luxe op de xbox. Ik denk dat ik inderdaad maar helemaal opnieuw ga beginnen en extra levens sparen. Nu krijg ik er maar 3 en kom dus niet meer verder dan level 12-3. Terwijl ik vorig jaar ergens op 12-9 heb gezeten. Alleen de ellende van dat zuma is dat je blijft spelen. Vaak is het de laatste tijd echt al 1 uur ofzo tot ik ermee ophoud. vaak is het.. ach nog 1 keer proberen. Jaja. voordat je weet is het nachtwerk. En in het weekend is het helemaal erg.