Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 juni 2010 @ 11:20:

Zou wel een leuke grap zijn als de VK een forumster blijkt te zijn

*gaat straks even op beeldscherm loeren bij VK*Kan je niet om een glaasje water vragen en dan snel in haar berichtengeschiedenis kijken of daar viva.nl tussen staat, Xan kan wel even uitleggen hoe je dat het snelste kan doen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nog geen Doperwt? Het is ook veuls te warm om geboren te worden. *negeert weersverwachting dat het nog veul warmer gaat worden*

Pode, hup aan de ananas/het ananashart, bitter lemon, veul seks (of sex). Dan komt Doperwt heus (ooit)
quote:fussie schreef op 23 juni 2010 @ 11:28:

Misschien kan Sjonnie je helpen? Help, mijn man is een klussert maar hij maakt het werkje niet af en nu komt de baby er maar niet uit......
quote:Hermes schreef op 23 juni 2010 @ 14:57:

Nog geen Doperwt? Het is ook veuls te warm om geboren te worden. *negeert weersverwachting dat het nog veul warmer gaat worden*

Pode, hup aan de ananas/het ananashart, bitter lemon, veul seks (of sex). Dan komt Doperwt heus (ooit)Niet te vergeter: frambozenbladthee en over hobbelweggetjes rijden. Ik heb het zowel met de auto als achterop de fiets gedaan. Het werkte niet maar je kunt maar iets te doen hebben he..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 juni 2010 @ 11:20:

Zou wel een leuke grap zijn als de VK een forumster blijkt te zijn

*gaat straks even op beeldscherm loeren bij VK*kan ze mooi de stand doorgeven tijdens de bevalling....speaking of.....gaat es opschieten!
Ik heb het ontdekt... mijn verloskundige is inderdáád een forummer... en ik weet ook welke... Mijn verloskundige is Elninjoo!
Peas on earth!
Vanavond: verplicht sex voor PodE en Xan. Met alles d'r op en dr an (en d'r in). Dan eten we morgen beschuit met erwtjes muisjes . Wedden ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nou sterkte dan maar, haha

Kwam jou (en Xander) even succes wensen met de laatste loodjes!

Veel geluk!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 juni 2010 @ 16:20:

Ik heb het ontdekt... mijn verloskundige is inderdáád een forummer... en ik weet ook welke... Mijn verloskundige is Elninjoo! Och hemeltje, nou dan weet ik dat Berwt er voorlopig nog niet uitkomt. Ik blijf zeggen 28 juni.
quote:Donkeyshot schreef op 23 juni 2010 @ 16:21:

Vanavond: verplicht sex voor PodE en Xan. Met alles d'r op en dr an (en d'r in). Dan eten we morgen beschuit met erwtjes muisjes . Wedden ? Maar alleen springend op een trampoline al ananas etend.
quote:minny schreef op 23 juni 2010 @ 16:35:

[...]

Maar alleen springend op een trampoline al ananas etend.

Houdt het, in verband met warmte en ietwat hoge bloeddruk, maar even bij bitterlemon onder de parasol
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 juni 2010 @ 16:20:

Ik heb het ontdekt... mijn verloskundige is inderdáád een forummer... en ik weet ook welke... Mijn verloskundige is Elninjoo! , laat je zomaar een meelezer lachen. (ps succes he, met de laatste loodjes)
Elninjoo als VK? die stopt erwtje denk ik gewoon weer terug waar hij vandaan gekomen is of ze laat een forummer voor haar koken (en dat lijkt me ook niet de bedoeling)
Pode zit je hier nu nog steeds? Onze D-day is inmiddels verstreken, ik heb nog aan je gedacht maandag! Doperwt maakt zo te lezen op deze laatste pagina nog geen aanstalte?

Hier te druk om bij te lezen maar de mannen doen het goed dus ik ben dik minder-dik-dan-twee-weken-geleden tevree!
Suuz! Fijn dat het goed gaat met je mannen! Leuk!

Hier maakt Doperwtje inderdaad nog geen enkele aanstalten, hij vindt het wel prima daar binnen. Hoest bij jou verder? Hoest om moeder te zijn van die twee mannen?
Peas on earth!
Jala en Nazife
Peas on earth!
Ha wat super Suuz, leuk te lezen. En gefeliciteerd he.
quote:noahtb schreef op 23 juni 2010 @ 15:25:

[...]

Niet te vergeter: frambozenbladthee en over hobbelweggetjes rijden. Ik heb het zowel met de auto als achterop de fiets gedaan. Het werkte niet maar je kunt maar iets te doen hebben he..Ooh jaaa die smerige frambozenbladthee van de Tuinen. Zo smerig, dat zorgt wel dat Erwt jr. accuut naar de exit gaat zoeken. En dat hobbelen
NOG NIETS????

*briest het topic weer uit......ik mis ook altijd alles...of ik ben te laat, of ik ben te vroeg!!!!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
SD

Ikkanerooknietsaandoen... Doperwtje is gewoon een luilak... dobbert nog lekker rond daarbinnen
Peas on earth!
Heeft de Flos (zo heet dat toch) zich niet gewoon een maand vergist?

En komt doperwt gewoon eind VOLGENDE maand pas?

Tis toch van de zotte dat hij zich gewoon nu al een hele tijd expres, let wel....expres zit te verstoppen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kom hier ook af en toe buurten om te zien of ik al wat gemist heb, maar doperwt houdt het wel spannend zo!
PodE en Xan liggen nu verplicht te klussen. Niet uit geiligheid dit keer, en ook niet voor een beeb, maar om het ploppen op te wekken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Goedemorgen Pode en Xan. Maakt erwtje al aanstalten?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 juni 2010 @ 22:22:

SD

Ikkanerooknietsaandoen... Doperwtje is gewoon een luilak... dobbert nog lekker rond daarbinnen doppert....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven