Mode & Beauty alle pijlers

Leuke schoen???

24-06-2010 14:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii vivadames,

Ben dringend opzoek naar nieuwe zomerschoentjes.

Nu wil ik graag even jullie mening over deze schoenen.

alvast bedankt!

http://www.dolcis.nl/Shop ... =Dolcis&ProductID=231049#
Als wij hem nu allemaal leuk danwel stom vinden, vind jij hem dan ook leuk danwel stom en baseer je daar je aankoopbeleid op?
dat elastiek gaat je irriteren.... je voeten worden al snel wat dikker in de zomer als je veel loopt en dan lijkt het me dat het gaat knellen.
Ik vind het niets. Dikke band om je enkels en verder lijken het wel ballerinaschoenen, maar zitten vast zalig.
ik vind ze ook niet zo heelleuk, maar das mijn mening he!
Een voering van imitatie leer... dat ruikt naar stinkvoeten.
Ik vind het niks, koop dan een paar mooie ballerina's...
@Katherina,

nee hoor, heb normaal gewoon balerina's zonder die elastiek, vraag me gewoon af of andere ze ook leuk vinden op deze manier,

mag toch?
Persoonlijk vind ik ze echt spuug lelijk! Maar ik zie echt niet in wat je aan mijn mening (of die van andere) gaat hebben daar aan.

Misschien vind jij mijn schoenen wel heel erg lelijk, zou zomaar kunnen gezien ons verschil in smaak, mag ik die nu niet meer aan?

Als jij ze leuk vind gewoon kopen, als je twijfelt even door zoeken (of als ze heel goedkoop zijn gewoon kopen, en anders laat je ze staan en zoek je andere.
Ik vind ze afschuwelijk.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Maareh, schoen? Heb je maar 1 been dan?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Sorry, truttig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tuurlijk mag dat, FJ. Ik vraag me alleen af wat je dan met die informatie doet. Ik bedoel, wat heb je eraan om te weten wat een paar onbekende vrouwen op een forum van een stel schoenen vinden?
ja...
Ik vind ze eerlijkgezegd niet zo mooi en ook vrij prijzig voor een niet-leren schoentje met een heel dun zooltje!
Verschrikkelijk! Ik zeg niet doen!
Ik vind het ook veel geld voor nep-leer.

Het gaat ook erg zweten, denk ik.

Als het echt leer was zou ik ze wel leuk vinden voor onder een skinny spijkerbroek.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind ze leuk.
ik vind ze ook erg leuk!
Vind ze ook niet zo mooi, net of dat elastiek niet meer bij de schoen hoort maar of je dat zelf om je been hebt gedaan ofzo..

Maar ja, das dus idd ook maar mijn mening.
vind het spuuglelijke schoenen... je ziet ze bij de schoenenwinkels ook steeds meer... dus jah het is mode... maar ik vind het eruitzien alsof je voor het gemak maar even een paar gaten in je schoen of laars hebt geknipt omdat dat fijner is met het warme weer...
Ik vind ze lelijk, sorry..
zoiets met een dun gespje lijkt me leuker
Ik vind ze spuug en spuuglelijk
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:45
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven