Hollandse date?

29-05-2010 15:10 83 berichten
Bij het zoeken naar antwoorden op vragen ben ik via Google vaak naar dit forum verwezen. Nu zelf lid (als man) en met een meer specifieke vraag ...

Op het werk hebben wij sinds een paar maanden een vrouwelijke, buitenlandse collega. Ze is een erg mooie en lieve meid, maar omdat ze in eerste instantie niet lang zou blijven (had al weg moeten zijn) heb ik bewust afstand gehouden ... bovendien houd ik er niet van om de zoveelste man te zijn die rond haar gaat hangen (meeste mannen tonen hun interesse in en/of richting haar).

Nu blijft ze nog een paar maanden en lijkt het mij leuk om haar beter te leren kennen en eens mee uit te vragen.

In een "driegesprek" heeft ze in een reactie op een flirt van een andere man gezegd dat hij iets niet kreeg en ik wel ... reden: zij vindt mij leuk. Dacht eerst dat het een grap was om hem te pesten, maar het begint er op te lijken dat ze het meende.

Nu lijkt het mij leuk om haar tijdens een date wat van Nederland te laten zien. Dagje Madurodam lijkt me dan bijvoorbeeld een optie.

Nu is mijn vraag:

Is zoiets leuk voor een eerste date? Wel een goed excuus om een date te opperen, denk ik. Of is zo'n date te groot en is het misschien beter om dichter bij huis iets te gaan drinken en/of eten en mogelijk (als het klikt) af te sluiten met een filmpje?

Andere ideeën of ... zijn welkom!

PS zij is rond de 20 en ik 30.
Oh oh, heb ik weer ... mijn collega is er met mijn date vandoor! Besprak het met hem en hij zei haar die dag al te vragen ... lol

Ach, geeft verder niet ... wie weet wat de toekomst brengt.
Alle reacties Link kopieren
Bummer, EM!

Je bent wel lekker goedkoop uit zo en da's ook héél Hollands

In ieder geval heb je nu een gezellig forum waar je je tijd kunt verdoen wanneer je niet op date bent...
quote:BrightEyes80 schreef op 02 juni 2010 @ 21:44:

Bummer, EM!

Je bent wel lekker goedkoop uit zo en da's ook héél Hollands

In ieder geval heb je nu een gezellig forum waar je je tijd kunt verdoen wanneer je niet op date bent...Je hebt twee keer gelijk! Ik vermaak me hier wel!
Ben benieuwd hoe het gaat ... mijn collega zit 'nu' gezellig(?) in een (donker) hoekje ergens wat met haar te drinken (enzo?).
lekkere collega dan. Mooi balen. Ga je nog op date met de formster van hier?
Lullige is, hij is een beetje een player ... wel aardige gast verder hoor. Ik heb me ook gewoon opgesteld als geïnteresseerd, maar geen relatiepotentieel geuit, maar feitelijk vind ik haar gewoon echt wel leuk. Maar verwacht geen toekomst met haar.

Date met formster is nog afwachten. Is door omstandigheden nog niets concreets uitgekomen ... maar het is iig nog niet koud.
quote:colalight schreef op 06 juni 2010 @ 16:03:

lekkere collega dan. Mooi balen. Ga je nog op date met de formster van hier?

Nope, niet gered.

Misschien weer op naar de hollandse date .... of .... next?
Grappig toch...dit.

Als een vrouw van rond de dertig een date zou willen met een jongen van 20 zou iedereen zeggen: Kom op mens!

Maar dit is blijkbaar heel normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven