En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
vrijdag 26 oktober 2007 om 07:52
goedenmorgen ladies
hoe was jou vrouw mijn vrouw?
lig weer voor de pc. de hele dag liggen is een rare gewaarwording
lijf denkt liggen is slapen.... oh nee het is dag , wakkerblijven.
dus ik val om de haverklap in slaap.
word weer wakker rikketikke tik forummen .... snoooaarrrrrr
and so on and so on ...
heb net mijn werk gemaild omdat ik niet zeker weet of ik wakker ben op een strategisch moment voor 9 uur.
gister kwam vriendin bij me langs met chocolade roomsoesjes ... troostvoer ....
was wel even gezellig !
hoe was jou vrouw mijn vrouw?
lig weer voor de pc. de hele dag liggen is een rare gewaarwording
lijf denkt liggen is slapen.... oh nee het is dag , wakkerblijven.
dus ik val om de haverklap in slaap.
word weer wakker rikketikke tik forummen .... snoooaarrrrrr
and so on and so on ...
heb net mijn werk gemaild omdat ik niet zeker weet of ik wakker ben op een strategisch moment voor 9 uur.
gister kwam vriendin bij me langs met chocolade roomsoesjes ... troostvoer ....
was wel even gezellig !
vrijdag 26 oktober 2007 om 08:40
Moge leutertjes,
Werk ze alvast Zonnetje. Ik werd gruwelijk vroeg wakker dus ben nog zo moe. De katten zijn nu naar buiten, gaat zomaar die lachzak af. Ik snap er niets van, het spookt hier. Goed dat je iig thuis blijft Yam.
Werk ze alvast Zonnetje. Ik werd gruwelijk vroeg wakker dus ben nog zo moe. De katten zijn nu naar buiten, gaat zomaar die lachzak af. Ik snap er niets van, het spookt hier. Goed dat je iig thuis blijft Yam.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 26 oktober 2007 om 10:55
vrijdag 26 oktober 2007 om 12:29
vrijdag 26 oktober 2007 om 14:26
Zo weer even mijn vermoeden bevestigd. Gaat slecht met M. Ik belde hem omdat ik wist dat het slecht ging. Hij was vrij agressief en kwaad en wilde niet praten. Toen ik probeerde te helpen voor een oplossing werd hij zo kwaad dat hij de telefoon erop hing. Als hij niet zo koppig was en een keer hulp aanneemt was het niet zo slecht als nu. Ik wou dat ik niet voelde als het slecht met hem gaat. Al zijn woede over andere dingen uit hij dan tegen mij. Ik vind het zo erg voor hem. Maar hij zakt weer af zoals toen een jaar geleden met die depressie. Ik hoor het aan hem. Maak me zorgen om hem. Kut wat doet het pijn om hem weer zo te zien afzakken naar toen. Nog 1 maand en dan moet hij misschien uit zijn huis omdat er dan geen geld meer is. Hij kan in dec weer bij die fam.lid werken waar wij samen vorig jaar ook voor hebben gewerkt. Dus nog even hangen en wurgen. Maar waarom hij zo agressief naar mij is weet ik niet. Wat een kwaadheid. Als hij niet met mij wilt praten is er altijd heel veel aan de hand. Dat is al jaren zo. Dus ik vrees het ergste.
vrijdag 26 oktober 2007 om 15:04
Nee het levert niets op en ik wil ook geen relatie met hem maar ik weet niet waarom maar ben wel steeds overstuur als het met hem slecht gaat. Zo erg vind ik het. Maar in zo'n situatie wil hij niet een praten. Ik heb hem net nog maar een email gestuurd maar hij reageert niet. Dus ik ben weer net zo ver als een jaar geleden.
vrijdag 26 oktober 2007 om 15:59
Ik wacht al meer dan een week op een telefoontje. Gek word je ervan. Ze zouden me de dag erna terug bellen maar niets hoor. Ik heb echt een hekel aan hun. Dus ik hoop dat ik snel iets hoor van die particuliere psych. In ggz heb ik 0,0 % vertrouwen.
Ik zal ggz trouwens weer eens bellen. Goed voor mijn humeur, ben toch al chaggie, ik heb geen dokter/psych waar ik naar kan vragen dus gemiddeld sta je een kwartier in de wacht.
Ik zal ggz trouwens weer eens bellen. Goed voor mijn humeur, ben toch al chaggie, ik heb geen dokter/psych waar ik naar kan vragen dus gemiddeld sta je een kwartier in de wacht.
vrijdag 26 oktober 2007 om 16:04
Zo gebeld, kunnen ze niet na zoeken, er gaat een mailtje naar verschillende mensen wie er vanaf weet en om mij terug te bellen. Och, ik zou 17 okt terug gebeld worden, het is nu pas 26 okt. Ligt in de snelheid van het ggz hier, niet te hard van stapel lopen.
vrijdag 26 oktober 2007 om 17:56
zo, thuis en snel eten, moet ook weer snel weg.
Lieve Myleen,
in je eigen belang, laat hem los!!
Blijf niet bezig met hem, geen contact meer, hoe lastig ook. En dat betekent niet dat je niet van hem houd, maar dit is een afhankelijkheidsrelatie die jullie hebben.
Gun hem de kans om zijn eigen leven te leiden, zijn eigen fouten te maken. Hij zal pas veranderen als hij dat niet wil. Niet omdat jij signaleert dat het niet goed met hem gaat. Waar hij zelf trouwens vast anders over denkt.
En voor jou is het wel lekker veilig, want als jij je zo bezig houdt met anderen hoef je niet naar jezelf te kijken. En dit bedoel ik goed!!!! voor alle duidelijkheid. Deze relatie tussen jullie heeft niet gewerkt en gaat ook niet werken, maak je los zodat je weer jezelf word en een eventuele nieuwe relatie daardoor niet uit de weg gaat. Het is niet verplicht om bevriend te blijven met een ex. Het is mooi als het kan, maar neem afstand als dit niet kan
Yam, hoe ist nou?
Red, bioscoopje
Lieve Myleen,
in je eigen belang, laat hem los!!
Blijf niet bezig met hem, geen contact meer, hoe lastig ook. En dat betekent niet dat je niet van hem houd, maar dit is een afhankelijkheidsrelatie die jullie hebben.
Gun hem de kans om zijn eigen leven te leiden, zijn eigen fouten te maken. Hij zal pas veranderen als hij dat niet wil. Niet omdat jij signaleert dat het niet goed met hem gaat. Waar hij zelf trouwens vast anders over denkt.
En voor jou is het wel lekker veilig, want als jij je zo bezig houdt met anderen hoef je niet naar jezelf te kijken. En dit bedoel ik goed!!!! voor alle duidelijkheid. Deze relatie tussen jullie heeft niet gewerkt en gaat ook niet werken, maak je los zodat je weer jezelf word en een eventuele nieuwe relatie daardoor niet uit de weg gaat. Het is niet verplicht om bevriend te blijven met een ex. Het is mooi als het kan, maar neem afstand als dit niet kan
Yam, hoe ist nou?
Red, bioscoopje
vrijdag 26 oktober 2007 om 18:54
quote:mamzelle schreef op 26 oktober 2007 @ 16:05:
Jammer dat er geen particuliere psychiaters zijn he? Klopt dat eigenlijk wel of denk ik dat alleen maar.
Ik heb geen idee. Ik zie tussen de bomen het bos niet meer. Ik heb van mijn verzekering Achmea een adres/telefoonnr. gekregen waar ze een groot deel van betalen, daar heb ik mij ingeschreven, een wachtlijst van 2 maanden. Ik ben al moe van al dat gezeik dat niets op een normale makkelijke manier gaat. Daar word je al gek van.
Ben nu ook bezig uit te zoeken naar welke podoloog (voor mijn voeten) ik moet, ik moet de dermatoloog weer bellen maar weet niet meer bij wie ik ben geweest in het ziekenhuis. Oja griepprik ook nog niets van gehoord. Ik gruwel van hun allemaal.
Jammer dat er geen particuliere psychiaters zijn he? Klopt dat eigenlijk wel of denk ik dat alleen maar.
Ik heb geen idee. Ik zie tussen de bomen het bos niet meer. Ik heb van mijn verzekering Achmea een adres/telefoonnr. gekregen waar ze een groot deel van betalen, daar heb ik mij ingeschreven, een wachtlijst van 2 maanden. Ik ben al moe van al dat gezeik dat niets op een normale makkelijke manier gaat. Daar word je al gek van.
Ben nu ook bezig uit te zoeken naar welke podoloog (voor mijn voeten) ik moet, ik moet de dermatoloog weer bellen maar weet niet meer bij wie ik ben geweest in het ziekenhuis. Oja griepprik ook nog niets van gehoord. Ik gruwel van hun allemaal.
vrijdag 26 oktober 2007 om 19:13
quote:mamzelle schreef op 26 oktober 2007 @ 19:11:
Heb eerste theelabeltje terug in theezakje gestoken. En vraag me nu serieus af wat een goed doel in godsnaam met theelabeltjes gaat doen.Mijn score is ook 1. Ik had vanochtend cup of soup die over de datum was genomen. Smaakte niet echt. Was uit 2004. De rest maar net weggegooid voor ik er ziek van word.
Heb eerste theelabeltje terug in theezakje gestoken. En vraag me nu serieus af wat een goed doel in godsnaam met theelabeltjes gaat doen.Mijn score is ook 1. Ik had vanochtend cup of soup die over de datum was genomen. Smaakte niet echt. Was uit 2004. De rest maar net weggegooid voor ik er ziek van word.
vrijdag 26 oktober 2007 om 19:21
vrijdag 26 oktober 2007 om 19:43
Oh wat gezellig Red, fijne avond, we horen wel of het leuk was.
Ja mamzie, ik heb er normaal geen problemen mee over de datum hoor, maar het smaakte niet lekker. Nu had ik misschien vanmiddag nog een keer moeten proeven om zeker te zijn of het niet was dat het s'ochtends gewoon niet smaakt. Maar ik heb het weg gegooid, 3 ,5 jaar over de datum is ook wel lang.
Ja mamzie, ik heb er normaal geen problemen mee over de datum hoor, maar het smaakte niet lekker. Nu had ik misschien vanmiddag nog een keer moeten proeven om zeker te zijn of het niet was dat het s'ochtends gewoon niet smaakt. Maar ik heb het weg gegooid, 3 ,5 jaar over de datum is ook wel lang.
vrijdag 26 oktober 2007 om 21:38
Myleen ik denk dat ik eens langs kom bij jou en alles wat over de datum is weg pleur, iedere keer eet je die rotzooi! en naderhand ben je er beroerd van...niet meer doen hoor! Zo, begrepen?
ola ik heb iets op de post gedaan, maar heb het nu aangetekend verzonden om nu zeker te weten dat dit wel aankomt, het is om te lachen echt iets voor jou, meneer van het postkantoor vertelde dat je het maandag bezorgd krijgt.
het andere doe ik in een stevige enveloppe, lang verhaal hahahahahhaaa
ola ik heb iets op de post gedaan, maar heb het nu aangetekend verzonden om nu zeker te weten dat dit wel aankomt, het is om te lachen echt iets voor jou, meneer van het postkantoor vertelde dat je het maandag bezorgd krijgt.
het andere doe ik in een stevige enveloppe, lang verhaal hahahahahhaaa
vrijdag 26 oktober 2007 om 21:47
Mijn vriendin belde, te lang verhaal om te vertellen maar zo verdrietig haar verhaal ......... dan voel ik mij zo nietig met mijn verdrietjes. Ik wil zo graag af komen van die verdrietige gevoelens. Ik moet Bo maar weer vragen om in de lachzak te bijten.
vrijdag 26 oktober 2007 om 21:49