Vanmiddag rij-examen

22-06-2010 11:10 44 berichten
Heeft iemand opwekkende woorden voor mij?

Ik moet vanmiddag afrijden en ik ben zo zenuwachtig.

Ik denk niet dat ik het ga redden.

Ik rij te wild, denk aan: in z'n 3 over de rotonde enzo.

Please, duim voor me.

Ik knijp hem.
hoor net dat het examen maar een half uur duurt.

Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Kom,op, je kunt het! Je mag niet voor niets examen doen van je instructeur. Blijf jezelf voorhouden: ik kan het!!! En mocht je een fout maken, laat dat dan niet alles verpesten. Denk gewoon: ok, dit was een fout, en nu ga ik ze weer laten zien dat ik het wel degelijk kan.

Als het je lukt, probeer dan inderdaad wat te kletsen met de examinator. Het zorgt ervoor dat je je wat minder bewust bent van je zenuwen en dan kom je vanzelf wat relaxter over.

Het hoeft echt niet volledig foutloos. Het gaat erom dat je laat zien dat jij je veilig in het verkeer kunt begeven, en goed reageert op verschillende verkeerssituaties.

Ik heb mijn rijbewijs vorig jaar gehaald: ik, die al ontelbaar veel lessen had gehad, en bovendien 6 maanden zwanger was, en ervan overtuigd was dat ik niet voor rijden in de wieg was gelegd. In 1x geslaagd. Ik ben er nog steeds verbaasd over. Als ik het zelfs kan, kan iedereen het volgens mij.

En mocht het toch niet lukken, dat is ook niet het einde van de wereld. Dan probeer je het binnenkort nog een keer. Hou jezelf dat ook voor.

Succes!
Mijn examen duurde een half uur inderdaad. Onthoud dat je beter een keer te veel kunt remmen, stoppen, terug schakelen of wat dan ook dan een keer te weinig. Ik heb net gedaan alsof ik mijn rijbewijs allang had en een vriendin weg bracht. Je kunt het heel veel succes!
Erger u niet, verwonder u slechts!
Heel veel succes!

Zal ongeveer een half uur duren ja..

Ik ben met mijn examens de bosjes in gereden, toch geslaagd
haha, hoe kreeg je dat voor elkaar?

over een kwartier wordt ik opgehaald.

Duimen!!!
Ik moest parkeren en voor mij stonder bosjes..

Tijdje gepraat met instructeur en toen moest ik wegrijden..

Toen stond hij nog in zijn 1 ipv achteruit

De man kon er wel om lachen.. Denk dat het vooral ook gaat hoe je er op dat moment mee om gaat.. Ik ging er luchtig mee om en ging door. Als je vanaf dat moment zenuwachtig gaat worden en heel de verdere rit denkt "nu ben ik zeker gezakt!" heeft de instructeur dat ook door..

Succes zo, je kan het!
anoniem_89497 wijzigde dit bericht op 22-06-2010 14:14
Reden: Wat vergeten
% gewijzigd
En? Mag de vlag uit?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben helaas gezakt.

Kijken en plannen.
Ahhh.... jammer, volgende keer beter! Was dat je eerste rij-examen?
ja en de examinator was ook nog eens enorm lekker.

*zwijmel*

Dus ik dacht (ja dom, ik weet het) ik rij goed, ik moet wel indruk maken.

Zelfoverschatting...

Nou ja, morgen nieuw examen aan vragen en volgende keer slagen!
quote:Grungy schreef op 22 juni 2010 @ 16:50:

ja en de examinator was ook nog eens enorm lekker.

*zwijmel*

Dus ik dacht (ja dom, ik weet het) ik rij goed, ik moet wel indruk maken.

Zelfoverschatting...

Nou ja, morgen nieuw examen aan vragen en volgende keer slagen!

Het idee was op zich wel goed, de achterliggende gedachte was alleen een beetje anders

Jammer voor je!
Peas on earth!
He wat jammer.

Heb je ook geen date kunnen regelen?
nee, geen van beide.

Hij vroeg of ik nog vrijgezel was, en van pure zenuwen heb ik gepreveld dat ik voorlopig geen relatie wil.

Dubbele pech.
Balen!!! Volgende keer beter. En dan misschien handiger als het niet zo'n lekker ding is dan ben je daar niet door afgeleid!
Erger u niet, verwonder u slechts!
Weet je Grungy, ik was de eerste keer ook heul nerveus. En dat terwijl ik dat normaal eigenlijk nooit ben. Alsof mijn hoofd in een luchtbel zat en mijn lijf was supergespannen. Ik zakte en vond het een ramp.

Toen ik afgelopen maandag voor de tweede keer moest stond ik er heel anders in. Een soort van 'we zien wel houding', ook zodat ik mezelf niet zo gigantisch kon teleurstellen deze keer. Bovendien hoorde ik van bijna iedereen dat ze pas de tweede keer waren geslaagd en kwam men met zóveel troostende woorden. Dus, ik was vrij relaxt. Ik trof ook een veel relaxtere examinator en het ging van een leien dakje. Geslaagd. Komt met jou ook goed.

10.14
Grungy.... zonde joh, maar aan de andere kant moet je maar zo denken: nu weet je de volgende keer hoe het examen in zijn werk gaat en weet je dus ook dat die zenuwen overbodig zijn!
Viva la vida
Oh, wat jammer. Hopen dat je de volgende keer slaagt!
Bedankt voor jullie lieve reacties.

vandaag wordt het opnieuw aangevraagd dus ik hou jullie zeker op de hoogte.

Ennuh... ik heb al om een lelijke dikke examinator gevraagd ;)
whahahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven