De PODE poll
vrijdag 25 juni 2010 om 10:03
vrijdag 25 juni 2010 om 10:05
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 09:53:
Ik zeg ook eind van de middag. Ze is nog veel te bijdehand op haar eigen topic enzo Ben ik dan echt de enige die gewoon tijdens het persen nog grapjes maakte met de gyn?
Ik zeg ook eind van de middag. Ze is nog veel te bijdehand op haar eigen topic enzo Ben ik dan echt de enige die gewoon tijdens het persen nog grapjes maakte met de gyn?
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 juni 2010 om 10:08
quote:itsme26 schreef op 25 juni 2010 @ 09:56:
16.05 en het is een lief klein meiske
(en rond die tijd ben ik altijd thuis )Jij kan al niet meer door voor de placenta wasmasjien. Het is een jongen.
16.05 en het is een lief klein meiske
(en rond die tijd ben ik altijd thuis )Jij kan al niet meer door voor de placenta wasmasjien. Het is een jongen.
vrijdag 25 juni 2010 om 10:08
Haha marielle dat zeiden ze tegen mij ook. 'nee mevrouw u denkt dat u moet persen maar dat kan echt niet hoor, u bent nog veel te aanwezig' Ik heb ze de huid vol gescholden en vervolgens gewoon gaan persen. Personeel in paniek want ik had geen volledige ontsluiting. gyn op kabaal afgekomen liet mij zachtjes persen want in het ergste geval zou het geboren worden en binnen 5 persweeën was ze er.
Erger u niet, verwonder u slechts!
vrijdag 25 juni 2010 om 10:12
vrijdag 25 juni 2010 om 10:13
quote:Star schreef op 25 juni 2010 @ 10:11:
[...]
Nee.
Is ook onzin, dat ze nog te bijdehand/monter is. Dan had ik nu nog met kind in mijn buik gelopen Bij mij was dat wel één van de redenen dat er steeds gekwaakt werd dat ik nog niet aan het bevallen was, dus zo heel gek is het niet, blijkbaar.
[...]
Nee.
Is ook onzin, dat ze nog te bijdehand/monter is. Dan had ik nu nog met kind in mijn buik gelopen Bij mij was dat wel één van de redenen dat er steeds gekwaakt werd dat ik nog niet aan het bevallen was, dus zo heel gek is het niet, blijkbaar.