Mode & Beauty alle pijlers

Maxidress

22-06-2010 15:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.nu.nl/lifestyl ... wordt-voorjaarstrend.html

http://www.styletoday.nl/ ... hit-bij-grote-ontwerpers/

Hangen er nu al ergens mooie in de winkel?

m.i. beter dan het minirokje met legging.

Wie ook?

3e =

*gaat lijnen zodat ze in de jurken van haar moeder past*
Die had je vorig jaar ook al heel veel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ook:-) super leuk!

Met leuke slippertjes en sandaaltjes! Heb er net 1 besteld op ASOS.com! Staan echt hele leuke!
heb er ook al gevonden

Toch vind ik hierbij wel dat je uit moet kijken dat je er niet als een hippie of ma-flodder type bij gaat lopen. Dit ziet er alleen leuk uit met mooie schoentjes, mooie accessoires en goed gekapt haar.

edit:

want die middelste foto in OP bijvoorbeeld: Niet iedereen kan dat aan hoor. Bij sommige mensen ziet dat er meteen uit als zo'n hobbezak. (Maar goed, dat geldt natuurlijk wel voor meer kleding die in de mode is. Een vrouw van 200kg moet ook geen skinny aan).
Zijn de maxi-dress en de minirok met legging de enige opties deze zomer? Ben ik ook weer op de hoogt

Heb ze nog niet gezien, maar let er eerlijk gezegd ook niet op. Met 1.72 m is zo'n lang ding toch best tricky.
De eerste twee uit de OP zijn ronduit lelijk.

De eerste ordinair en in de tweede ziet iedereen eruit als een boerentrien.

Ik zie soms best mooie exemplaren maar waag me er toch maar niet aan, ben bang dat het allemaal te hobbezakkerig wordt.

Allemaal leuk als je een dun meisje bent, maar ik ben 1.80 meter met een gezond Hollands figuur, en dan werkt het niet.
Kan ze helaas niet aan. Met 1.65 m sleept het 9 van de 10 keer over de grond en lijk ik nog kleiner!
Huts!
quote:Miss Moneypenny schreef op 22 juni 2010 @ 15:32:

De eerste twee uit de OP zijn ronduit lelijk.

De eerste ordinair en in de tweede ziet iedereen eruit als een boerentrien.Ik ging ook alleen voor de 3e De eerste en 2e kwamen ongevraagd mee
Nee deze zijn niet mooi!! Je moet echt even op asos.com kijken die zijn veel leuker en hipper! Althans dat is mijn mening! succes!
http://www.asos.com/Women ... pgecategory.aspx?cid=9979
Ik heb vorig jaar een aantal mooie gekocht. En idd. Asos.com heeft mooie!
Perfectionisme is niet perfect...
idd

Ik heb er van de week een voor een tientje bij de Zeeman gekocht
Ik had deze:

besteld bij de H&M, maar snel weer terug gestuurd. Bij mij was het echt niet mooi.
Ik vind het leuk, ik ben er van. Mannen vinden het overigens vreselijk schijnt, net als sleehakken en tulprokken!
Alleen leuk als ze echt lang zijn. De lengte van de middelste vind ik altijd een beetje jammer. En het vraagt mi inderdaad ook om een erg verzorgde styling, goede sandaaltjes, mooi verzorgde voeten met gelakte nagels, bijpassende sieraden en een goed kapsel. Wanneer één van die elementen er niet is loop je erbij alsof je een hele grote fleurige hobbezak aan hebt.
Ik heb deze besteld...

Perfectionisme is niet perfect...
Wat een afgrijselijke voorbeeldfoto's van TO, terwijl ik gek ben op maxi-jurken....

Iemand de Primark al ontdekt? Ik heb er daar twee gekocht voor heeeel weinig
I love Primark niet te hard hier roepen:-) haha!

hahaha!

xx
@yathibiyya

Nice dress! super!
Heel erg oppassen met een maxidress vind ik. Het flatteert bijna niemand. Ik ben lang en behoorlijk vol (maat 46) en dan wordt het wel een heul erg groot massief vlak. Ik heb mooie onderbenen en (relatief) slanke enkels en die kan ik dan niet gebruiken om het plaatje een beetje te breken.

Ook kleinere gezonde blonde dames zien er snel uit als een boerin.

Ben je een Italiaanse donkere slanke schone, dan staat het top. Maarja, dan staat alles top.
Wat ook uitkijken is, denk je een geweldige jurk gevonden te hebben, ging allemaal prima in de paskamer enzo... blijkt dat je er niet in kan lopen want toch wel wat strak aan de onderkant

dus even heen en weer wandelen voor je je jurk afrekent, tenzij je van plan was er hooguit bevallig mee van en naar de taxi te waggelen en niet net zoals ik al rennend tram's en bussen moet halen....
quote:Star schreef op 22 juni 2010 @ 15:56:

Ik heb er van de week een voor een tientje bij de Zeeman gekocht Die waren idd heel leuk! Ik ben er helaas te klein voor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind deze jurken alleen heel mooi staan bij lange slanke vrouwen. Ben zelf lang maar vrij breed...dat ben ik net een zeilschip.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven