de 7 schoonheden
woensdag 24 oktober 2007 om 18:04
1) Blauwe ogen bij bruin haar, of bruine ogen bij blond haar
2) Lange en gekrulde wimpers
3) Een moedervlekje rechts of links boven je lippen
4) Spleetje tussen je tanden
5) Sproetjes
6) Kuiltjes in je wangen
7) Amandelvormige ogen
Welke van de 7 schoonheden hebben jullie? ( we zijn natuurlijk hier allemaal schoonheden Ben benieuwd!
2) Lange en gekrulde wimpers
3) Een moedervlekje rechts of links boven je lippen
4) Spleetje tussen je tanden
5) Sproetjes
6) Kuiltjes in je wangen
7) Amandelvormige ogen
Welke van de 7 schoonheden hebben jullie? ( we zijn natuurlijk hier allemaal schoonheden Ben benieuwd!
woensdag 24 oktober 2007 om 18:34
Ik heb er vijf maar liefst! Blauwe ogen en bruin haar, sproeten (hoewel?? Heb ik die nog? Straks toch eens goed kijken in de spiegel), lange en gekrulde wimpers, amandelvormige ogen en een moedervlek boven m'n lip. Ik ben heus best knap, maar geen fotomodel. Mijn zusje (één van de zeven schoonheden, nl. sproeten) is dat wel. Hoe kan dat toch??????
donderdag 25 oktober 2007 om 20:40
donderdag 25 oktober 2007 om 21:00
Amandelvormige ogen ,ik heb geen kikkerogen, dus dan zullen ze wel amandelvormig zijn...
En verder blauwe ogen en bruin haar, sproetjes, en gelukkig geen spleetje. Dat vind ik een gedateerde hoor, kunnen we daar niet een nieuwe schoonheid voor verzinnen? Bijvoorbeeld een prodent smile ofzo?? (heb ik die ook nog, hihi)
En verder blauwe ogen en bruin haar, sproetjes, en gelukkig geen spleetje. Dat vind ik een gedateerde hoor, kunnen we daar niet een nieuwe schoonheid voor verzinnen? Bijvoorbeeld een prodent smile ofzo?? (heb ik die ook nog, hihi)
donderdag 25 oktober 2007 om 21:44
quote:Weelassie1984 schreef op 25 oktober 2007 @ 01:46:
Wanneer heb je trouwens amandelvormige ogen? Iedereens ogen zijn toch een beetje amandelvormig? Kunnen jullie geen foto's plaatsen van amandelvormige ogen? Ben wel benieuwd of ik dat ook heb
Denk maar aan Jennifer Lopez, Shakira etc. of zie plaatje.
Wanneer heb je trouwens amandelvormige ogen? Iedereens ogen zijn toch een beetje amandelvormig? Kunnen jullie geen foto's plaatsen van amandelvormige ogen? Ben wel benieuwd of ik dat ook heb
Denk maar aan Jennifer Lopez, Shakira etc. of zie plaatje.
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
vrijdag 26 oktober 2007 om 09:04
Dat van dat spleetje tussen je tanden heb ik nergens anders kunnen vinden als 1 v d 7 schoonheden. Vind het zelf niet mooi trouwens.
Ik vond ook ergens anders dat donker haar met hele lichte ogen en licht haar met donkere ogen 2 van de 7 schoonheden zijn. Denk ook dat dat aparter is, want veel mensen hebben bruin haar met blauwe ogen bijv.
Ik vond ook ergens anders dat donker haar met hele lichte ogen en licht haar met donkere ogen 2 van de 7 schoonheden zijn. Denk ook dat dat aparter is, want veel mensen hebben bruin haar met blauwe ogen bijv.
Cum non tum age