3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Ik kan mijn shirtje uitwringen.. zo heb ik gezweet in de auto zonder airco. Bah!

Even roken en heel veel ijskoude cola drinken en dan doesjen!
Hey Appel!
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 16:38:

Hey Appel! Hee Min!
Heb je gisteren leuke scharrel van eergisteren gezien?
Nee haha, maar die snor ik nog wel een keertje op denk ik

Ik ben nogal kinderloos deze week om de een of andere reden, maar dat betekent vast dat ik volgende week elke dag de sjaak ben met vriendinnetjes over de vloer haha.

Ga vanavond misschien voetballen kijken, met een glaasje appelsap, want vind het nu wel weer leuk geweest met de wijn.
Kun je er nu even van genieten, van het op stap gaan en je geen zorgen hoeven te maken om de kinders. Groot gelijk!

Volgende week ben je weer de braaf forummende mama.

Ik ga zo even plat op de bank denk ik. Ben kapot.
Dit is ook vermoeiend weer

Maar wel lekker dat we niet meer in de kou zitten, als ik 's avonds naar huis ga dan is het gewoon nog warm, superlekker!
Ik vind de warmte ook heerlijk!
Hoera bijna weekend.

Nog maar 20 minuten "werken"

Heb net een dodelijke posting op het geld en recht topic geplaatst. Dus als ik straks virtueel ben afgemaakt dan weten jullie dat
Foei Boarder ik denk dat je nu een heleboel over je heen krijgt. Ik weet niet of ze de smiley nog zien in hun verontwaardiging

Ben op gesprek geweest, en heb de tests gedaan...

ahum... er komt uit dat ik een tikkie dominant ben, sterk in mn schoenen sta en nog meer van dat soort shit. Op zich klopt het wel maar het wordt wel tot in het overdrevene doorgetrokken. Dat ik niet zou luisteren naar een meerdere enzo, en dat is gewoon echt nie waar nie.

Maarrrrr... ik werd binnen een uurtje gebeld om op tweede gesprek te komen dus blijkbaar hebben ze wel zin in een dominante doordrammerT

Omdat de afdeling nogal rommelt op dit moment ga ik pas na mn vakantie op tweede gesprek (en dan ook weer een test, ze zijn gek op tests daar, beetje overdreven vind ik het voor het aannemen van een uitzendkracht).

Komt me mooi uit want dan kan ik de sanitairgroothandel-sollicitatie nog afwachten.

Bankje, hoe was het bij de shrink?
Ohhh leuk voor je Bi!!

En je bent inderdaad wel dominant en koppig ja!
Nietus joh!
Welles! Nu namelijk weer!
Ik ben het niet met je eens Bi, dat mag ik toch zeggen?
Nou ik vind het nogal dominant en koppig overkomen.
Nou en!!
Oh en nog laconiek ook?
Klinkt positief, gelijk een uitnodiging voor een tweede gesprek, straks kun je nog kiezen.

Viel mee, zie nu zelf dat ik de afgelopen jaren enorm veranderd ben in positieve zin. Gesprekken zijn ook meer als klankbord bedoeld
Nee nee laconiek staat niet in mn lijstje van hoe ik ben... dus ben ik het ook niet
Spannend Bianca. En inderdaad een test voor een uitzendkracht is erg overdreven. Die testen zijn ook niet zo goedkoop. Maar voor jou is het denk ik wel leuk. Ik zelf ben altijd dol op testjes.

Bankje tot nu toe is er nog niet gereageerd. Ik denk dat ze met stomheid zijn geslagen.

Maar ik ga afsluiten en naar huis. Snel eten en dan sporten. Als het tenminste doorgaat. Is volgens mij iets met voetbal vanavond
Fijn dat je een tweede gesprek hebt Bianca

Misschien zijn die tests juist goed nieuws, dat ze van plan zijn om de gekozen kandidaat op de lange duur een contract aan te bieden?

En dan ga ik nu kijken wat voor stout Boarder heeft gedaan.
Oh gelukkig, Bankje is er, ik wist al niet meer wat ik tegen mezelf moest zeggen

Ik hoop dat ik straks kan kiezen inderdaad, vind ik altijd wel heel moeilijk hoor, want elluk nadeel heb zn voordeel.

Fijn dat je ziet dat je positief veranderd bent Bankje, en een klankbord is altijd prettig
Ja dat zat ik ook te bedenken Min, maar er wordt daar nogal gereorganiseerd op het moment. Hij kon ook niet met zekerheid zeggen of het nou tijdelijk of voor langer zou zijn.

Maar zowiezo getest worden vond ik wel heel leuk! En ik kan nu legaal dominant zijn, want het staat in mn lijstje. Dus Bianco is nu boodschappen doen, en daarna moet ie de vlonders op het terras afmaken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven