De PODE poll
vrijdag 25 juni 2010 om 10:18
vrijdag 25 juni 2010 om 10:19
Ik ga voor de positieve versie, dat heeft dan hopelijk ook z'n weerslag op mijn werpsessie binnen nu en een paar weken. Felice gaat voor 11.37 uur
Zet 'm op Prinses!!!
Zet 'm op Prinses!!!
felice71 wijzigde dit bericht op 25-06-2010 10:31
Reden: 1 vergeten... dan wordt het weer erg laat
Reden: 1 vergeten... dan wordt het weer erg laat
% gewijzigd
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 25 juni 2010 om 10:19
quote:Star schreef op 25 juni 2010 @ 10:15:
[...]
De ontsluiting sprak wel voor zich bij mij
Ik werd niet eens getoucheerd, want ze zagen al aan me dat ik nog niet echt aan het bevallen was. De verbijstering toen ze na 15 uur eindelijk toucheerden en er 10 cm ontsluiting was.
En iedere keer al er iemand bevalt komt die frustratie weer boven. Sorry, tis Erwts bevallingstopic.
[...]
De ontsluiting sprak wel voor zich bij mij
Ik werd niet eens getoucheerd, want ze zagen al aan me dat ik nog niet echt aan het bevallen was. De verbijstering toen ze na 15 uur eindelijk toucheerden en er 10 cm ontsluiting was.
En iedere keer al er iemand bevalt komt die frustratie weer boven. Sorry, tis Erwts bevallingstopic.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 juni 2010 om 10:21
quote:felice71 schreef op 25 juni 2010 @ 10:19:
Ik ga voor de positieve versie, dat heeft dan hopelijk ook z'n weerslag op mijn werpsessie binnen nu en een paar weken. Felice gaat voor 1.37 uur
Zet 'm op Prinses!!! Hoezo positief? Tenzij je een typfout hebt gemaakt en er 11.37 moet staan... anders vind ik het (als leek) niet écht positief.... (dan duurt het namelijk nog 15 uur en een beetje)
Ik ga voor de positieve versie, dat heeft dan hopelijk ook z'n weerslag op mijn werpsessie binnen nu en een paar weken. Felice gaat voor 1.37 uur
Zet 'm op Prinses!!! Hoezo positief? Tenzij je een typfout hebt gemaakt en er 11.37 moet staan... anders vind ik het (als leek) niet écht positief.... (dan duurt het namelijk nog 15 uur en een beetje)
vrijdag 25 juni 2010 om 10:23
quote:Solomio schreef op 25 juni 2010 @ 10:19:
[...]
Pffffff dat klinkt behoorlijk euhm...kut? Nou goed, snap de frustratie.
Erwt leest toch niet meer mee denk ik
[...]
Erwt leest toch niet meer mee denk ik
vrijdag 25 juni 2010 om 10:26
quote:Star schreef op 25 juni 2010 @ 10:23:
[...]
Erwt leest toch niet meer mee denk ik Nou ja, Erwt is al over de uitgerekende datum, dus de vk zal heus wel toucheren. Ik was 34 wk, dat hielp ook niet echt zeg maar.
[...]
Erwt leest toch niet meer mee denk ik Nou ja, Erwt is al over de uitgerekende datum, dus de vk zal heus wel toucheren. Ik was 34 wk, dat hielp ook niet echt zeg maar.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
vrijdag 25 juni 2010 om 10:28
quote:Solomio schreef op 25 juni 2010 @ 10:19:
[...]
En iedere keer al er iemand bevalt komt die frustratie weer boven. Sorry, tis Erwts bevallingstopic. Heb ook zoiets meegemaakt maar dan de snelle variant. Ik lag aan het infuus en riep dat ze dat zachter moesten zetten omdat het veel te snel ging en ik echt niet op adem kon komen tussen de weeen door. Ik moest niet zeuren. Maar na een uur riep ik dat ik moest persen, ging er toch iemand kijken en ja hoor volledige ontsluiting. Wat een pijn gedurende dat uur heb ik gehad. Oh ja eerst ook nog beweren dat het niet kon.
[...]
En iedere keer al er iemand bevalt komt die frustratie weer boven. Sorry, tis Erwts bevallingstopic. Heb ook zoiets meegemaakt maar dan de snelle variant. Ik lag aan het infuus en riep dat ze dat zachter moesten zetten omdat het veel te snel ging en ik echt niet op adem kon komen tussen de weeen door. Ik moest niet zeuren. Maar na een uur riep ik dat ik moest persen, ging er toch iemand kijken en ja hoor volledige ontsluiting. Wat een pijn gedurende dat uur heb ik gehad. Oh ja eerst ook nog beweren dat het niet kon.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 25 juni 2010 om 10:34
quote:yathibiyya schreef op 25 juni 2010 @ 10:31:
Jullie maken me nog banger dan ik al was met die bevallingsverhalen
Als tegenhanger: Mijn eerste was na anderhalf uur actieve weeën geboren en mijn tweede na 20 minuten na aankomst ziekenhuis.
Beiden zonder (kleer)scheuren. Ik zou het niet zomaar voor de lol nog eens doen zeg maar, maar in het grote geheel viel het reuze mee.
Jullie maken me nog banger dan ik al was met die bevallingsverhalen
Als tegenhanger: Mijn eerste was na anderhalf uur actieve weeën geboren en mijn tweede na 20 minuten na aankomst ziekenhuis.
Beiden zonder (kleer)scheuren. Ik zou het niet zomaar voor de lol nog eens doen zeg maar, maar in het grote geheel viel het reuze mee.
vrijdag 25 juni 2010 om 10:35
vrijdag 25 juni 2010 om 10:40
vrijdag 25 juni 2010 om 10:43
quote:yathibiyya schreef op 25 juni 2010 @ 10:40:
Thnks Ainne Ben serieus bang (ben nog niet eens zwanger).
ik dacht dat je op het punt van bevallen stond!!
Joh, niemand staat te springen om een bevalling, maar aan het einde van de zwangerschap groei je er echt naartoe, dan ben je die dikke buik zat aan het raken, voel je je een beetje gammel - dan wil je dat kind er echt uit. Hoe dan ook.
Thnks Ainne Ben serieus bang (ben nog niet eens zwanger).
ik dacht dat je op het punt van bevallen stond!!
Joh, niemand staat te springen om een bevalling, maar aan het einde van de zwangerschap groei je er echt naartoe, dan ben je die dikke buik zat aan het raken, voel je je een beetje gammel - dan wil je dat kind er echt uit. Hoe dan ook.