**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Is ze er al? Is ze er al?

Hebben jullie ook een beetje tante-worden gevoel?
Moon, vergeet ananas, voodoo wonderolie in je schaamhaar.

Neuken moet je. Sperma maakt o.a. je baarmoedermond zacht.

~waarom schiet er nu "melk is goed voor elk' door mijn hoofd...?~

Oh nee. Je hebt al ontsluiting. Niét meer neuken dus.

Is ze er al?
[img](Ik ben vast roze aan het oefenen.
Welke vinden jullie?)[/img]
Ine is ook al in de roze stemming (wel zo verfrissend ook na al dat oranje getoeter). Heeeel goede indegratie met die bakken.

Gerania kunnen wat meer volle zon hebben (wel nat houden) en is meer hoogzomerbloem.

Over evt consequenties voor visum van Kman door werkdingetje wil ik niet nadenken.

~hoofd in het zand

richting Spaans zuidereiland

hey dat rijmt~

Wij trouwen alleen met familie Es.
Oh Kjong, alleen voor het geval dat dat niet overgekomen was. Ik probeerde mijzelf niet uit te nodigen voor je bruiloft. Ik dacht eerder dan het een leuk ldr-uitje zou zijn. Staan juichen bij het stadshuis en dan nog wat gaan drinken of zo.

Ik houd mijn mobiel angstvallig in de gaten, maar als er al nieuws van La moon komt, dan zal het wel op zijn vroegst morgen zijn.
Ine, ik ben een fanatieke meelezer en vind het geweldig dat je weer schrijft.

Ik heb zo mijn favorieten op dit forum en jij bent er een van.
Ik had de hele post van Ine nog niet gelezen. Nu net ingehaald. Leuk dat je er weer bent, en heeft hij al gemaild?

Ik sluit me verder overal bij aan wat jij geschreven hebt.

Nemo, ik doe heel weinig tot niets met hyves. Maar ik denk wel aan jullie. Ik weet alleen niet wat ik moet zeggen
quote:kjong schreef op 22 juni 2010 @ 18:52:

Is ze er al? Is ze er al?

Hebben jullie ook een beetje tante-worden gevoel?

Zet hem op Moon!!!!
anoniem_128 wijzigde dit bericht op 22-06-2010 20:42
Reden: te vies
% gewijzigd
Margh, wil je zulk soort dingen niet meer hardop zeggen? Nu hebben ook andere mensen last van zulk soort beelden.. Ieeeeeh!

Moon, zet hem op!

Kjong, ik ben (helaas?) nog geen tante, krijg je met 2 (vrijgezelle) maar bovenal jongere broertjes.. maar denk wel dat het zo zou voelen ja :-)
Fille, nog even antwoord op jouw vraag. Ja, ik heb nog soms wel contact met Duitsland-J, ook al wordt dat wel steeds minder. Nu had ik deze week de Nuon-reclame naar zo ongeveer al mijn duitse vrienden doorgestuurd, waarop J binnen 3 tellen reageerde met een superlange en ook erg leuke mail.

Hij had via-via begrepen dat ik volgende week in zijn stad ben en dan bij vrienden blijf slapen en vroeg zich af of ik zin had om ergens op zaterdagmiddag koffie te gaan drinken. En daar dub ik dus al eventjes over..

Want op zich lijkt me dat prima, kan nog steeds goed met hem overweg, en dit is beter dan hem pas weer te zien in september op een bruiloft van wederzijdse vrienden. Maar moet ik h'm dan ook al over de "nieuwe" J vertellen? Hebben elkaar ooit wel beloofd om wat te vertellen over evt nieuwe liefdes (vooral als we plannen hadden deze mee te brengen naar die bewuste bruiloft).

Nu nog even leuk over date.. Hij is nog steeds op vakantie, met een goede vriendin. Vandaag is de eerste dag dat ik niet bedolven ben onder de leuke, lieve mailtjes tijdens werktijd : , maar heb zo'n vermoeden dat dat komt doordat het in Fra nu eindelijk ook mooi weer is, en mailen niet echt lekker samengaat met zwemmen (en ik ivm cursus ook totaal onbereikbaar ben en m'n mail amper lees op kantoor).

Ze komen volg week dinsdag terug, pas 's avonds, en hij vroeg gisteren heel lief of ik 't leuk zou vinden om dinsdagavond al langs te komen.. om daar - heel voorzichtig - aan toe te voegen dat ze waarschijnlijk niet heel vroeg in NL zouden zijn en hij nog de tent op moest ruimen enzo.. Nu wil het toeval dat ik in de buurt van zijn stad een afstudeerfeestje heb die avond.. en daarna dus heel fijn bij hem ga slapen! Maar 't valt jullie verder niet op dat ik de afgelopen weken heel stuiterend-hyper-blij doe he? Valt best mee toch?
Sorry, ik haal het weg, ik vind het zelf ook té!
Go Moon, go Moon! Heel veel succes!

Marg, nee niet mijn vakgebied, wel beetje zijdelings. Ik vind het ook interessant. Soms lijkt het me wel leuk om daar werk in te zoeken, maar ik kom er toch steeds weer op terug ofzo.
Ik hoop ineens dat Moon wel muisjes heeft klaarstaan op haar eiland. Zal ze wel aan gedacht hebben toch?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Haar moeder en oma zijn toch daar? Die zullen dat toch wel hebben meegebracht? En ook beschuit?
quote:Margaretha2 schreef op 22 juni 2010 @ 08:49:

Van die muziek van Nederland Zingt enzo word ik trouwens niet warm of koud, van gospel wel.

Haha, ken jij iemand van onder de 50 die warm wordt van 'Nederland zingt'?
Ik bedenk me net, ze had eigenlijk best iets kunnen regelen met een webcam zodat wij er ook een beetje bij kunnen zijn. Flauw hoor, nou moeten we maar afwachten!
ja, ik denk dat we iemand voor de nachtdienst moeten aanstellen om het topic te checken

Ah, Heejhallo heeft daar wel een geschikte tijdzone voor
Oh wat spannend van Moon!

Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er te vies was. Wil ik het weten? Of is het met mijn talent om te visualiseren een zegen dat ik het niet gelezen heb?

Ine, ben je terug? Wat gezellig!

Ik heb eindelijk bericht van de belasting. Dus het lijkt me wijs om dit weekend echt een nieuwe laptop te gaan kopen, want dit is te traag voor woorden.
Oh wat spannend van Moon!

Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er te vies was. Wil ik het weten? Of is het met mijn talent om te visualiseren een zegen dat ik het niet gelezen heb?

Ine, ben je terug? Wat gezellig!

Ik heb eindelijk bericht van de belasting. Dus het lijkt me wijs om dit weekend echt een nieuwe laptop te gaan kopen, want dit is te traag voor woorden.
Ohja, Spijker, waarom zou jij in godesnaam af moeten vallen om in bikini te kunnen?
Ik heb een buikje. Die is nieuw. En het is oorlog tussen mij en het buikje, die bikini is te klein voor ons beiden!
La Moon: spannend!

Leuk!

We worden met zn allen LDR tante. Ofzo

Ik leg het nog wel uit.

Van mn mama.

Maar dan morgen want heb er nu geen puf meer voor/
quote:Spijker schreef op 22 juni 2010 @ 22:24:

Ik heb een buikje. Die is nieuw. En het is oorlog tussen mij en het buikje, die bikini is te klein voor ons beiden!Je moet'm ook over de bikini heen hangen.
Bij tantes moet ik altijd denken aan tante patent:

Leuk
quote:fille schreef op 22 juni 2010 @ 22:31:

[...]

Je moet'm ook over de bikini heen hangen. Briljante oplossing; eenvoudig doch praktisch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven