3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
vrijdag 25 juni 2010 om 21:58
Appel ik wist eerst ook niet hoe het werkte op mijn foon maar door alles te proberen kwam ik erachter dat ik dus bij menu moest kijken, daar stond een optie uitloggen/afsluiten weet niet meer wat en dat was het dus.
Geen idee hoe jouw telefoon eruitziet en werkt maar druk gewoon es op alle knopjes (jaja touchscreen maar hoe noem je het dan?) en je komt er vast achter.
Geen idee hoe jouw telefoon eruitziet en werkt maar druk gewoon es op alle knopjes (jaja touchscreen maar hoe noem je het dan?) en je komt er vast achter.
vrijdag 25 juni 2010 om 22:00
quote:mamalief schreef op 25 juni 2010 @ 21:58:
Appel ik wist eerst ook niet hoe het werkte op mijn foon maar door alles te proberen kwam ik erachter dat ik dus bij menu moest kijken, daar stond een optie uitloggen/afsluiten weet niet meer wat en dat was het dus.
Ik heb al van alles geprobeerd!
Ik dacht dat ik wel handig was met mijn foon.. maar valt tegen blijkbaar.
Ik heb al van alles geprobeerd!
Ik dacht dat ik wel handig was met mijn foon.. maar valt tegen blijkbaar.
vrijdag 25 juni 2010 om 22:26