HELP, kikker in huis
vrijdag 25 juni 2010 om 03:41
HELP!!!!
ik werd net wakker van een geluid in mijn slaapkamer. heb even met de lamp aangezeten maar zag niks.
toen maar mijn zoon erbij gehaald (tuurlijk, manlief is er niet )
gelukkig bleef hij redelijk kalm, maar nu denk ik dat er dus een kikker in mijn slaapkamer zit!!!!!
en ik hou niet van kikkers!!!!!
wat moet ik doen?
is er toevallig iemand wakker, in de buurt van nijmegen... die ons kan redden??
ik werd net wakker van een geluid in mijn slaapkamer. heb even met de lamp aangezeten maar zag niks.
toen maar mijn zoon erbij gehaald (tuurlijk, manlief is er niet )
gelukkig bleef hij redelijk kalm, maar nu denk ik dat er dus een kikker in mijn slaapkamer zit!!!!!
en ik hou niet van kikkers!!!!!
wat moet ik doen?
is er toevallig iemand wakker, in de buurt van nijmegen... die ons kan redden??

vrijdag 25 juni 2010 om 10:07
Dus geen kikker getraceerd. Ik heb ook wel eens dat in mijn halve slaap denk iets te horen wat er helemaal niet was. De deurbel hoor ik regelmatig midden in de nacht. Dan schrik ik me lam, ga ik kijken is er niets of niemand te bekennen en heb ik het weer eens gedroomd. Misschien is dat ook wel gebeurd bij het zien van die kikker. Gewoon halve slaap ofzo.
vrijdag 25 juni 2010 om 11:51
quote:widajo schreef op 25 juni 2010 @ 08:23:
nee helaas.... heb net met m'n zoon de kamer op z'n kop gezet maar, natuurlijk, niks gevonden...
begin nu ook aan mezelf te twijfelen maar ik hoorde echt wat en dacht toch echt een kikker te zien. hoe kom ik er nu achter wat er zat en of het er nog zit? hoe komt een kikker in hemelsnaam binnen....?
widajo
Of misschien heb je het gedroomd? Waarom zou het een kikker zijn? Heb je tuin/tuindeur open?
Moet wel toegeven dat ik me ook een hoedje zou schrikken als het een kikker of muis is.
nee helaas.... heb net met m'n zoon de kamer op z'n kop gezet maar, natuurlijk, niks gevonden...
begin nu ook aan mezelf te twijfelen maar ik hoorde echt wat en dacht toch echt een kikker te zien. hoe kom ik er nu achter wat er zat en of het er nog zit? hoe komt een kikker in hemelsnaam binnen....?
widajo
Of misschien heb je het gedroomd? Waarom zou het een kikker zijn? Heb je tuin/tuindeur open?
Moet wel toegeven dat ik me ook een hoedje zou schrikken als het een kikker of muis is.
.
vrijdag 25 juni 2010 om 12:53
vrijdag 25 juni 2010 om 13:00
Fijn dat jullie zo meeleven. Ik heb het echt niet gedroomd hoor. Hoorde t geluid n paar keer, toen naar wc geweest, weer gehoord, zoonlief erbij gehaald en toen dacht ik dus dat ik m zag. Door de kleur en t formaat. Deur staat hier vaak open maar niet 's nachts en ik slaap boven... Vind t nog steeds n eng idee maar beter te handelen dan vannacht in t donker. Widajo
zaterdag 26 juni 2010 om 15:03
het mistery is opgelost!! joepie!
gisteravond vroeg naar bed gegaan (had tenslotte halve nacht gemist), radio zachtjes aan zodat ik geen vreemde geluiden zou horen. schrok ineens wakker omdat ik wel wat hoorde, maar was gelukkig buiten.
rest van de nacht goed geslapen.
manlief komt thuis, en wat zit er ineens, geheel onverwacht, in de tuin????? een kikker! precies de kleur en maat die ik boven in mijn slaapkamer zag.
heb het dus niet gedroomd (helaas), maar ben dus toch ook niet zo heel gek, en vanaf nu kunnen we (vooral ik) weer rustig slapen. Yes!!
bedankt voor alle reacties!
gisteravond vroeg naar bed gegaan (had tenslotte halve nacht gemist), radio zachtjes aan zodat ik geen vreemde geluiden zou horen. schrok ineens wakker omdat ik wel wat hoorde, maar was gelukkig buiten.
rest van de nacht goed geslapen.
manlief komt thuis, en wat zit er ineens, geheel onverwacht, in de tuin????? een kikker! precies de kleur en maat die ik boven in mijn slaapkamer zag.
heb het dus niet gedroomd (helaas), maar ben dus toch ook niet zo heel gek, en vanaf nu kunnen we (vooral ik) weer rustig slapen. Yes!!
bedankt voor alle reacties!

zondag 27 juni 2010 om 10:30

zondag 27 juni 2010 om 23:31
Omdat er zonder dat je het weet waarschijnlijk 10 kikkers per nacht door je tuin banjeren waarvan er 9 zo'n beetje dezelfde kleur en afmeting hebben
Ik vind kikkers enig! Ren er altijd acuut achteraan om ze te vangen en dan lekker in een mooi bos met slootje te zetten.
Muizen, ook leuk hoor.
Spinnen daarentegen .... IEH!
Ik vind kikkers enig! Ren er altijd acuut achteraan om ze te vangen en dan lekker in een mooi bos met slootje te zetten.
Muizen, ook leuk hoor.
Spinnen daarentegen .... IEH!