Meisjesnamentopic!
zaterdag 19 juni 2010 om 19:36
zaterdag 19 juni 2010 om 20:08
Hallo, over een week of 7 ben ik uitgerekend en nog steeds zijn we er niet uit wat voor naam ons meisje moet krijgen. Ik heb al tig websites afgezocht en hier ook bijna alle pagina's doorgespit, maar wat is het toch moeilijk. Wij hebben al een zoon, Jasper. Hebben jullie misschien tips? In ieder geval alvast bedankt!
zaterdag 19 juni 2010 om 21:35
zondag 20 juni 2010 om 21:56
Hallo, bedankt voor de tips, hier zitten zeker leuke namen tussen die ik hier ga opperen. Het probleem is een beetje dat wij nog al een verschillende smaak hebben qua namen. Ik hou van korte (max 2 lettergrepen) en een beetje stoere namen, mijn vriend houdt ook van langere namen,maar vooral van wat meer kak namen. Was bij zoon ook een hele zoektocht tot we een naam hebben gevonden die we beide leuk vonden. Is eigenlijk wel gek hoe dat werkt, we hebben uiteindelijk gekozen voor een naam die voor ons allebei eigenlijk niet dé naam was en na een hele korte tijd konden we ons al niet meer voorstellen dat we ooit over een andere naam hebben nagedacht, dus het zal nu uiteindelijk ook wel goed komen. Maar tips zijn altijd welkom.
@blogbabe, de naam die bij mij nu zeer hoog op mijn lijstje staat is Elin (deze vindt mijn vriend ook wel aardig), andere namen die ik ook leuk vind zijn Isa, Mila, Hanna, Iris en Linde, maar deze vindt mijn vriend allemaal niet leuk. Wat hij leuk vindt is bijvoorbeeld Fleur, Annabelle, Eloise en Liselotte en die vind ik dan weer niet zo leuk.
@blogbabe, de naam die bij mij nu zeer hoog op mijn lijstje staat is Elin (deze vindt mijn vriend ook wel aardig), andere namen die ik ook leuk vind zijn Isa, Mila, Hanna, Iris en Linde, maar deze vindt mijn vriend allemaal niet leuk. Wat hij leuk vindt is bijvoorbeeld Fleur, Annabelle, Eloise en Liselotte en die vind ik dan weer niet zo leuk.
zondag 20 juni 2010 om 21:57
Bedankt voor de suggesties voor Marjolijn en .. (zusje).
Vind het zo moeilijk! Stom he! Had ik bij mn dochter veel minder.
Bij Jasper vind ik Nienke en Marit erg mooi, maar ik vind ook dat veel namen leuk staan bij Jasper. Bijvoorbeeld:
Marloes, Marlies, Jolien, Jasmijn,
Mn vriend vind geen enkele naam die ik noem mooi... Lastig, want over waarschijnlijk 3 of 4 weken zal ons meisje geboren worden..
Vind het zo moeilijk! Stom he! Had ik bij mn dochter veel minder.
Bij Jasper vind ik Nienke en Marit erg mooi, maar ik vind ook dat veel namen leuk staan bij Jasper. Bijvoorbeeld:
Marloes, Marlies, Jolien, Jasmijn,
Mn vriend vind geen enkele naam die ik noem mooi... Lastig, want over waarschijnlijk 3 of 4 weken zal ons meisje geboren worden..
maandag 21 juni 2010 om 21:28
quote:blogbabe schreef op 19 juni 2010 @ 21:32:
Charlotte, Liselotte en Elise vind ik mooi bij Aniek. Lise is leuk, maar Elise vind ik mooier. Wat ik ook mooi vind bij Aniek.... Sophie, Feline, Madelief of Rosalie. Vanwege de ie-klank, dat past dan leuk bij elkaar vind ik.Je bent goed bezig! Sophie is echter een nichtje en Feline (en Phileine) en Madelief zijn weggestemd door mijn man. Rosalie vind ik weer wat minder....
Charlotte, Liselotte en Elise vind ik mooi bij Aniek. Lise is leuk, maar Elise vind ik mooier. Wat ik ook mooi vind bij Aniek.... Sophie, Feline, Madelief of Rosalie. Vanwege de ie-klank, dat past dan leuk bij elkaar vind ik.Je bent goed bezig! Sophie is echter een nichtje en Feline (en Phileine) en Madelief zijn weggestemd door mijn man. Rosalie vind ik weer wat minder....
maandag 21 juni 2010 om 21:34
dinsdag 22 juni 2010 om 11:42
chocospook;
Aniek en Elle/Ella vind ik wel leuk! Ellemijn vind ik persoonlijk niet leuk en ook niet zo bij aniek passen. Beetje popperig idd.
Wat ik nog leuk vind bij Aniek:
Esmée, Kirsten, Vera, Isis, Britte, Lenne, Charlot, Isa, Vivien, Lotta, Sanne/Senna, Marloes, Jolijn/Jolien, Irene, Marit, Tamar,
Aniek en Elle/Ella vind ik wel leuk! Ellemijn vind ik persoonlijk niet leuk en ook niet zo bij aniek passen. Beetje popperig idd.
Wat ik nog leuk vind bij Aniek:
Esmée, Kirsten, Vera, Isis, Britte, Lenne, Charlot, Isa, Vivien, Lotta, Sanne/Senna, Marloes, Jolijn/Jolien, Irene, Marit, Tamar,
dinsdag 22 juni 2010 om 13:50