zwanger?

23-06-2010 17:36 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben al 2 dagen over tijd maar ik heb wel de pijn die ik anders heb met mijn maandelijkse. Als je in verwachting mocht zijn kan het dan wel zijn dat je de pijn van de maandelijkse wel krijgt maar het niet word. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel want ik ben niet zo goed in uitleggen

Groetjes
Ohhhh... je bent zwanger! Gefeliciteerd!

Dat móet wel, want ineens heb ik hieronder een googleadd met 'zwangerschapspiercings'. Die zou je natuurlijk niet krijgen als je niet zwanger zou zijn
Peas on earth!
Wat het antwoord op je zwangerschapstest zal zijn, geen idee, maar vrees nu al met grote vrezen de uitslag van je IQ test.
@ Maaike, even serieus, waarom doe je geen test? Die kun je bij de drogisterij kopen, die zijn nu wel dicht, maar de meeste grote supermarkten hebben ze ook wel!

Laat je dan wel weten wat de uitslag was, want nu ben ik ook nieuwsgierig!
Je weet het zeker over een maandje of 9...
Biol, handen wassen staat er ook nog niet bij
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Mijn kristallen bal zegt dat je zwanger bent van een drieling.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Mijn Glazen Bol zegt dat je misschien wel of misschien niet zwanger zou kunnen zijn.

Hij meldt ook dat het eventueel volgende maand, of over een jaar wel of niet zou kunnen.
Dan is het best snel raak na je vorige topic. Toch besloten ervoor te gaan? Zou zeggen test kopen dan weet je het, wij kunnen dit niet voor je zien.
Het is 24 dagen na je vorige topic, dat heb je snel besloten/uitgevoerd....
Peas on earth!
erwt... de grote loepjesgluurder!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
erwt... de grote loepjesgluurder!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
@ MaaikeZ:

Als je een positieve test hebt, laat me even weten welk merk je hebt gekocht

Ik zoek namelijk al tijden een test die wèl werkt
quote:Poeszie schreef op 23 juni 2010 @ 22:04:

@ MaaikeZ:

Als je een positieve test hebt, laat me even weten welk merk je hebt gekocht

Ik zoek namelijk al tijden een test die wèl werktJij bent 15 kilo aangekomen, voelt je baby al maanden schoppen en plast nog steeds geen rode streep?
Aanvulling op mijn vorige berichtje: als je daarna meteen gestopt bent met anticonceptie (ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je dat gebruikte), kan het in geval van bijvoorbeeld pil en spiraal zijn dat het even duurt voor je cyclus weer gewoon is.
Peas on earth!
quote:twinkeling schreef op 23 juni 2010 @ 22:24:

[...]

Jij bent 15 kilo aangekomen, voelt je baby al maanden schoppen en plast nog steeds geen rode streep?

Was het maar waar ja.

Nee, was sarcastisch bedoeld uiteraard
Sorry,

Dat ik het vroeg ik weet natuurlijk ook wel dat jullie het antwoord niet weten dat ik zelf zo'n test moet doen. Maar ik maakte me zorgen omdat ik nog gewoon dagelijks de pil gebruik.

Groetjes
Wat voor pil? De anticonceptiepil?
quote:Ainne schreef op 24 juni 2010 @ 17:19:

Wat voor pil? De anticonceptiepil?Ooooh, dáárom gaat het steeds mis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven