En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
donderdag 25 oktober 2007 om 14:22
Grappig. Die nieuwe man van Humanitas ken ik niet zo goed maar volgens mij is hij niet zo van de klok want hij is er nog niet. Dat ik om half 2 even mijn kattenkleding uit deed hoorde ik een bel, ik naar beneden gerend maar er stond niemand. Overal buiten gekeken maar ik zag niemand. Nu is hij al 20 min te laat. Raar dat ik zelf de grootste moeite heb om ergens op tijd te komen maar een soort "naar" gevoel heb als een ander niet op tijd is. Te vroeg kan ik niet tegen want ik werk met tijdschema's die op die tijd zijn ingesteld. Maar ik heb geen mobiel nummer van hem en thuis neemt hij niet op. Bah, moet ook nog zo weg om iets te verkopen. Zo gaat mijn hele schema in de war. Balen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 25 oktober 2007 om 15:10
Lekker dan weer, zit je te wachten tot hij om 2 uur komt, rot tijd want je hele dag is gebroken. Nu is hij zonder bericht niet gekomen. Hij heeft en mijn huis telefoon en mijn mobiel dus ik ben bereikbaar en ik was de hele tijd thuis. Ik heb nu zwaar de pest erin.
donderdag 25 oktober 2007 om 15:59
Ja ik snap het wel Yam dat je niet durft hoor! Het is ook zo moeilijk een andere baan te vinden. En als je straks wel een vast contract krijgt is het ook makkelijker als je straks wel zwanger bent mbt zwangersschapsverlof. Nee ik begrijp je wel.
Hij kwam even voor half vier, hij is nu al weg. Hij doet niet zoals zijn voorganger mijn administratie. Die hield wekelijks/maandelijks statistieken bij zodat je op de cent zag wat je nog kan uitgeven. Dus ik bel van de week die voorganger op of ik misschien zijn overzichten uit excel mag hebben om ze zelf in te vullen. Je ziet dan bijv zoals nu is de servicekosten gestegen, dan zie je meteen hoeveel minder je mag uitgeven met andere dingen. Dat overzicht ben ik nu kwijt. Nuon is iets verhoogt, servicekosten enz. Ook kon je je boodschappen kosten invullen en onderaan zag je hoeveel tekort je had en hoeveel je evt. nog kon halen. Ik haal nu maar zonder te weten of het er is.
Deze man is erg aardig hoor maar hij vraagt hoe het is, drinkt zijn thee op en gaat.
Dus nu gevraagd of hij met een moeilijk probleem wilt helpen van 2 jaar geleden. Heb ik onterecht 700 euro betaald wat ik nog terug moet krijgen. Dus volgende week woensdag helpt hij ermee.
Hij kwam even voor half vier, hij is nu al weg. Hij doet niet zoals zijn voorganger mijn administratie. Die hield wekelijks/maandelijks statistieken bij zodat je op de cent zag wat je nog kan uitgeven. Dus ik bel van de week die voorganger op of ik misschien zijn overzichten uit excel mag hebben om ze zelf in te vullen. Je ziet dan bijv zoals nu is de servicekosten gestegen, dan zie je meteen hoeveel minder je mag uitgeven met andere dingen. Dat overzicht ben ik nu kwijt. Nuon is iets verhoogt, servicekosten enz. Ook kon je je boodschappen kosten invullen en onderaan zag je hoeveel tekort je had en hoeveel je evt. nog kon halen. Ik haal nu maar zonder te weten of het er is.
Deze man is erg aardig hoor maar hij vraagt hoe het is, drinkt zijn thee op en gaat.
Dus nu gevraagd of hij met een moeilijk probleem wilt helpen van 2 jaar geleden. Heb ik onterecht 700 euro betaald wat ik nog terug moet krijgen. Dus volgende week woensdag helpt hij ermee.
donderdag 25 oktober 2007 om 16:09
donderdag 25 oktober 2007 om 17:22
Yam, wat ongelofelijk k**
morgen echt ziek melden hoor, je gezondheid gaat toch voor alles. Je krijgt het advies niet voor niets. En het advies is al vervelend genoeg, bah 48 plat. Ik moet er niet aan denken.
Myleen, gelukkig is hij gekomen, maar blijkbaar heb je in deze meneer niet zoveel vertrouwen. Heb je geen kopie van die overzichten zodat je dit zelf in Excel kan zetten? En anders hoop ik dat je ze snel krijgt. En misschien aan deze nieuwe meneer duidelijk maken wat je precies verwacht *grinnik*, terwijl ik het schrijf besef ik dat dat waarschijnlijk jouw grootste probleem is. Je bent altijd zo bezig met de ander, dat je jezelf vergeet. Als ik eraan denk zal ik morgen een artikel inscannen en je toemailen. (helaas geen scanner thuis)
Red, noem je dat nachtbraken, dat noem ik gewoon je dag verplaatsen :ROFL:, ik heb je mail nog gelezen, zal nog wel even terugreageren
Mamz, verdwaald in het bos ????????????????????????
morgen echt ziek melden hoor, je gezondheid gaat toch voor alles. Je krijgt het advies niet voor niets. En het advies is al vervelend genoeg, bah 48 plat. Ik moet er niet aan denken.
Myleen, gelukkig is hij gekomen, maar blijkbaar heb je in deze meneer niet zoveel vertrouwen. Heb je geen kopie van die overzichten zodat je dit zelf in Excel kan zetten? En anders hoop ik dat je ze snel krijgt. En misschien aan deze nieuwe meneer duidelijk maken wat je precies verwacht *grinnik*, terwijl ik het schrijf besef ik dat dat waarschijnlijk jouw grootste probleem is. Je bent altijd zo bezig met de ander, dat je jezelf vergeet. Als ik eraan denk zal ik morgen een artikel inscannen en je toemailen. (helaas geen scanner thuis)
Red, noem je dat nachtbraken, dat noem ik gewoon je dag verplaatsen :ROFL:, ik heb je mail nog gelezen, zal nog wel even terugreageren
Mamz, verdwaald in het bos ????????????????????????
donderdag 25 oktober 2007 om 18:02
Wat denk je! Hoef ik niet de deur uit voor boodschappen, zie ik dat een kortingsbon voor kattenvoer van wel 3,50 tot en met vandaag geldig is. Dus nu ga ik mij het huis uit slepen. En het risico dat het niet hier geldig is, het is van een filiaal in almere. Maar ik ben in ruzie stemming dus laat de manager maar komen. Ik wil die korting. Heen kan ik er wel komen, terug moet ik helemaal via de andere kant van de stad naar mijn huis omdat er vandaag markt is geweest. Ik heb zo geen zin om te gaan. En wedden dat als ik thuis kom moe ben en niet ga koken? Om 8 uur belt een vriendin dus ik moet nog allemaal opschieten ook. Jammer dat mijn harige vriendjes niet beseffen dat ik voor hun nu de kou in ga. Tot laterzzzzzzzzzzzzzz.
donderdag 25 oktober 2007 om 18:52
Yam , (f)
ga asjeblieft zoals de dokter heeft gezegd helemaal plat, zonder kussen.
Ik weet niet precies meer hoe of wat maar tegen mij is toen gezegd dat het absoluut noodzakelijk was om 2 dgn helemaal plat te liggen om problemen in de toekomst te voorkomen.
MV ,
heb je nog korting gekregen of moest je écht het oorlogspad betreden ???????
Zon ,
hoe durf je !!!!! m'n dag verleggen?? MOI ?????????
Waar is Mamz ?,
Hoop niet dat ze ontvoerd is door een bosjesman.
Dwingt ie haar te blijven en noemt hij haar liefkozend:
TakkenW**
ga asjeblieft zoals de dokter heeft gezegd helemaal plat, zonder kussen.
Ik weet niet precies meer hoe of wat maar tegen mij is toen gezegd dat het absoluut noodzakelijk was om 2 dgn helemaal plat te liggen om problemen in de toekomst te voorkomen.
MV ,
heb je nog korting gekregen of moest je écht het oorlogspad betreden ???????
Zon ,
hoe durf je !!!!! m'n dag verleggen?? MOI ?????????
Waar is Mamz ?,
Hoop niet dat ze ontvoerd is door een bosjesman.
Dwingt ie haar te blijven en noemt hij haar liefkozend:
TakkenW**
donderdag 25 oktober 2007 om 19:00
donderdag 25 oktober 2007 om 19:05
yam ligt op de bank
plat zonder hoofd kussen ... lig me te verbazen over mijn blindtypkunsten
flatscreen op mijn bureau
mijn bank heeft yamman omgetovert tot een mooie sofa voor mijn bureau
toetsen bord op schoot.....
morgen blijf ik ook liggen .... gvd gvd gvd ...
meneer de manager sprak me op de gang aan over een te plannen gesprek voor maandag of dinsdag ...
gaat over wel of niet part time werken
gaat over wel of geen contractverlenging...
ik ga er gemakshalve vanuit dat ik er uit lig .... dan kan het alleen maar meevallen....
plat zonder hoofd kussen ... lig me te verbazen over mijn blindtypkunsten
flatscreen op mijn bureau
mijn bank heeft yamman omgetovert tot een mooie sofa voor mijn bureau
toetsen bord op schoot.....
morgen blijf ik ook liggen .... gvd gvd gvd ...
meneer de manager sprak me op de gang aan over een te plannen gesprek voor maandag of dinsdag ...
gaat over wel of niet part time werken
gaat over wel of geen contractverlenging...
ik ga er gemakshalve vanuit dat ik er uit lig .... dan kan het alleen maar meevallen....
donderdag 25 oktober 2007 om 19:26
Zo ben net terug. Eigenlijk was die bon niet voor mijn woonplaats, denk ik, maar ik had het mis, het kon wel. Maar ze lazen gelukkig niet goed, het mocht niet met andere akties. En Proplan had een aktie dat je er 3 blikjes zachtvoer bij kreeg. Voor de reserve maar alvast een nieuw plantje kattengras gekocht. Ranzijn is zo moeilijk te bereiken en Bo neemt snoekduiken op het plantje en brengt er al zijn speeltjes mee naar toe en het plantje vind het niet zo leuk.
Dat ik thuis kwam niet de pc aan gedaan maar meteen mijn gehaktballetjes gemaakt, anders weet ik het wel weer. Ik kon de hollandse maken, dan was ik nog wel een half uur bezig geweest dus ik heb maar voor de Griekse gekozen, die moeten in de oven dus dat scheelt een half uur koken. Yam hoe kan je nu helemaal plat liggen en toch kunnen typen? Houdt M. het toetsenbord voor je omhoog?
Dat ik thuis kwam niet de pc aan gedaan maar meteen mijn gehaktballetjes gemaakt, anders weet ik het wel weer. Ik kon de hollandse maken, dan was ik nog wel een half uur bezig geweest dus ik heb maar voor de Griekse gekozen, die moeten in de oven dus dat scheelt een half uur koken. Yam hoe kan je nu helemaal plat liggen en toch kunnen typen? Houdt M. het toetsenbord voor je omhoog?
donderdag 25 oktober 2007 om 19:38
Yam
ga nou niet direkt van het ergste uit, worden deze dagen alleen maar vervelender. Zijn ze tevreden over het werk wat je levert? en als dat ja is dan heb je toch een gesprek om jouw wensen aan te geven, dat je graag parttime wilt werken juist om al deze zaken. Een werkgever zet goed personeel echt niet zomaar op straat, dat is moeilijk genoeg te vinden.
En over dat vuurwerk, weet je dit valt nog mee. Dit kan ik wel redelijk van me af laten glijden, alleen reageren op de feiten en niet op de steken onder water en manipulaties. Dit gebeurt dus ook over de rug van de kinderen en daar heb ik veel meer moeite mee. Tsja, de gevolgen van een scheiding zijn niet altijd leuk, maar ik wil absoluut niet meer terug in dat huwelijk.
Myleen, fijn dat het gelukt is en wat goed dat je toch voor jezelf hebt gekookt!
ga nou niet direkt van het ergste uit, worden deze dagen alleen maar vervelender. Zijn ze tevreden over het werk wat je levert? en als dat ja is dan heb je toch een gesprek om jouw wensen aan te geven, dat je graag parttime wilt werken juist om al deze zaken. Een werkgever zet goed personeel echt niet zomaar op straat, dat is moeilijk genoeg te vinden.
En over dat vuurwerk, weet je dit valt nog mee. Dit kan ik wel redelijk van me af laten glijden, alleen reageren op de feiten en niet op de steken onder water en manipulaties. Dit gebeurt dus ook over de rug van de kinderen en daar heb ik veel meer moeite mee. Tsja, de gevolgen van een scheiding zijn niet altijd leuk, maar ik wil absoluut niet meer terug in dat huwelijk.
Myleen, fijn dat het gelukt is en wat goed dat je toch voor jezelf hebt gekookt!
donderdag 25 oktober 2007 om 19:50
Yam, wat is dat toch balen als je vanwege ziekte niet zeker kunt zijn van je baan Ik zal de labeltjes wel van mijn theezakjes afknippen -drinken duurt te lang- als ik van Mleen je adres krijg.
Nee mensen, geen bosjesmannen gezien. Voor mannenogen ben ik doorzichtig geworden, ben ik bang. Ook geen bos gezien: veuls te koud. Ben lekker met de jongens naar een speelparadijs geweest.
Nee mensen, geen bosjesmannen gezien. Voor mannenogen ben ik doorzichtig geworden, ben ik bang. Ook geen bos gezien: veuls te koud. Ben lekker met de jongens naar een speelparadijs geweest.
donderdag 25 oktober 2007 om 20:20
zonlicht ik heb er vrede mee als ik niet kan blijven bij dit bedrijf, gezien alle ziekenhuis onderzoeken die ik afgelopen jaar gehad heb zou ik het ze niet eens kwalijk nemen.
en mylene ik lig op de bank voor mijn monitor die hoger als mij staat.
op mijn dijen mijn toetsen bord , ik lig mij hier te verbazen over mijn blindtypkunsten
en mylene ik lig op de bank voor mijn monitor die hoger als mij staat.
op mijn dijen mijn toetsen bord , ik lig mij hier te verbazen over mijn blindtypkunsten
donderdag 25 oktober 2007 om 20:29
donderdag 25 oktober 2007 om 20:44
donderdag 25 oktober 2007 om 21:44
Ik zou ook inzetten op een hele hoop girlpower, Yam. Deze baan heb je, je weet niet wat er voor je openstaat elders. Ziekteverzuim is helaas iets waar je nog wel mee te maken zult hebben de komende tijd.
Strategisch ziek melden is natuurlijk ook nog een optie als ze je opgeven. Ben je langer verzekerd van inkomen dan met de ww.
Strategisch ziek melden is natuurlijk ook nog een optie als ze je opgeven. Ben je langer verzekerd van inkomen dan met de ww.
donderdag 25 oktober 2007 om 22:58
quote:Yamuna schreef op 25 oktober 2007 @ 20:21:
3.3 km ? dan ga je toch fietsen ??
Mijn fiets heb ik moeten inbouwen in de box omdat buuf spullen er niet uit heeft gehaald. Ik zou om 8 uur bellen en daarna die vriendin. Die vriendin belde al om half 8 dus ja om 10 uur ga ik niet meer bellen. Dus ga nu morgen bij haar langs, want zaterdag komen er weer meer spullen. Bah.
Maar wat waren mijn gehaktballetjes heerlijk gelukt, met stokbrood. Mmmm. Ik ga JVMV kijken en misschien erna meteen naar bed maar dat moet ik maar even kijken, ik kan nu mijn ogen niet open houden.
Truste lieve Leuters.
3.3 km ? dan ga je toch fietsen ??
Mijn fiets heb ik moeten inbouwen in de box omdat buuf spullen er niet uit heeft gehaald. Ik zou om 8 uur bellen en daarna die vriendin. Die vriendin belde al om half 8 dus ja om 10 uur ga ik niet meer bellen. Dus ga nu morgen bij haar langs, want zaterdag komen er weer meer spullen. Bah.
Maar wat waren mijn gehaktballetjes heerlijk gelukt, met stokbrood. Mmmm. Ik ga JVMV kijken en misschien erna meteen naar bed maar dat moet ik maar even kijken, ik kan nu mijn ogen niet open houden.
Truste lieve Leuters.