**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Oh en trouwens,. ik vergeet mn eigen goede nieuws:

IK BEN VOOR ALLES GESLAAGD!!!
Goed nieuws nemo!!
Zijn we d'r allemaal stil van?

Nemo, gefeliciteerd! Goed zo. Hoe lang heb je nu vakantie?

(Ik weet trouwens niet hoe ik met de informatie over je moeder om moet gaan, is het een teken van medeleven om er iedere keer weer na te vragen? Of vertel jij het wel als er iets is? Of als ik/wij iets kunnen doen? Ik wil er niet aan voorbijgaan of negeren, maar merk dat ik totaal niet weet wat nu gepasst gedrag zou zijn. Zonder dat dat betekend dat het mij niets kan schelen)

Over problemen met bellen via skype en dergelijke kan ik (gelukkig) niet meepraten. Ook al is natuurlijk het doel van het topic dat juist wel te doen. Ik herinner mij dat soort problemen nog wel en ben alleen maar blij dat ik daar niets meer mee te maken heb.

Ik kan trouwens wel een misselijkmakend kitschige uitspraak van vriend met jullie delen. Ik zei dinsdag iets van 'ik wil van jou problemen niet mijn problemen maken' waarop hij atwoorde 'geeft toch niet, als wij gaan trouwen dan zijn wij sowieso één'

Gefeliciteerd!!!!
Ik heb 't een paar dagen een beetje druk gehad met de thesis en wilde het topic hier niet gaan vervuilen met klagen, klagen en klagen, helemaal niet wanneer er eigenlijk niets is om te klagen

Nemo, supergoed dat je voor alles geslaagd bent!

Es, ik vind eigenlijk best wel een lieve opmerking van je toekomstige man hoor! Wel klef, maar toch wel lief bedoeld

Gaan jullie trouwens nog wat aan Fussbal doen?
Gefeliciteerd Nemo! Oh ik ben een tikje jaloers, ik moet nog een week en twee tentamens!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nemo, wat goed!
quote:es1450 schreef op 24 juni 2010 @ 18:03:

Ik kan trouwens wel een misselijkmakend kitschige uitspraak van vriend met jullie delen. Ik zei dinsdag iets van 'ik wil van jou problemen niet mijn problemen maken' waarop hij atwoorde 'geeft toch niet, als wij gaan trouwen dan zijn wij sowieso één'

Dit zei je misschien andersom? Anders vind ik hem wel lief maar jou niet zo

Ik las elders een topic over misselijkmakende uitspraken en de meeste van die uitspraken (extreem kleffe) vind ik helemaal niet erg, ik vind het juist heel schattig als mensen zo verliefd zijn. Ik ben ook een sucker voor romantische comedies etc.

Net zat ik muziek van mijn computer op mijn vriends harde schijf te zetten en ik ging dingen overslaan waarvan ik al wist dat hij het niets vond, zegtie "de romantische muziek moet je er op laten stan, daar hou ik van"

Over muziek gesproken, ik zal wel enorm achterlopen maar heb sinds kort Wouter Hamel ontdekt en ben echt helemaal weg van hem (weet je hoe trouwens, vanwege een artikel wat ik in een libelle heb gelezen die naar mij opgestuurd wordt vanuit Nederland ).
NEmo, proficiat!

Spijker zet hem op, laatste loodjes!!!!
Moon!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

En Nemo ook, met het behalen van alles. Wow, knap hoor! Ondanks alle stress van thuis, van je werk etc, toch gewoon alles halen. Super!

Kjong, ben jij goed met die bloemendingen? Die gerania heb ik juist op de plekken waar de zon het minst komt, omdat iemand zei dat ze ook goed tegen weinig zon kunnen. Maar het zijn echt sneue bosjes nu. Ik pluk ze netjes bij, elke dag, maar misschien moet ik dan toch gewoon een beetje meer geduld hebben. Het is hier ook stervenskoud geweest, de laatste twee weken (incl sneeuw tot 1800 meter :().

Spanjezand is dan ook niet heel vervelend om je hoofd in te steken. Lijkt me, voor nu .

Wel leuk dat we allemaaaaal op je bruiloft mogen komen, dat is nou forumliefde :P. Wat wil je als cadeautje? Een broodrooster? Zout- en peperstelletje?

Hoe is het met je jurk?

Villahollandia, dat is een lief berichtje :)! Daar ging ik van blozen..

Als het goed is, ben ik in januari op de vakantiebeurs in Utrecht te bewonderen :)! Hahaha! We hebben een soort ondernemersclubje hier met alleen maar vrouwen en sinds kort zijn we weer actief. We waren een beetje een ingeslapen clubje. Nu hebben we vanmorgen allerlei beurzen gekregen waar we zo goed als gratis mogen staan vanuit het VVV en ik wil graag een week lang bitterballen eten in Nederland gasten werven. Heb er zin in!

Moon & familie: van harte gefeliciteerd! ben een beetje aan de late kant, maar is niet minder gemeend.

Nemo: wat goed dat je alles gehaald hebt. gefeliciteerd!

MZ: heb net met een vriendin hier thuis voetbal gekeken. we wilden eigenlijk nog naar de stad gaan, maar waren te laat.

Spijker: zet hem op! nog een weekje :-)

Ga nu naar bed, beetje bijslapen. Liefs!
Ik moest even heel goed lezen waarom jij mij niet zo aardig vond Marg, maar idd ik zei het andersom.
La Moon, gefeliciteerd!
Ok, iedereen in de duimmodus voor huis voor mij graag! Ik heb gebeld, er zijn nog twee gegadigden, maar ik heb een streepje voor omdat ik vrouw ben. En omdat ik aardig klink ofzo. Dus duimen!

Nemo, gefeliciteerd. Viel het mee, de uitslag? Nu dus vakantie? Twijfel je nog of je doorgaat of niet meer?

Ik ben vandaag bij de pedicure geweest. En toen ik daar zat leek het me geweldig, maar eenmaal thuis viel het me enorm tegen. Leuk dat ze mijn nagelriemen aangeduwd heeft, maar ik heb nog steeds genoeg eelt om mijn hiel.

Kjong, ben jij nu op vakantie? Of bijna? Weet je al meer?
Ik duim mee!!!

Je moet naar een pedicure gaan die mesjes en scalpeltjes heeft anders heeft het geen zin. Ik heb ook één keer 30 ¤ neergelegd voor een voetenbadje, een beetje aaien met een puimsteen en mijn nagels lakken. Toen heb ik een stanleymesje gekocht en sindsdien doe ik het zelf. Het enige wat ik mis is de voetmassage, maarja ik geef liever 30 ¤ uit aan een uur voetmassage dan aan dat gefrunnik!
Ja dat was dit ook. Ik zat ook met zo'n goedkoop voetenbadje in een hoekje op een plastic stoel. Nee, daar gaan we niet nog een keer naartoe.
Oooh hier ook geen sms, gelukkig dat ik nog wel eens langs kom....

"heeel mooi plaatje wat niet wil plakken op deze computer"

Moon en Moonman, gefeliciteerd. Geniet ervan en kijk niet al het moois gelijk eraf je hebt daar nog jaaaaren de tijd voor!
Marg, ik deed het altijd met een soort van schaafje waar je mesjes voor koopt, maar die ben ik kwijt geraakt. Nu doe ik het, sinds ik hier op het forum heb gelezen een aantal pagina's terug dat jij het met een stanleymesje doet, met een stanley mesje uit de gereedsschapskist van ons project op het onderzoeksstation :D (we hebben er toch genoeg) en het werkt als een speer.
Met een stanleymes klinkt erg eng. Het is, met mijn motoriek, al een klein godswonder dat ik nooit een vinger verloren ben met in de keuken dingen snijden. Als ik dan gericht op mijn voet ga snijden, moet dat haast wel leiden tot een amputatie van 't een of ander zou je denken. Is dat nooit fout gegaan bij iemand van jullie? Ik dacht nu van die eeltverzachtende creme te kopen en dan met een rasp in de weer te gaan.

Ik ben weer in mijn leenhuis en kan heerlijk in de tuin zitten! Met mini-broekje en strapless topje. Op mijn balkon voel ik me toch net iets te bekeken daarvoor. Lekker, lekker, lekker. Ik zit ook al een tijdje onder de uitslag om onbekende reden, dus ik hoop dat de zon een helende werking heeft (tenzij het zonne-allergie is, maar dat denk ik niet).
Hoi;

Fille heeft het duimen gewerkt?

Cadi, sorry, ik zat in de trein en had niet alle nummers bij de hand. En toen ik zag dat het al op het forum stond, dacht ik dat de rest het daar toch alwel gelezen had.

Ik ben een beetje brak, gisteren bedrijfuitje gehad, maar ik ben helaas diegene die vandaag moet werken. Dus ik heb het niet te bont gemaakt.
Grappig Heejhallo!!! Zo'n schaafje heb ik ook weleens geprobeerd, maar je kan dan niet zo heel precies zijn vind ik.

Die rasp en al die dingen werken voor mij niet (genoeg). Ik doe eerst een voetenbadje, dan leg ik het stanleymesje plat op mijn huid en schraap ik er overheen zeg maar. De eelt vliegt eraf (is dan ook helemaal zacht). Ik frunnik zelf ook aan de zijkanten van mijn nagels met dat mesje maar dat hoef je niet te doen als je daar nooit last hebt natuurlijk.

Bij mijn vriend heb ik het laatst wel met zo'n rasp gedaan en dat ging wel goed. Hij heeft ook veel meer eelt dan ik, misschien vandaar. Maar uiteindelijk moet je (ik) toch het mesje erbij pakken.

Volgens mij kan je het het beste regelmatig bijhouden dan heb je de minste kans op ongelukken. Als je een halve centimeter eelt eraf moet snijden ga je liever echt snijden ipv schrapen en dan ga je misschien net wat te diep en krijg je dus een wondje. Je moet echt schaven, niet snijden.

Was het leuk geweest gister Es?
Lieve meisjes,

Kom me eventjes melden. En heeeel erg bedankt voor de berichtjes, smsjes (wat lief Es, dat je ze nog had doorgestuurd!) etc.

Met Minimoon (die houden we er maar in) en mij gaat alles goed. Sinds gistermiddag ben ik weer thuis uit het ziekenhuis.

*Even in het kort bevallingsverhaal, dus even overslaan voor wie daar geen zin in heeft . Geen bloederige details trouwens.*

Bevalling is goed gegaan. Dinsdagmiddag ben ik een paar uur nadat ik hier gepost heb toch naar het ziekenhuis gegaan, omdat de weeen steeds korter op elkaar kwamen.

Daar aangekomen bleek het qua ontsluiting niet op te schieten, nog steeds 2 cm. zoals dat 's ochtends ook al was.

Toch opgenomen in zh omdat de weeen zo snel kwamen en daar maar afwachten en puffen. Om 0.00 uur zat ik op 5cm. en ik zal het eerlijk zeggen, de toen aangeboden ruggeprik heb ik niet afgeslagen. Dat was echt een verademing, pijn was compleet weg. Om kwart over 3 ongeveer mocht ik gaan persen (wel weer pijnlijk, maar vast niet te vergelijken in geval van geen prik) en om even voor vier was ze er dus!

Daarna dus nog 2 dagen in het ziekenhuis en dat vond ik echt niet leuk. Ben blij dat ik thuis ben en natuurlijk is het heel erg druk, doodvermoeiend etc., maar ook heel erg leuk.

Ok, meisjes, zal kijken of ik tussendoor nog tijd heb om hier soms te komen, maar als ik er niet ben weten jullie dat ik het druk heb.
Zo, ben weer terug. Was heerlijk. Wel een beetje jammer van het weer: 2,5 dag lekker, verder regen, bewolkt, harde wind, soms regelrecht koud. Maar wel veel gezien, want auto gehuurd. En alleen op vakantie: ik vond het heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!

Net 15 pag (!!!) bijgelezen, ns kijken wat ik heb onthouden:

Als eerste Es: gefeliciteerd met aanstaande huwelijk en de 30!

Fille, jij ook gefeliciteerd, las in AK over je plannen. You go girl! Is t nou nog wat geworden met dat huis?

Nemo, jij óók gefeliciteerd, alles gehaald, wow, diep respect! En een dikke knuffel. Wil je wat meer kwijt over dat programma waar je mama aan mee gaat doen? Is dat bij het Erasmus? Als je een keer in R'dam bent en je wilt even weg of zo, let me know, ik werk op 2 min lopen van het EMC...altijd welkom.

Snorhaar, ook voor jou een knuffel.

Verder weet ik het even niet meer. Ga ns m'n was ophangen en de volgende draaien.
Oh ja, Moon, fijn dat het allemaal goed is gegaan! Is wel even wennen, denk ik, plots een baby in huis. Hoe lang blijven mama en oma? Wel fijn dat je hun steun nu hebt!
Jammer dat je niet veel zon had Jooles, maar klinkt nog steeds heerlijk je vakantie!

Moon, en nu heb je gewoon een baby thuis. Is het niet heel vreemd? Lijkt me zo raar dat er opeens iets is wat nooit meer weg gaat

Net als Fille ga ik ook maar geen stanleymesje gebruiken voor pedicure, denk dat ik dan op z`n minst mijn kleine teen er af snij, misschien meer Veel te gevaarlijk. Hier is het wel goedkoop, maar ik heb er zo`n gruwelijke hekel aan als iemand aan mijn voeten zit, en er ook de tijd niet voor, dat ik de laatste maand geen slippers heb aan gehad, maar alleen dichte schoenen

Nu ga ik weer verder emmers legen. Tropische storm hier. Al 2 dagen non stop nood weer. En het hotel is niet echt water bestendig, oeps ...Loop de hele dag met emmers en dwijlen overal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven