Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
woensdag 23 juni 2010 om 10:13
woensdag 23 juni 2010 om 10:57
quote:fussie schreef op 23 juni 2010 @ 10:52:
En, Pode, de onderhoudsbeurt overleefd?
Moet toch niet gekker worden dat je op aller dag loopt en nog een onderhoudsbeurt krijgt.
Moet je vanmiddag strippen bij de VK? (heb ook een woordje opgevangen toen Yam zwanger was )
En, Pode, de onderhoudsbeurt overleefd?
Moet toch niet gekker worden dat je op aller dag loopt en nog een onderhoudsbeurt krijgt.
Moet je vanmiddag strippen bij de VK? (heb ook een woordje opgevangen toen Yam zwanger was )
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 23 juni 2010 om 10:59
quote:mylenevalerie schreef op 23 juni 2010 @ 10:57:
[...]
Moet je vanmiddag strippen bij de VK? (heb ook een woordje opgevangen toen Yam zwanger was )Pode hoeft niet te strippen...alhoewel, die broek uit maakt het wel wat makkelijker....als ze een rok aanheeft valt er weinig te strippen
[...]
Moet je vanmiddag strippen bij de VK? (heb ook een woordje opgevangen toen Yam zwanger was )Pode hoeft niet te strippen...alhoewel, die broek uit maakt het wel wat makkelijker....als ze een rok aanheeft valt er weinig te strippen
woensdag 23 juni 2010 om 11:08
quote:fussie schreef op 23 juni 2010 @ 10:15:
Jawel, dat helpt zeker. Mits de VK het forum kent
Bitter Lemon van de lidl is erg lekker trouwens. Durf hier nog niet teveel te drinken, komt binnenkort. En zit in een handige 2 liter verpakking.....Ja, die is inderdaad lekker. Ze hadden 'm een hele tijd niet bij onze Lidl, maar toevallig viel het me vorige week op dat die flessen er weer stonden. Ik zal eens even een fles pallet kopen
Overigens ben ik in de forum-pauze niet stiekum bevallen
Jawel, dat helpt zeker. Mits de VK het forum kent
Bitter Lemon van de lidl is erg lekker trouwens. Durf hier nog niet teveel te drinken, komt binnenkort. En zit in een handige 2 liter verpakking.....Ja, die is inderdaad lekker. Ze hadden 'm een hele tijd niet bij onze Lidl, maar toevallig viel het me vorige week op dat die flessen er weer stonden. Ik zal eens even een fles pallet kopen
Overigens ben ik in de forum-pauze niet stiekum bevallen
Peas on earth!
woensdag 23 juni 2010 om 11:29
quote:Chardonnay schreef op 23 juni 2010 @ 11:26:
Pfff gelukkig, er is nog niks aan de hand. Ben vanavond de hele avond thuis, dus je kan vanaf een uurtje of 18.00 gaan beginnen Pode. Wil je dat ook even tegen de VK zeggen?
Ik geef het even door. Wacht, eerst kijken of er iets op tv is
Oh, S.O.S. Sonja. Dat kan ik wel missen
*schrijft meteen ook briefje naar Sjonnie en bestelt daarbij ook Mona-toetjes*
Pfff gelukkig, er is nog niks aan de hand. Ben vanavond de hele avond thuis, dus je kan vanaf een uurtje of 18.00 gaan beginnen Pode. Wil je dat ook even tegen de VK zeggen?
Ik geef het even door. Wacht, eerst kijken of er iets op tv is
Oh, S.O.S. Sonja. Dat kan ik wel missen
*schrijft meteen ook briefje naar Sjonnie en bestelt daarbij ook Mona-toetjes*
Peas on earth!